Komunia a fryzura

1. Data: 2006-03-16 09:29:51

Temat: Komunia a fryzura
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam cieplo
Za 2 miesiace Komunia mojej cory.
Fryzurke dla niej na ten dzien chcialabym sprobowac zrobic sama
- Misia ma wlosy do ramion i wyjatkowo nie lubi sie czesac.
Wymyslilam, ze bylaby w rozpuszczonych
(ew. delikatne loki, do tego upiete jakos zywe kwiatuszki)
Tylko wlasnie jak ?
Czy mozecie pomoc i podeslac linki do stron z fryzurkami dla dziewczynek ?

Ps. Na bialy tydzien zamowilam juz wianuszek ,
bo najprawdopodobniej z fryzura Misia bedzie musiala sobie radzic sama.

--
Bede wdzieczna za pomoc
Patka

2. Data: 2006-03-16 09:44:37

Temat: Re: Komunia a fryzura
Od: " PASIK" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie lepiej przejśc sie do fryzjera?
W końcu profesjonalista...

pozdr.Pasik

3. Data: 2006-03-16 10:07:14

Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> --
> Bede wdzieczna za pomoc
> Patka

może ja się czepiam, może nie z tej epoki jestem ale to I komunia czy ślub-
czy niektórym to się trochę w główkach nie powywracało? a sukienka to z trenem
czy bez.....

4. Data: 2006-03-16 10:37:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

<a...@a...pl> napisał

> czy niektórym to się trochę w główkach nie powywracało?

Co jest złego w zadbaniu o ładną fryzurę u dziewczynki na - jakby nie
patrzeć - niecodzienną uroczystość?

PozdrawiaM

5. Data: 2006-03-16 10:49:38

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *a...@a...pl* napisał(a),a było to tak:

> może ja się czepiam, może nie z tej epoki jestem ale to I komunia czy ślub-
> czy niektórym to się trochę w główkach nie powywracało? a sukienka to z trenem
> czy bez.....

Przecież tu mowa o fryzurze, a nie o pytanie odnośnie miejsca gdzie można
limuzynę zamówić, albo gdzie zrobić profesionalny makijaż.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

6. Data: 2006-03-16 11:22:09

Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Przecież tu mowa o fryzurze, a nie o pytanie odnośnie miejsca gdzie można
> limuzynę zamówić, albo gdzie zrobić profesionalny makijaż.

ok zgadzam się, dlatego też napsiałam,że może się czepiam- absolutnie nie
zamierzam generalizować ani udowadniać,ze autorka wątku ma takie plany ale w
ubiegłym roku byłam u bliskich na komuni ( chłopiec). to co zobaczyłam w
kościele powaliło mnie na kolana! sukienki bajeczne ale prawie ślubne!! a
fryzury? właśnie takie same " stare maleńkie" z jakimiś dziwami na głowie, fale
loki, koki- cuda poprostu cuda. Istny festiwal mody. Nadal podkreślam,że nie
generalizje i nie zamierzam oceniać- ale może można zwyczjnie ubrać dziecko w
albę czy nawet skromną sukienkę- ładnie, zwyczajnie upiąć włoski a nie wymyslać
całego tego maratonu... ale ja dzisiaj w takim nastroju jestem- chroniczny
brak światła słonecznego i temperatury powyżej 0 stopni!pozdrawiam Ania

7. Data: 2006-03-16 12:10:45

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" napisał w wiadomości

> A nie lepiej przejśc sie do fryzjera?
> W końcu profesjonalista...

(taaa... tylko zaplacic trzeba ...)

Jak juz napisalam - cora nie cierpi czesania.
Poza tym juz od soboty mamy w domu gosci
[i mnostwo pracy przy kuchni dla mnie],
jakos w tym wszystkim nie widze mozliwosci zamowienia fryzjerki
na niedziele rano, na czesanie...
A fryzura ma byc bardziej naturalna niz wymyslna
tylko upiecie kwiatkow chcialam gdzies podpatrzyc.

Poza tym, zgodnie ze zwyczajem praktykowanym w naszej parafii
wszystkie dziewczyny beda miec jednakowe, proste sukieneczki
(nie alby). Wymyslna fryzura bylaby tu smieszna.

pozdrawiam
Patka
daleka od pompatycznych pomyslow na komunijna fryzure

8. Data: 2006-03-16 12:33:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości
> [...] tylko upiecie kwiatkow chcialam gdzies podpatrzyc.

Poproś w kwiaciarni, żeby Ci przygotowali na wsuwkach. I tak lepiej, żeby
kwiatki były specjalnie przygotowane (zawatowane), a to samemu trudno
zrobić, jak się nie wie, jak. Nawet jeśli wybierzesz wyjątkowo trwały
gatunek, to w maju może być upał (oby! ;), a tego przez kilka godzin nawet
margerytka nie wytrzyma.

Poza tym za chwię będzie - a może już jest - w sprzedaży wiosenno-letni
numer Bukietów, tam co rok jest kilka propozycji dekoracji komunijnych z
opisem wykonania. Jeśli jesteś zainteresowana, przypomnij się na
hanka-[at]-truecolors-[dot]-pl, podeślę Ci zdjęcia z zeszłorocznego wydania.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

9. Data: 2006-03-16 13:14:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a...@a...pl napisał(a):

> [...]
> brak światła słonecznego i temperatury powyżej 0 stopni!pozdrawiam Ania

Przeciez autorka wątku wyjaśniła, że jej córka będzie ubrana w skromną
sukienkę i poza tym sama zamierza ją uczesać. Gdyby było tak jak Ty
podejrzewasz, to na pewno wysłałaby ją do fryzjera.

Ewa

10. Data: 2006-03-16 16:11:01

Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no trzeba zapłacić, ale komunię ma raz w zyciu...
A po drugie mozna pójśc wcześniej i pogadać, fryzjerka może pokazać co i
jak.
Są fryzurki, które możesz zrobić dzien wcześniej...potem rozczesujesz,
wpinasz odpowiednie rzeczy i heja do kościoła.
Czy fryzjer równa się wymyślna fryzura?
Chyba nie zawsze.
pozdr.Pasik

1%podatku
pranie mozgów w szkołe-RELIGIA
Zagadki ortograficzne IV klasa
[press] Co starsze dzieci robią na wagarach :(
Problem z jedzeniem