Kolory mulinek po niemiecku

1. Data: 2003-07-02 10:59:04

Temat: Kolory mulinek po niemiecku
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam malutką prośbę do osób znających niemiecki, a jeszcze lepiej niemiecki i
angielski. Otóż dostałam, dzięki uprzejmości Mychy której jeszcze raz
dziękuję :)) !!, upragnionego Pierota z Burdy, jak się okazało aż z 1986r.,
i w opisie do schematu mam tylko kolory muliny napisane słownie po
niemiecku, a ja z niemieckiego ni w ząb. Gdyby któraś z Was była taka dobra
i przetłumaczyła mi te nazwy, najlepiej na angielski, to bym sobie na
stronce DMC znalazła odpowiednie numerki. Najchętniej proszę na priv to
prześlę te nazwy.

Z góry dziękuję i pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-07-02 11:30:21

Temat: Re: Kolory mulinek po niemiecku
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i przetłumaczyła mi te nazwy, najlepiej na angielski, to bym sobie na
> stronce DMC znalazła odpowiednie numerki. Najchętniej proszę na priv to
> prześlę te nazwy.

Justynko ja mialam tak z hiszpanskim niedawno ale powrzucalam nazwy do
translatora i juz.Moze sproboj tez zanim sie ktos odezwie?

http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr

Wpisujesz chciany wyraz ,naciskasz funkcje z niemieckiego na angielski i
juz masz.:))
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-07-02 11:45:33

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr
>
> Wpisujesz chciany wyraz ,naciskasz funkcje z niemieckiego na angielski i

albo od razu z niemieckiego na polski:
http://slowniki.onet.pl/index.html?tr=nie-auto

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-07-02 12:19:44

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr
>
> Wpisujesz chciany wyraz ,naciskasz funkcje z niemieckiego na angielski i

Dziękuję za podpowiedzi, zresztą już miałam błyskawiczne reakcje Asik i Con
na priv, więc tym razem z translatora nie będę musiała korzystać, ale link
dobra rzecz :-)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-07-02 12:24:07

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sprawy, jesli babelfish i onet nie pomoga to pisz do mnie.

Monika (Hannover)

Garden butterflies
Gdzie w Krakowie - pracownia krawiectwa artystycznego?
rzeszów i okolica spotkanie
Bikini szydelkowe
[xxx] co to za nici?