Kompot z suszu

41. Data: 2011-12-22 17:35:59

Temat: Re: Kompot z suszu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 09:35:20 +0100, Nixe napisał(a):

> Tak, bez skórki :)
> Chociaż na upartego można wyszorowaną skórkę też dodać dla aromatu.

Jeśli już, to właśnie raczej skórkę, niż środek.

--
XL

42. Data: 2011-12-22 17:37:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 09:43:57 +0100, Nixe napisał(a):

> Chyba raczej płuczesz, bo jakoś trudno mi sobie wyobrazić mycie
> suszonych śliwek ;-)

Myję.
Wsypuję do dużego słoika, zalewam ciepłą wodą, akręcam i szejkuję bardzo
mocno, i tak ze dwa razy, trzeci raz zimną wodą.

--
XL

43. Data: 2011-12-22 17:38:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 01:45:40 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Ja też. I pijemy kompot, jako coś do popijania, a nie jedzenia.
> Wyjadanie owoców z garnka to przyjemność sama w sobie.

To ja wolę jednak z kompotierki.

--
XL

44. Data: 2011-12-22 17:44:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 12:06:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę krys wylazło do ludzi i marudzi:

> Szczoteczką do zębów.

Nie - wkładam do zmywarki :->

--
XL

45. Data: 2011-12-22 17:46:13

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lubię tak niby z roztargnienia wejść do kuchni i dziabnąć suszoną
śliwkę czy morelę z garnka z zimnymi resztkami kompotu. Nie za
słodkie, orzeźwiające...

Ania

46. Data: 2011-12-22 17:51:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 09:46:13 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Lubię tak niby z roztargnienia wejść do kuchni i dziabnąć suszoną
> śliwkę czy morelę z garnka z zimnymi resztkami kompotu. Nie za
> słodkie, orzeźwiające...

A to to ja też, ale po Wigilii...

--
XL

47. Data: 2011-12-22 17:53:24

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Lubię tak niby z roztargnienia wejść do kuchni i dziabnąć suszoną
> śliwkę czy morelę z garnka z zimnymi resztkami kompotu. Nie za
> słodkie, orzeźwiające...

A ja takich numerów nie robię. Po prostu idę do kuchni i wyżeram bezwstydnie
:-).

Waldek

48. Data: 2011-12-22 18:28:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-22 18:44, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

Ale w tym słoiku czy całkiem luzem?

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

49. Data: 2011-12-22 19:35:51

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-22 18:53, Waldemar Krzok pisze:

> A ja takich numerów nie robię. Po prostu idę do kuchni i wyżeram bezwstydnie
> :-).

Ja kompot zawsze odcedzam i na Wigilię podajemy jako sam płyn, do picia,
a nie jako deser.
A owoce wyżeramy po Wigilii albo na drugi dzień. Doskonały
przeczyszczacz (zresztą taka jest jego rola w święta :)

N.

50. Data: 2011-12-22 19:49:44

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <1...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
Lubię tak niby z roztargnienia wejść do kuchni i dziabnąć suszoną
śliwkę czy morelę z garnka z zimnymi resztkami kompotu. Nie za
słodkie, orzeźwiające...

Ania

A ja nie lubię owoców z kompotu. Wolę sam kompot :)
Za to mąż namiętnie wyjada owoce :) Choć do stołu też woli czysty.

Wszystko jest kwestia gustu.

Justyna Vicky S.

NTG pl.soc.rodzina
Święta bez Panslavisty w pl.rec.kuchnia :-(
Przygotowania do świąt...
Roladki - pytanie techniczne
Mrożenie pasztecikow