Kolejny wirus

11. Data: 2022-03-03 09:06:07

Temat: Re: Kolejny wirus
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2022 o 13:07, XL pisze:

> Tia. Komuna stworzyła Ci falszywy obraz świata i tyle. I Ci to po prostu
> odpowiadało bardziej, niż innym.

Nic mi komuna nie stwarzała, z prostego powodu - żadnej (przynajmniej w
PRLu) komuny nie było.

> OMG ???

Niemcy, Hiszpania, Polska, Chile i już.. I poza szkopami trudno mówić o
kraju całkowicie zakażonym.

12. Data: 2022-03-03 09:24:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Nic mi komuna nie stwarzała, z prostego powodu - żadnej (przynajmniej w
> PRLu) komuny nie było.

Czepiasz się terminologii.
Był socjalizm - czyli coś jeszcze gorszego od czerwonej komuny.

Ty po prostu historii nie znasz.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

13. Data: 2022-03-03 10:46:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Czepiasz się terminologii.
> Był socjalizm - czyli coś jeszcze gorszego od czerwonej komuny.

> Ty po prostu historii nie znasz.

Vide Włochy forever - do dziś przy grobie Mussoliniego tłumy modły
odprawiają. A na Ukrainie urzędowo i oficjalnie czczą Banderę. Można
wymieniać i inne przykłady.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

14. Data: 2022-03-04 11:50:07

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2022 o 09:24, XL pisze:

> Czepiasz się terminologii.
> Był socjalizm - czyli coś jeszcze gorszego od czerwonej komuny.

No niestety, dzisiejsza praktyka tzw socjalizmu  nie prowadzi do
równości i sprawiedliwości a przynosi wręcz odwrotny skutek.

> Ty po prostu historii nie znasz.

Ale zmysły mam niczym nie zmącone i duże możliwości samooceny.

15. Data: 2022-03-04 11:50:55

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2022 o 10:46, XL pisze:

> Vide Włochy forever - do dziś przy grobie Mussoliniego tłumy modły
> odprawiają. A na Ukrainie urzędowo i oficjalnie czczą Banderę. Można
> wymieniać i inne przykłady.

Mussolini był/jest nazywany faszystą mocno na wyrost.

Tak, słyszałem  to i owo o tych bojówkarzach ze wschodniej Ukrainy i ich
stosunku do Polaków.

16. Data: 2022-03-04 12:19:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> No niestety, dzisiejsza praktyka tzw socjalizmu  nie prowadzi do
> równości i sprawiedliwości a przynosi wręcz odwrotny skutek.

,,Dzisiejsza"? Bo wg Ciebie ta prl-owska oczywiście do nich ,,prowadziła"?
Ojaprdl ?

> Ale zmysły mam niczym nie zmącone i duże możliwości samooceny.

LOL

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

17. Data: 2022-03-04 12:22:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Mussolini był/jest nazywany faszystą mocno na wyrost.

,,Na wyrost" dla kogo?
W Abisynii kazał wytruć tubylców gazami bojowymi, na Bałkanach jego
żołnierze dokonywali bestialskich mordów i pacyfikacji. To dla kogo ,,na
wyrost"? Dla Ciebie? Dla mnie nie.

> Tak, słyszałem  to i owo o tych bojówkarzach ze wschodniej Ukrainy i ich
> stosunku do Polaków.

To i owo? Błogosławieni nieświadomi ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

18. Data: 2022-03-05 10:12:32

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2022 o 12:22, XL pisze:

> ,,Na wyrost" dla kogo?
> W Abisynii kazał wytruć tubylców gazami bojowymi, na Bałkanach jego
> żołnierze dokonywali bestialskich mordów i pacyfikacji. To dla kogo ,,na
> wyrost"? Dla Ciebie? Dla mnie nie.

Dla tych co się nie trudzą aby samemu zdiagnozować sytuacje tylko
korzystają z przygotowanych dla nich gotowych szablonów.

Co jemu przypisujesz robili, robią, czy planowali robić inni przywódcy
światowi. Weźmy na ten przykład Angoli - nie mordowali w Kenii tubylców,
ten wielki, dla niektórych przywódca Churchill nie planował wytruć
rosyjskich rewolucjonistów gazem?  Nie usprawiedliwiam bandytyzmu Duce
ani innych bandytów, ale jakoś nie mogę zaakceptować tych różnic w
nazwach dla niech i to wobec tego co wspólnie robili.

Jako ciekawostkę dodam że sir Churchill swoją nieprzejednaną i wrogą
postawę wobec Stalina utrzymywał tylko do czasów osobistego spotkania z
nim. Co mogło się stać, gdy pierwszy raz usłyszał argumenty
dotychczasowego wyimaginowanego  wroga i uznał że Stalin mimo wszystko
zasługuje na nić zrozumienia a nawet sympatii?

> To i owo? Błogosławieni nieświadomi ?

Eufemizm.

19. Data: 2022-03-05 10:13:00

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2022 o 12:19, XL pisze:

> ,,Dzisiejsza"? Bo wg Ciebie ta prl-owska oczywiście do nich ,,prowadziła"?
> Ojaprdl ?

Ale tak to wygląda, w PRLu nie było praktykowane okradanie jednych aby
tymi łupami obdarowywać swoich faworytów jak to się odbywa teraz.

> LOL

Dziękuje, jednak nie przypisuje sobie żadnej zasługi z tego tytułu. Taka
nasza ludzka dola że jeden rodzi się blondynem drugi szatynem.

20. Data: 2022-03-05 10:50:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Ale tak to wygląda, w PRLu nie było praktykowane okradanie jednych aby
> tymi łupami obdarowywać swoich faworytów jak to się odbywa teraz.

Przeciwnie, CAŁA ISTOTA PRL właśnie na takiej praktyce polegała - sekowano
(politycznie, materialnie itd.) antykomunistów, polskich patriotów, ludzi
uczciwych i nieprzekupnych, a nagradzano (politycznie, materialnie itd.)
czerwonych sprzedawczyków, sługusów systemu i jednostki pokorne wobec
systemu, donosicieli itd.
Kpisz, udajesz amnezję, czy rzeczywiście ją masz? - niezależnie od wariantu
nie mamy o czym rozmawiać dalej.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

Gorzki łyk historii.