Kolejna próba odchudzenia

11. Data: 2004-02-18 21:39:24

Temat: Re: Kolejna próba odchudzenia
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle ze po zoltkownicy na sniadanko nie mieszcza sie juz w moim dziennym
> jadlospisie, jak zreszta kazde ciasto optymalne, placki, wedlina i mieso.
> No i nie zrobie dla siebie pol sztuki, bo jak ?
> Moze by mi ktos prezent zrobil i poczta wyslal optymlanego paczka na jutro
> sztuk 1? bede dzwieczna
> Czarownica-kiedys Hafsa

z Francji bedzie trudno na jutro :(((((((((((((((((

Jurek

12. Data: 2004-02-18 22:49:16

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "srysia" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hafsa" <h...@b...adresu> napisał w wiadomości

> No ja sobie paczka nie odmowie.

Bez pączka, to będzie zwykły czwartek:(
Ja proponuje zjeść 6 pączków (zapas na cały rok) i taki mam plan na jutro:)
Choć normalnie nie lubię pączków i podobnego badziewia to tego dnia inaczej
sobie nie wyobrażam!

Pozdrawiam,
Adam

13. Data: 2004-02-19 07:47:47

Od: "Czarownica\(bylaHAfsa\)" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> z Francji bedzie trudno na jutro :(((((((((((((((((

Wiec chyba zostane jednak bez paczkow na dzis, zastosuje zamiennik- bita
smietane, sklad jakosciowy ten sam, tylko ilosci bardziej przyjazne dla
mnie.To moj pomysl na tlusty czwartek.
Czarownica Hafsa
--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

masz ochotę na deser a jesteś na diecie?Zajrzyj tutaj:
http://uznam.net.pl/~shine/special/hafsa_poleca.htm

gg 7496203 (czasem czynne)

14. Data: 2004-02-19 08:08:50

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hafsa( chyba zmienie nick na Czarownica)

:-)))

pzd. Wiedzma

15. Data: 2004-02-19 09:14:06

Od: "Czarownica\(bylaHAfsa\)" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Wiedźma wrote:

> :-)))
>
> pzd. Wiedzma

Ale to wynika u mnie z zaobserwowanej dziwnej zdolnosci
odczuwania/przeczuwania czegos, co sie wydarzy, jesli mam dobre przeczucia,
to wszystko ok, ale miewam tez zle przeczucia i jak cos sie zlego stanie, to
az sie boje, czy to nie ejst moja "sprawka" ostatnio doswiadczylam takiej
sytuacji i nie moge sobie tego wytlumaczyc-jednym slowem CZARWONICA, na stos
ja!
Czarownica( znajomy napisal-Czarodziejka, bo w jego przypadku mialam i mam
dobre przeczucia i jemu wszystko jak po masle idzie)
I nie ma to zwiazku z dieta-dlatego szukam jakies odpowiedniej grupy
usenetowej. Jaka to bedzie???

16. Data: 2004-02-19 09:22:16

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> az sie boje, czy to nie ejst moja "sprawka" ostatnio doswiadczylam takiej
> sytuacji i nie moge sobie tego wytlumaczyc-jednym slowem CZARWONICA, na

przeczytaj "Potęga podświadomości"- to książka pewnego Czarodzieja (Murphy),
w której chyba znajdziesz coś o sobie:-)
A z bardziej naukowych- hasło: "samospoełniające się proroctwo".
a co do grup o czarach- pojęcia nie mam:-)

pzd. Wiedzma

17. Data: 2004-02-19 10:09:53

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Czarownica(bylaHAfsa) w wiadomości news:c11uhj$soh$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> i mam dobre przeczucia i jemu wszystko jak po masle idzie)
> I nie ma to zwiazku z dieta-dlatego szukam jakies odpowiedniej grupy

moze pl.misc.paranauki ? :)

PS: jak z piatkiem?

18. Data: 2004-02-19 10:43:22

Od: "Czarownica-kiedys Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:
> moze pl.misc.paranauki ? :)

muj borze, co mi przyszlo, badac zjawiska paranormalne :-)))

> PS: jak z piatkiem?

Jestem slina, zwarta i gotowa ;-))) zalatwilam zastepstwo wiec bede.Zadnych
zmian odnosnie miejsca i godziny nie bylo??
Czarownica Hafsa

19. Data: 2004-02-19 11:53:50

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Czarownica-kiedys Hafsa w wiadomości news:c1243t$nl0$1@inews.gazeta.pl
pisze:

> Jestem slina, zwarta i gotowa ;-))) zalatwilam zastepstwo wiec
> bede.Zadnych zmian odnosnie miejsca i godziny nie bylo??
> Czarownica Hafsa

Wszystko tak, jak ustalilismy wczesniej: Lysa Gora o polnocy ;)))

135KG + Rower ??
jaka dieta??
odstępstwa MM
co to są diety niskoglikemiczne