pieczarki-obierac?

1. Data: 2005-01-13 20:27:11

Temat: pieczarki-obierac?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pieczarek sie nie obiera ze skorek, tzn z kapelusza
i nogi? ja zawsze tak robie, ale moja kolezanka postukala
mi do glowy, ze tego sie nie robi. wystarczy je porzadnie
umyc i sa do uzytku/ no wiec nie wiem, czy obieranie
to strata czasu???

iwon(k)a

1. Data: 2005-01-13 20:28:53

Temat: Re: pieczarki-obierac?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi do glowy, ze tego sie nie robi. wystarczy je porzadnie
> umyc i sa do uzytku/ no wiec nie wiem, czy obieranie

Wg mnie obieranie to strata czasu. Ja myję szczoteczką i już.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-01-13 20:37:18

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:
> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wg mnie obieranie to strata czasu. Ja myję szczoteczką i już.
> Pozdrawiam, Agata

A ja wycieram recznikiem papierowym i juz. Kupuje takie male, biale, z
zamknietymi kapeluszami. Przy myciu potwornie nasiakaly mi woda i
czernialy podczas smazenia, teraz mam sliczne, zlociste, apetyczne.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-01-13 20:42:14

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):
> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wg mnie obieranie to strata czasu. Ja myję szczoteczką i już.
> Pozdrawiam, Agata

zalezy do czego... ja np. czesto grilluje sobie same kapelusze pieczarek
w mikrofalowce - odrywam noge i sciagam skorke...po czym rozkladam
kapelusze na ruszcie a w miejsce po nodze nakladam odrobinke maselka i
posypuje sola...i na 15 minut pod grill...pycha :) nie da sie tego
zrobic z noga...a skorka jak jest robi sie ciagliwa...do innych potraw
najczesciej postepuje tak jak Agata :)
Mars

1. Data: 2005-01-14 09:06:49

Od: "dinio" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :)
Z pieczarkami postępuję w zależności od nich samych.
Jak są ładne białe i naprawdę świeże to tylko je myję.
Zdarza się jednak, iż czasami trzeba kupić już troszkę starsze, ciemniejsze
lub kupiłem za dużo i parę dni sobie poleżą - to je obieram.
Pozdrawiam,
Przemek
"cateringowiec"

1. Data: 2005-01-14 11:58:24

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi do glowy, ze tego sie nie robi. wystarczy je porzadnie
> umyc i sa do uzytku/ no wiec nie wiem, czy obieranie

Ja zawsze obieram, one wprawdzie rosną na sterylnym ponoć podłożu, ale jak
pomyślę z czego to podłoże, to zaraz mam czas na obieranie i nawet
potencjalnej B12 mi nie żal. ;)
Zresztą akurat pieczarki, to się obiera szybko i bez problemu.

Sowa

1. Data: 2005-01-16 00:34:37

Od: "killim" <k...@w...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> mi do glowy, ze tego sie nie robi. wystarczy je porzadnie
> umyc i sa do uzytku/ no wiec nie wiem, czy obieranie

jak dla mnie mycie to strata czasu, wole obrac:)

Żel-fix
Kolacja romantyczna-CO podać??
Takie cos szybkiego do surowek robienia
szukam przepisu na sernik z rosa