Żel-fix

1. Data: 2005-01-13 16:07:52

Temat: Żel-fix
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przetwory robione z użyciem żelfixu nadają sie do wypieków? Mam obawy
czy to się nie rozjedzie pod wpływem temperatury.
Jola

1. Data: 2005-01-14 07:14:27

Temat: Re: Żel-fix
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy przetwory robione z użyciem żelfixu nadają sie do wypieków? Mam obawy
> czy to się nie rozjedzie pod wpływem temperatury.

Niestety... słuszna obawa, te dżemy rozpływają się w czasie pieczenia,
lepsza jest kupna, twarda marmolada albo własny dzem robiony tradycyjnie.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-01-14 07:59:34

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety... słuszna obawa, te dżemy rozpływają się w czasie pieczenia,
> lepsza jest kupna, twarda marmolada albo własny dzem robiony tradycyjnie.
>
> pozdrawiam
> Basia

Ta kupna jest okropna, a własny dżem robiony tradycyjnie będzie dopiero w
przyszłym roku.
Ech a mogło być tak fajnie :-)
dzięki Basiu
Jola