Kolacyjka

1. Data: 2008-11-03 16:51:30

Temat: Kolacyjka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała przerwa w przerabianiu cygańskiej cytryny i sokołowska kaszanka
duszona w cebuli podlanej sosem Worcestershire firmy Lea & Perrins i podana
z musztardą stołową i białym chlebem oraz piwo Kozackie - polski lager...

2. Data: 2008-11-03 23:56:27

Temat: Re: Kolacyjka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podana
> z musztardą stołową i białym chlebem oraz piwo Kozackie - polski lager...

O 24:45 przerabianie cygańskiej cytrynu skończyło się, wiórki zasypane
cukrem w balonie, puszczają soczek.

3. Data: 2008-11-04 06:54:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> O 24:45

Ile Twoja doba ma godzin? :)
Bo cygańską cytrynę sobie wygóglałam.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2008-11-04 08:15:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile Twoja doba ma godzin? :)
> Bo cygańską cytrynę sobie wygóglałam.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

To **unijna doba... :-P)))))))))))))
Masz nieletnią i sądzisz, że nie zna słownictwa? Albo, że go nie używa?
Może i nie używa, ale tylko przy mamci.

5. Data: 2008-11-04 10:26:10

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 07:54, "Aicha" wrote:
> Ile Twoja doba ma godzin? :)
> Bo cygańską cytrynę sobie wygóglałam.

Ooo... rzuć linka, bo mój Google cóś oślepł...
;)

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2008-11-04 11:16:51

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To **unijna doba... :-P)))))))))))))

Ale ile ma godzin? :D

> Masz nieletnią i sądzisz, że nie zna słownictwa? Albo, że go nie
> używa? Może i nie używa, ale tylko przy mamci.

Moja nieletnia nia czyta grup dyskusyjnych. Woli ubierać Barbie
online.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2008-11-04 12:32:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ale ile ma godzin? :D

> Moja nieletnia nia czyta grup dyskusyjnych. Woli ubierać Barbie
> online.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ale Ty mnie lubisz szczypać. Umówmy się na szczypanie z jednym
ograniczeniem - abym krzyczał z rozkoszy, a nie z bólu - nie jestem
masochistą. :-P))

8. Data: 2008-11-05 07:18:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Ale Ty mnie lubisz szczypać.

Podziwiam, jeno (nie)konsekwencję. Chyba że "kończenie z grupą" znaczy
nie wdawanie się w dyskusje z trollami (w końcu! - ale pewnie płone
moje nadzieje), a nie brak publikowania na owej...

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2008-11-05 08:34:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Podziwiam, jeno (nie)konsekwencję. Chyba że "kończenie z grupą" znaczy
> nie wdawanie się w dyskusje z trollami (w końcu! - ale pewnie płone
> moje nadzieje), a nie brak publikowania na owej...

Sądzisz, że to ja pisałem o tym kończeniu? Podszywacze, którym jestem solą w
oku.

10. Data: 2008-11-05 09:46:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Nov 2008 08:18:40 +0100, Aicha napisał(a):

> Podziwiam, jeno (nie)konsekwencję. Chyba że "kończenie z grupą" znaczy
> nie wdawanie się w dyskusje z trollami (w końcu! - ale pewnie płone
> moje nadzieje), a nie brak publikowania na owej...

Aicha, dajże spokój, to podszywki przecież.

WYKSZTALCIUCHY - CHUNIJNE ZBUKI
spody do pizzy z mąki z pełnego przemiału
Re: Renoma wygrała przetarg na kontrolę biletów!
Nieobykwiennoje ispolzowanie malaksera....
Re: jesienny nabór