Kolano po raz kolejny

1. Data: 2005-01-12 11:54:44

Temat: Kolano po raz kolejny
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

W listopadzie ubiegłego roku miałam artroskopię kolana z usuwaniem chrząstki
szklistej (chondromalacja rzepki w wyniku urazu). Pobiegałam trochę o
kulach, po kilka miesiącach już mogłam zginać nogę i ukucnąć. Przy chodzeniu
nie czuję dyskomfortu, czasem, gdy źle postawię nogę czy schodzę z wysokiego
stopnia tramwaju czy autobusu, trochę boli. Kilka dni temu wypróbowałam
steper (dosłownie minutkę). Od tej pory wyraźnie czuję, że przy wchodzeniu
po schodach coś mi "chrzęści" w kolanie, mam dziwne uczucie "przestawiania".
Nieco pobolewa.
Czy należy się z tym wybrać do ortopedy? Nie jest to jakiś dramat,
aczkolwiek czuję, że wcześniej nie było tego problemu. Czy da się coś z tym
zrobić?

Pozdr. Ewa

2. Data: 2005-01-12 11:55:54

Temat: Re: Kolano po raz kolejny
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
>W listopadzie ubiegłego roku

Aha, to nie było w listopadzie 2004, a w 2003 roku:)
Czyli 14 miesięcy temu.

Pozdr. Ewa

rozpoznanie...
Ospa wietrzna - szczepionka?