Kolejny sukces Kudlatej

1. Data: 2002-08-25 09:53:11

Temat: Kolejny sukces Kudlatej
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj zrobilam wg Qd cebule z kokosem. r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-e!
Kto nie jadl niech zaluje, tralala

Krysia

P.S. Dla tych, co nie wiedza - cebule cieniutko w plasterki
posypac spora iloscia kokosa wiorkowanego, posolic, odstawic na
dluzszy czas do lodowki niech pusci sok jedno a drugie sie tym
sokiem rozmiekczy. czasu na to stanie mialam troche malo to
walneloam w to lyzeczke creme fraiche...rany jaaaakie to dobre.
drugi etap to pimidor z ananasem

P.P.S. Poniewaz detali nie moge znalezc, to tak w 100% nie jestem
pewna czy przypadkiem jeszcze tam czegos nei bylo, hehehe ale
dobre i tak bylo. dokonczylam na sniadanei i teraz zione
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 10:05:05

Temat: Re: Kolejny sukces Kudlatej
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:9r9hmuk0b9ori300qc845um0acfqfbh0er@4ax.com...
> [...]
> sokiem rozmiekczy. czasu na to stanie mialam troche malo to
> walneloam w to lyzeczke creme fraiche...rany jaaaakie to dobre.

Mam cebule i mam wiórki tylko nie wiem, czy to do dewolaja bedzie
pasowalo... Hmm mam piers kurczacza i maz sobie dewolaja zazyczyl...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-25 10:31:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 12:05:05 +0200, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>Mam cebule i mam wiórki tylko nie wiem, czy to do dewolaja bedzie
>pasowalo... Hmm mam piers kurczacza i maz sobie dewolaja zazyczyl...

mnie pasowalo wczoraj do yorkshire pudding wypelniony czyms w
rodzaju dobrze gestego bolognese z gotowana fasolka szprag,
salatka z buraczkow, smazona cukinia. a dzis rano na chlebie z
szynka ;)

Kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 10:42:41

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:9r9hmuk0b9ori300qc845um0acfqfbh0er@4ax.com...
> wczoraj zrobilam wg Qd cebule z kokosem. r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-e!
> Kto nie jadl niech zaluje, tralala
>
> Krysia

Jeszcze prosciej, a genialnie to pociac banana na palsterki, posypac
wiorkami (im swiezsze tym lepsze) i juz. Super do ostrych dan indyjskich czy
tajskich.

V.

1. Data: 2002-08-25 11:18:08

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> mnie pasowalo wczoraj do yorkshire pudding

Po epizodzie z yorkshire pudding w ksiazce Maklowicza ciezko byloby mnie
namowic na spozycie tegoz. Troche mnie opis odstraszyl opis wrazen
Trziszki po jego zjedzeniu :-))

Dla tych, co nie czytali:
"Do odjazdu pociagu zostalo jeszcze sporo czasu. Wstapili do gospody
"Wojna stuletnia", zachwalanej przez angielskich kolegow. Trziszka
najpierw poprosil o piwo. Do diaska! - tego sie nie spodziewal. Otrzymal
letni napoj bez piany, w kolorze wody z rozpuszczona pastylka przeciw
cholerze.
"Ohyda" - inspektor splunal w duchu. Podano posilek. Slonce z trudem
przedzieralo sie przez gotyckie okna tawerny, oswietlajac kawalek ciasta
lezacyna talerzu. Ciasto wypelniono plynna swinina, ktora nastepnie
zastygla. Zul to i juz wiedzial: pobyt w Anglii przyniesie wiele wiele
ponurych niespodzianek.
Pociag powoli wtaczal sie na brudne przedmiescia Londynu. Widok z okna
nie zrobil na Trziszce zadnego wrazenia. Niec nie byloby teraz w stanie
wywrzec na nim jakiegokolwiek wrazenia, nawet prusak z poczuciem humoru.
W zoladku czul potworny ucisk, jakby zjadl w Dover nie yorkshire pudding
, lecz solidny kawal tamtejszych skal" (Maklowicz R., CK Kuchnia, s. 22,
Wyd. Znak, Krakow 2001)

:-)))

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-08-25 11:43:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 13:18:08 +0200, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>Po epizodzie z yorkshire pudding w ksiazce Maklowicza ciezko byloby mnie
>namowic na spozycie tegoz. Troche mnie opis odstraszyl opis wrazen
>Trziszki po jego zjedzeniu :-))

wyraznie nie jadl moich Yorkshire puddings. w byle jakiej knajpie
tez bym nie jadla. tak, jak "bulionu" w jakims parszywym
zajezdzie miedzy Warszawa a Koscierzyna...moje dziecko mogloby
lepiej od Maklowicza napisac poemat na temat tego "bulionu"....

Krysia

P.S. A yorkshire pudding mozna jesc i na slono i na slodko. I
teraz sie drapcie w glowy jak to mozliwe, heheheheh muhahahahha,
buhahahhahahaha

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 13:39:42

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze prosciej, a genialnie to pociac banana na palsterki, posypac
> wiorkami (im swiezsze tym lepsze) i juz. Super do ostrych dan indyjskich
> [...]

Do takich dan to w ogole banany sa super. Do indyjskiego curry zazwyczaj
robie banana z pomidorami ... ot tak, chwilke postoi toto pokrajane w
polplasterki i cwiercplasterki i juz. Pycha :))

Marta MJ

1. Data: 2002-08-25 13:43:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 15:39:42 +0200, "Marta MJ"
<m...@b...com.pl> wrote:

> [...]
>robie banana z pomidorami ... ot tak, chwilke postoi toto pokrajane w
>polplasterki i cwiercplasterki i juz. Pycha :))

tzw zachodnioafrykanskie curry zaklada sporo dodatkow, ktore sie
dobiera wedle uznania:
grapefruit
pomarancza
pomidor
ogorek
papryka
cebula
kokos
orzeszki ziemne
banan
papaja/mango/mango chutney
rodzynki
na pewno jeszcze o czyms zapomnialam. zawsze mialam za malo
miseczek na wszystko ;)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-26 17:59:03

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> drugi etap to pimidor z ananasem

Phi (wzorem jednej takiej blaszanej ) nie od dzis wiadomo, ze pomidory
na slodko to jest TO.
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-26 18:42:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Phi (wzorem jednej takiej blaszanej ) nie od dzis wiadomo, ze pomidory
>na slodko to jest TO.
>pzdr
>agi

no to ja zacofana baba jestem...tylko marmelade z pomidorow
jadlam raz kiedys

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Krysia T.
poledwica wolowa i....
pizza
kabaczek
OT i nie OT: Pytanie - czy nowe osoby powinny sie przedstawiac?