Kolejny wirus

21. Data: 2022-03-06 16:35:07

Temat: Re: Kolejny wirus
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2022 o 10:50, XL pisze:

> Przeciwnie, CAŁA ISTOTA PRL właśnie na takiej praktyce polegała - sekowano
> (politycznie, materialnie itd.) antykomunistów, polskich patriotów, ludzi
> uczciwych i nieprzekupnych, a nagradzano (politycznie, materialnie itd.)
> czerwonych sprzedawczyków, sługusów systemu i jednostki pokorne wobec
> systemu, donosicieli itd.
> Kpisz, udajesz amnezję, czy rzeczywiście ją masz? - niezależnie od wariantu
> nie mamy o czym rozmawiać dalej.

Nie możemy brać wyskoku jakiegoś pojedynczego władyki jako polityki
prowadzonej przez państwo. Wiesz za co Gierek został wyrzucony z partii?
Ano, najpoważniejszy zarzut to kumoterstwo - faworyzowanie swoich
ziomków z zagłębia śląsko-dąbrowskiego kosztem innych rejonów Polski.

Nie znam żadnej ustawy, uchwały czy innego edyktu który kogoś
faworyzował w PRLu. Tak więc nie ma żadnego porównania do tego co się
dzieje w Kraju teraz. Oczywiście nie biorę pod uwagę wczesno PRLowskiej
walki z tzw wolnymi kmieciami. Jednak  intencje tej walki rozumiem -
wyżywienie państwa nie powinno zależeć od widzimisię chłopa.

22. Data: 2022-03-06 17:16:28

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2022 o 16:35, trybun pisze:

> [...]
>
> Nie znam żadnej ustawy, uchwały czy innego edyktu który kogoś
> faworyzował w PRLu. Tak więc nie ma żadnego porównania do tego co się

Ale się dobrali... dyskusja imbeczyla z imbecylem.

Fiutinowskie trolle idźcie w chuj. I nie wracajcie.
Piotr

23. Data: 2022-03-06 18:19:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Nie możemy brać wyskoku jakiegoś pojedynczego władyki jako polityki
> prowadzonej przez państwo. Wiesz za co Gierek został wyrzucony z partii?

Gierek? Czemu tylko Gierek?
Cała plejada ,,przywódców" komuny maczała palce w faworyzowaniu najgorszego
sortu sprzedawczyków, zawsze i wszędzie.
A dziś przeflancowali się oni na najlepsze stołki w PE.

> Ano, najpoważniejszy zarzut to kumoterstwo - faworyzowanie swoich
> ziomków z zagłębia śląsko-dąbrowskiego kosztem innych rejonów Polski.

Ależ to bzdety wierutne. ZAWSZE było tam faworyzowanie KOGOŚ - donosicieli,
piewców komuny (literaci vide Szymborska i inni, aktorzy i artyści), a
Gierka po prostu wykolegowano - wskutek rozgrywek wewnątrzpartyjnych.
Poczytaj i otwórz oczy:

https://historia.org.pl/2022/01/09/jak-edward-gierek
-utracil-wladze-i-zostal-internowany-kulisy-odwolani
a-i-sekretarza-pzpr/

> Nie znam żadnej ustawy, uchwały czy innego edyktu który kogoś
> faworyzował w PRLu.

???
Przecież TO się odbywało pokątnie. W ,,ustawach" i ,,uchwałach" była tylko i
wyłącznie fasadowa ,,równość".
Ty sobie weź przeczytaj ,,Folwark zwierzęcy". Wiesz aby, co było jego
genezą? Wiesz, o czym ta książka traktuje?
Mam wrażenie, że gadam z gimnazjalistą 3-/

> [...]
> walki z tzw wolnymi kmieciami. Jednak  intencje tej walki rozumiem -
> wyżywienie państwa nie powinno zależeć od widzimisię chłopa.

A od kogo? Od Niemca? - no to niedługo sam zobaczysz, gdy będziesz chleb od
Niemca kupował po 10 zł i wiecej. Bo chłopa polskiego już wycięto w pień,
jak i młyny (i nb. cukrownie polskie) takoż.
Nie ma już chłopa, nie ma niczego, na czym kiedyś oparte było żywnościowe
bezpieczeństwo Polski.

Nie no, po co ja to piszę. Z Tobą rozmawiać o tym wszystkim to jakby ze
świeżo odhibernowanym ostatnim okazem z czasu najgłębszej czerwonej
propagandy.
--
POLSKI LWÓW FOREVER!

24. Data: 2022-03-08 09:40:41

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2022 o 18:19, XL pisze:

> Gierek? Czemu tylko Gierek?
> Cała plejada ,,przywódców" komuny maczała palce w faworyzowaniu najgorszego
> sortu sprzedawczyków, zawsze i wszędzie.
> A dziś przeflancowali się oni na najlepsze stołki w PE.

Bo się jawnie sprzeniewierzył całej istocie komuny. Gierek to oczywiści
tylko najbardziej znany przyklap na degradację partyjnego kacyka. Byli i
inni, i nie wszystkich potraktowano tak łagodnie jak Edę.

Jak już pisałem - nie mylmy pojedynczych wybryków z obowiązującym tak
jak teraz prawem, w majestacie ktorego jednych się legalnie okrada aby
dogadzać swoim faworytom.

> [...]
> Poczytaj i otwórz oczy:
>
> https://historia.org.pl/2022/01/09/jak-edward-gierek
-utracil-wladze-i-zostal-internowany-kulisy-odwolani

Historia na dzień dzisiejszy (zresztą nie tylko na dzień dzisiejszy)
jest traktowana jak.. kurtyzana w.. agencji towarzyskiej. Uwierzę jak
zobaczę potwierdzenia zarzutów w postaci cytatów z uwcześnijże
obowiązującego prawa.

> [...]
> genezą? Wiesz, o czym ta książka traktuje?
> Mam wrażenie, że gadam z gimnazjalistą 3-/

Mówimy o patologiach czy o jakości obowiązującego prawa?

Czytam folwark, czy 1984 i widzę dzisiejszą Polskę. Np w PRLu nie było
paragrafu względem wolności słowa, czyli do trzech lat za swoje
osobiste  uwagi względem osób publicznych.  Że o samej historii nie
wspomnę, gdzie za publiczne wątpliwości ws edyktów IPNu  także do 3 lat
paki.

> [...]
>

> Nie no, po co ja to piszę. Z Tobą rozmawiać o tym wszystkim to jakby ze
> świeżo odhibernowanym ostatnim okazem z czasu najgłębszej czerwonej

Państwo musi mieć gwarancje na dostawy żywności, a prywatny chłop tego
nigdy nie zagwarantuje.

Gorzki łyk historii.
Trele morele.
Niemiecki rozrachunek?