Zagadki ortograficzne IV klasa

1. Data: 2006-03-15 18:57:57

Temat: Zagadki ortograficzne IV klasa
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziecko dostało za zadanie znaleźć zgadki ortograficzne dla IV kl.
podstawówki.
Siedzimy tu już 3 godziny i nic, POMÓŻCIE !!!
Jacek

2. Data: 2006-03-15 19:59:10

Temat: Re: Zagadki ortograficzne IV klasa
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dv9nvs$h1b$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Jacek z adresu <n...@w...pl> napisał(a):

> Dziecko dostało za zadanie znaleźć zgadki ortograficzne dla IV kl.
> podstawówki.
> Siedzimy tu już 3 godziny i nic, POMÓŻCIE !!!

http://www.oeiizk.edu.pl/wczesno/ladziak/pliki/zagad
ki/zagadki.html ?
reszty nie będę wklejać, bo w googlach sama wyskakuje.

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

3. Data: 2006-03-16 12:17:40

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo !
Napisz jeszcze proszę, co wklepujesz w okienku Google, że Ci "samo
wyskakuje". Chyba jestem antytalent googlowy.
Jacek

4. Data: 2006-03-16 13:01:29

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dvbktb$lqq$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Jacek z adresu <n...@w...pl> napisał(a):

> Dzięki bardzo !
> Napisz jeszcze proszę, co wklepujesz w okienku Google, że Ci "samo
> wyskakuje". Chyba jestem antytalent googlowy.

zagadki ortograficzne
Pierwszy link do zagadek, w kolejnych trzeba nieco grzebnąć.

--
Ewa (29.9), Julka (3.6), Zuza (1.7)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org
so geht's im Leben, du oder ich

[press] Co starsze dzieci robią na wagarach :(
Problem z jedzeniem
Wychowanie dziewczynek
Choroba lokomocyjna <=> zaklejanie pępka ???
Mruganie oczkami.