Kominki zapachowe

1. Data: 2005-01-04 13:06:57

Temat: Kominki zapachowe
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze moj problem miesci sie jeszcze w tematyce grupy ;-DDD
Ostatnio umilam sobie zycie pieknymi zapachami niestety mam problem. Woda
wlana do kominka i wymieszana z kilkoma kroplami olejku straszliwie szybko
paruje, doslownie po godzinie kominek jest pusty a po zapachu nie ma sladu.
Czy sa jakies metody na kominki zapachowe? JAK Wy korzystacie z kominkow?
Prosze o pomoc bo juz mi sie znudzilo latanie co chwile po nowa porcje wody,
ze o zuzyciu olejkow nie wspomne :-(((

pozdrawiam cieplo i pachnaco
Iwona

ps.
jakie sa wasze ulubione zapachy?

1. Data: 2005-01-04 13:22:39

Temat: Re: Kominki zapachowe
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona W. wrote:

> Mam nadzieje ze moj problem miesci sie jeszcze w tematyce grupy ;-DDD

Hmm... Relaks dla zdrowia i _urody_? ;]

> [...]
> Prosze o pomoc bo juz mi sie znudzilo latanie co chwile po nowa porcje wody,

A to jest na to jakiś sposób? Bo ja już się z tym pogodziłam... =|

> ps.
> jakie sa wasze ulubione zapachy?

Drzewo sandałowe, cynamon, kwiat pomarańczy, wanilia, imbir, róża, opium
(my love). Ja lubię w kominkach zapachy gęste, trochę jakby duszące.
Kwiatowe w większości odpadają, próbowałam kilku i uzyskiwałam efekt
taniego odświeżacza powietrza (podobnie było z cyprysowym i sosnowym,
ale te dały efekt kostki wc :>). A świeże cytrynki, mandarynki i takie
tam to ja wolę w wodach i perfumach. ;]

A ja się podepnę: wiecie może, które zapachy można mieszać, żeby uzyskać
jakiś ciekawy efekt?

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2005-01-04 13:28:23

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

""Karolina \"duszołap\" Matuszewska""wrote in message...

> A to jest na to jakiś sposób? Bo ja już się z tym pogodziłam... =|

Kupic kominek z grubej ceramiki i z duza miseczka na wode... mam taki i
wystarcza na kilka godzin...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna
fanka np. bergamotki, bazylii, a takze lawendy... mrrr...

1. Data: 2005-01-04 14:11:52

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sladu.
> Czy sa jakies metody na kominki zapachowe? JAK Wy korzystacie z kominkow?

Witam,

ja uzywam takich specjalnych wosków firym Yankee Candle, nie dodaje do
kominka zadnej wody - wrzucam tylko wosk i pod wplywem ciepla sie rozpusza
uwalniajac zapach. Woski sie pala i pala (sa baaardzo wydajne) a zapachy
maja po prostu boskie. Teraz mam malinowo - smietankowy i jest super.
Zapachy sa dosyc intensywne, tak w sam raz, nie za mocne, zeby od razu
scinaly z nog, ani tez za slabe, zeby ledwo co je wyczuwac, a jeden taki
wosk, w sklepie, ktorym ja kupuje kosztuje 6 zl, wiec nie jest to az tak
drogie.

Wybor zapachow jest ogromny, od owocowych, kwiatowych, pizmowych po zapachy
świąteczne (o zapachu piernika i tym podobne), do wyboru do koloru. Naprawde
polecam!!

Aha, a co w ogole oferuje ta firma mozna zobaczyc na ich stronie:
http://www.yankeecandle.com

Pozdrawiam - Alicja

P.S, Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

1. Data: 2005-01-04 14:13:24

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie, to mowie o tych woskach:

http://www.yankeecandle.com/cgi-bin/ycbvp/listing.js
p?category=%2fRetail%2fCandles%2fTarts%26reg%3b+Wax+
Potpourri

1. Data: 2005-01-04 14:19:36

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" wrote in message news:8wxCd.33652$BO5.20856@news.chello.at...

> Dokladnie, to mowie o tych woskach:
> http://www.yankeecandle.com/cgi-bin/ycbvp/listing.js
p?category=%2fRetail%2fCandles%2fTarts%26reg%3b+Wax+
Potpourri

Fajne są. Szkoda tylko, że te zapachy nie mają raczej żadnych wartości
leczniczych, jak naturalne olejki eteryczne, tylko same zapachowe... i nie
da się nimi np. ból głowy albo bezsenność zwalczyć... ale jesli dla samego
zapachu, to są bardzo ciekawe...

1. Data: 2005-01-04 14:26:06

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> da się nimi np. ból głowy albo bezsenność zwalczyć... ale jesli dla samego

Ja akurat i tak nie wierze w uzdrawiajaca moc olejków eterycznych wiec dla
mnie sam zapach w zupelnosci wystarcza :)

Pozdrawiam,

Alicja

1. Data: 2005-01-04 14:35:48

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote in message

> [...]
i nie
> da się nimi np. ból głowy albo bezsenność zwalczyć...

No tak... ich producenci jeszcze nie wpadli na pomysł, żeby na nich o
własnościach leczniczych dopisać. Możeby im podpowiedzieć? I od razu
wskazać linie marketingową: "oferujemy naturalne woski, używane w
medycynie ludowej od wieków a obecnie odkrywane na nowo, woski proszę
państwa mają o wiele lepsze działanie terapeutyczne niż syntetyczne
olejki produkowane na bazie koncentratów i substytutów natury" ;->

J.

1. Data: 2005-01-04 14:49:07

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." wrote in message news:cre9k5$n10$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> państwa mają o wiele lepsze działanie terapeutyczne niż syntetyczne
> olejki produkowane na bazie koncentratów i substytutów natury" ;->

Rozumiem, ze ziola, miod, kit pszczeli itd. tez _tylko_ chwyt
marketingowy... no to niezly kit mialy wcisniety nasze praprapraprababki,
ktore leczyly sie u zielarek z braku syntetycznej medycyny... ;->>

Poza tym nie czytasz dokladnie postu... wyraznie napisalam "naturalne olejki
eteryczne", ktore jak sama nazwa wskazuje nie maja nic wspolnego z
"syntetycznymi olejkami produkowaneymi na bazie koncentratów i substytutów
natury"...

1. Data: 2005-01-04 14:50:38

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@W...pl> napisał w wiadomości