Re: Kolejna próba zlikwidowania mnie.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kolejna próba zlikwidowania mnie.
Date: Fri, 20 Jul 2018 05:43:05 +0200

W dniu 20.07.2018 o 03:49, LeoTar Gnostyk pisze:

> Katarzyna Perlińska mieszka w Ligocie Polskiej, gm. Oleśnica wśród
> prostych kobiet, które są zgorzkniałe nieudanym życiem i nienawidzą
> za to, że z własnej woli, zmuszone prawie że beznadziejną sytuacją
> życiową pierwotnego człowieka wykorzystując potęgę swojej
> seksualności wzmaganą nieufnością zmusiły nieświadomego mężczyznę do
> współpracy. Ale handel seksem jest czynnością skrajnie negatywną,
> gdyż akt seksualny powinien być żródłem wielkiej rozkoszy gdyż jest
> ściśle związany z aktem przekazywania Życia, a zamiast tego stał się
> [...]

A motorem napędowym tej wczorajszej akcji był Oskar Łatoszyński, który
od kilku dni unikał mnie jak diabeł święconej wody i który nie brał
udziału we wczorajszym spotkaniu zespołu terapeutycznego, chociaż jest
formalnie kierownikiem działu terapeutyczno-opiekuńczego, na który mnie
poproszono dla wyznaczenia moich następnych celów. To by było na tyle.

LeoTar Gnostyk