Kolejna awantura - czyli mam focha.

1. Data: 2004-12-07 22:05:23

Temat: Kolejna awantura - czyli mam focha.
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaskoczyłem dzisiaj swoją narzeczoną, że święta spędzimy w szkockim stylu z
Haggis w roli głównej. Niech ma. Kazałem teściowej szukać w sklepach owczych
podrobów i owczej krwi. Jak by komuś wpadł w ręce spolszczony przepis to
proszę się podzielić.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-12-07 22:37:43

Temat: Re: Kolejna awantura - czyli mam focha.
Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojti wrote:
> [...]
> podrobów i owczej krwi. Jak by komuś wpadł w ręce spolszczony przepis to

A gdzie ta awantura i foch? Bedziecie sie rzucac podrobami, czy jak?

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

1. Data: 2004-12-07 22:51:51

Od: "maja" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mojra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:cp5bj3$
> A gdzie ta awantura i foch? Bedziecie sie rzucac podrobami, czy jak?

Nie!
On się chce tych ... pozbyć raz na zawsze!
kicia

1. Data: 2004-12-07 23:01:01

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maja wrote:

> Nie!
> On się chce tych ... pozbyć raz na zawsze!
> kicia

To nie lepiej wykorzystac sprawdzone sposoby, np. wyjscie po zapalki do
kiosku? :)

1. Data: 2004-12-07 23:01:56

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie ta awantura i foch? Bedziecie sie rzucac podrobami, czy jak?

Moja TŻ nie wyobraża sobie mnie w kuchni zadającego się z krwią i łojem
owczym. W koncu ma pachniec rybą, kapustą i piernikami:) Dlatemu własnie
awantura.

1. Data: 2004-12-07 23:07:33

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojti wrote:

> Moja TŻ nie wyobraża sobie mnie w kuchni zadającego się z krwią i łojem
> owczym. W koncu ma pachniec rybą, kapustą i piernikami:) Dlatemu własnie
> awantura.

Nie jestem wtajemniczona w background, ale w takich momentach ciesze
sie, ze moj TŻ trzyma sie od kuchni z daleka, a chwali wszystko, co mu
zapodam, nawet jesli ma to byc gorący kubek ;)

1. Data: 2004-12-08 05:03:35

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mojra wrote:

> To nie lepiej wykorzystac sprawdzone sposoby, np. wyjscie po zapalki
> do kiosku? :)
===
Znam dużo lepszy sposób. ;-)

waldek
===

1. Data: 2004-12-08 07:03:39

Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie tu jakas tradycja ?
w koncu to skarb naszej kultury
--
Balta
Mirek (GG 22777)

1. Data: 2004-12-08 07:28:54

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja TŻ nie wyobraża sobie mnie w kuchni zadającego się z krwią i łojem
> owczym. W koncu ma pachniec rybą, kapustą i piernikami:) Dlatemu własnie
> awantura.

a cow tym dziwnego? zadna przyjemnosc zajdania łoju i popijanie krwia
,rozumiem gdybyście spedzali święta tam na miejscu ale w polsce i takie"
frykasy " ,byłyby to moje najgorsze święta bez karpika i pysznych kluseczek
z sosem winno-rodzynkowym -mniam :)
p.

1. Data: 2004-12-08 10:57:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Dec 2004 23:05:23 +0100, "Wojti" <j...@w...pl>
wrote:

>Zaskoczy?em dzisiaj swoj? narzeczon?, ?e ?wi?ta sp?dzimy w szkockim stylu z
>Haggis w roli g?ównej. Niech ma. Kaza?em te?ciowej szuka? w sklepach owczych
>podrobów i owczej krwi. Jak by komu? wpad? w r?ce spolszczony przepis to
>prosz? si? podzieli?.
>
>Pozdrawiam
>Kucharz Amator
>Wojti

Ale przeciez haggis to nie na swieta a na urodziny Rrrrobbie
Burrrrrnsa, pod koniec stycznia. a naostrz tez i sztylecick, co
go za skarpeta trzymasz, bo do rozprucia haggisa on niebedny :PPP

Pierz, co haggisa owszem i zje ale malo chetnie, tlumaczac sie,
ze nie lubi potraw zbyt pieprznych.

P.S. Do tego neeps and tatties oczywiscie :P
K.T. - starannie opakowana

Jedzenie dla rowerzysty
[pilne] Pierniczki Anki - blacha i piecznie
Meble kuchenne zgodne z WFM FAMA Wyszkow
Danie jednogarnkowe - bez miesa
pyszne grzanki-zapiekanki