Kolejny.

1. Data: 2012-06-18 18:17:04

Temat: Kolejny.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ak przyjął Pan wiadomość o śmierci generała Petelickiego?

"- Takiej serii tajemniczych zgonów w ostatnim dwudziestoleciu jeszcze nie
było. Co ,,samobójstwo" to więcej znaków zapytania, zagadek, pytań na które
nie ma odpowiedzi. Przypomnę choćby kwestię śmierci Andrzeja Leppera i jego
mecenasa Ryszarda Kucińskiego, którzy zginęli w przeciągu kilku miesięcy.
Były wicepremier na krótko przed śmiercią wyznał red. Tomaszowi
Sakiewiczowi, że dysponuje dokumentami, które, jeżeli wyszłyby na światło
dzienne, będą stanowić zagrożenie dla ich życia. I parę miesięcy potem oni
tracą życie. A teraz generał Petelicki... Podpisuję się obiema rękami i
nogami pod stwierdzeniem, że gdyby odrzucić wariant samobójstwa, to nie
znaleźlibyśmy lepszego momentu, w którym ta śmierć mogła zostać ,,przykryta"
lepiej i skuteczniej niż ten dzień, gdy do niej doszło. Był to, jak wiemy,
wieczór, w którym cała Polska żyła wielkim wydarzeniem sportowym,
najważniejszym meczem piłkarskiej reprezentacji od wielu lat. Sporo ludzi
mówi, że samobójstwo to jest ostatnia rzecz, jaką mógłby zrobić generał
Petelicki."

Czytaj więcej:
http://www.pch24.pl/samobojstwo-to-ostatnia-rzecz--j
aka-moglby-zrobic-gen--petelicki,3525,i.html#ixzz1yA
bQ604T

Cóż, wykańczają nam elitę.
--
XL

2. Data: 2012-06-18 18:58:09

Temat: Re: Kolejny.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-06-18 20:17, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Czytaj więcej:
> http://www.pch24.pl/samobojstwo-to-ostatnia-rzecz--j
aka-moglby-zrobic-gen--petelicki,3525,i.html#ixzz1yA

Andrzej Lepper elitą? Ciekawe zestawienie...

qr.a

3. Data: 2012-06-18 19:43:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-18 20:17, Ikselka pisze:

> Cóż, wykańczają nam elitę.

Cóż, poszukaj sobie dobrego schronu. ;-P

Ewa

4. Data: 2012-06-18 21:33:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jun 2012 21:43:20 +0200, medea napisał(a):

> Cóż, poszukaj sobie dobrego schronu. ;-P

A ty pieniędzy na podatek katastralny. Jakieś 6000 rocznie w błoto.

--
XL

5. Data: 2012-06-18 21:34:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jun 2012 20:58:09 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-06-18 20:17, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

aka-moglby-zrobic-gen--petelicki,3525,i.html#ixzz1yA
bQ604T

> Andrzej Lepper elitą? Ciekawe zestawienie...

Owszem, Lepper elitą.
Coś w końcu osiągnął, coś sobą reprezentował więcej, niż tumiwisizm mas.
Zeby nie powiedzieć Qr.

--
XL

6. Data: 2012-06-18 22:01:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jun 2012 20:17:04 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Czytaj więcej:
> http://www.pch24.pl/samobojstwo-to-ostatnia-rzecz--j
aka-moglby-zrobic-gen--petelicki,3525,i.html#ixzz1yA

http://szeremietiew.blog.onet.pl/2,ID474565508,index
.html

O Petelickim rządliwe media już POsłusznie insynuują, że jakoby początki
Alzheimera miał...

A samobójstwo? - cóż, nie trzeba planować ani chcieć. Sama znałam jednego
prokuratora, który nie chciał, nie planował, ale musiał... skoczyć z okna.
Jak Lepper - on tylko musiał co innego... Wystarczy tylko usłyszec np, ze
"albo żona i dzieci, albo ty".
I skaczesz. czy co tam ci każą...
--
XL

7. Data: 2012-06-18 22:08:32

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-19 00:01, Ikselka pisze:

> [...]
> Jak Lepper - on tylko musiał co innego... Wystarczy tylko usłyszec np, ze

Samobójcza defenestracja. Można Jeszce wg tż-ta pracownika szpitala
wojskowego, ot tak po misji wariować. Caały oddział wariatów.

--
Paulinka

8. Data: 2012-06-19 06:19:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

aka-moglby-zrobic-ge

> Owszem, Lepper elitą.
> Coś w końcu osiągnął, coś sobą reprezentował więcej, niż tumiwisizm mas.
> Zeby nie powiedzieć Qr.

Och, jakżeś bardzo dobrze poinformowana jest. CBŚ żeś?

qr.a

9. Data: 2012-06-19 06:21:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

.html

> Samobójcza defenestracja. Można Jeszce wg tż-ta pracownika szpitala
> wojskowego, ot tak po misji wariować. Caały oddział wariatów.

No ale elity przecież nie zwariują.

qr.a
btw jak się nazywa takich, co sami do siebie gadają?

10. Data: 2012-06-19 09:45:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-18 23:33, Ikselka pisze:
> A ty pieniędzy na podatek katastralny. Jakieś 6000 rocznie w błoto.

Już mnie podliczyłaś?
Hm... rzeczywiście CBŚ jaki-EŚ.

Ewa

Nauka szybkiego czytania