Kolacja

1. Data: 2005-01-13 23:13:38

Temat: Kolacja
Od: "-== ZAREK ==-" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku proszę grupowiczów o pomoc. Czy moglibyście zaproponować jakieś menu
na kolację. Jutro przychodzą goście a mi się pomysły skończyły.

1. Data: 2005-01-13 23:33:08

Temat: Re: Kolacja
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 14 janvier 2005 ŕ 00:13:38, vous écriviez :

> Ratunku proszę grupowiczów o pomoc. Czy moglibyście zaproponować jakieś menu
> na kolację. Jutro przychodzą goście a mi się pomysły skończyły.

Filety z lososia w papilotach. Makaron z serem. Nachos.

Kurczak w estragonie. Kurczak w cytrynie. Wolowina po burgundzku.
Pot-au-feu, vol-au-vent, golonka, schab a la Kubus Puchatek. Itd, itd.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-01-14 09:59:20

Od: "Justyna" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie wykonuje filety z łososia w papilotach?

Pozdrawiam. Justyna

1. Data: 2005-01-14 22:20:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 14 janvier 2005 ? 10:59:20, vous écriviez :

> jak sie wykonuje filety z ?ososia w papilotach?

> Pozdrawiam. Justyna

Filet ukladasz na duzym plasterku cebuli i na listku laurowym. Lyzka
smietany i kawalek masla na to, sol i pieprz. Wszystko oczywiscie na
kwadracie folii aluminiowej, zawinac i hop, do piekarnika.

Tak jak tu opisalam :
http://groups.google.fr/groups?hl=fr&lr=&selm=bdkd1o
%24ubt%241%40tem.asynchrone.net

Ewcia