Kolagen

1. Data: 2004-02-24 19:36:25

Temat: Kolagen
Od: "PROGOS" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze pomoglby Pani kolagen NATURALNY (!). Jest to hit na rynku. Kolagen
zalecany jest po kapielach slonecznych. Doskonale nawilza skore (wiaze
wode). Ujedrnia i wygladza jednoczesnie skore. Nabyc go mozna w Polsce za
moim posrednictwem. Ewentualne zapytania prosze kierowac na adres mailowy:

Henryk Baranowski
p...@i...net.pl

1. Data: 2004-02-24 19:40:24

Temat: Re: Kolagen
Od: "PROGOS" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to fragmentaryczna odpowiedz dla uzytkownika "niccola", ktora omylkowo
zamiescilem w tym mjscu, za co przepraszam.

1. Data: 2004-02-24 19:49:45

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to fragmentaryczna odpowiedz dla uzytkownika "niccola", ktora
omylkowo
> zamiescilem w tym mjscu, za co przepraszam.

Na pl.sci.medycyna tez to jest przypadkowo?
Ola

1. Data: 2004-02-25 07:28:46

Od: "PROGOS" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem intencji pytania. Na pl.sci.medycyna nie umieszczałem żadnych
tekstów.

1. Data: 2004-02-25 10:11:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

PROGOS <p...@i...net.pl> napisał(a):

> Nie rozumiem intencji pytania. Na pl.sci.medycyna nie umieszczałem żadnych
> tekstów.

Tak czy inaczej, jesteś obrzydliwym spamerem, nie masz pojęcia o netykiecie
ani o FAQ grupy i niebezpiecznie bilansujesz na krawędzi wylądowania w abuse.

JoP

1. Data: 2004-02-25 14:13:04

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem intencji pytania. Na pl.sci.medycyna nie umieszczałem żadnych
> tekstów.
> Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

Przepraszam w takim razie, może się pomyliłam.
ola

1. Data: 2004-02-25 20:50:50

Od: "PROGOS" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki. Pomyłka rzecz ludzka. Ja za swoją przeprosiłem po czterech
minutach, bo po takim czasie (transmisji) zauważyłem gdzie omyłkowo
umieściłem swój tekst.

> Użytkownik "PROGOS" <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam w takim razie, może się pomyliłam.
> ola

Celebre w kremie-Avon/pytanie o datę ważności/
Skąd sie bierze drugi podbródek?
Re: krem
Uczulona na wszystko
YR