Wychowanie dziewczynek

1. Data: 2006-03-14 03:56:52

Temat: Wychowanie dziewczynek
Od: "Ninik" <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Jakiś czas temu myknął mi w telewizji program na temat wychowywania
dzieci, bardzo ciekawie zrealizowany i pokazywał jakie efekty można
osiągnąć małymi kroczkami i bardzo neutralnymi metodami. Uczył nie tylko
jak rozpieszczone dzieci wychować na ludzi, ale też jak rodziców przekonać
by ich nie rozpieszczali... Jest to może gdzieś dostępne?
Druga sprawa, mignęło mi jakiś czas temu w jakiejś księgarni dzieło o
podobnej tematyce, ale już nie pamiętam gdzie. Czy znacie jakieś pozycje,
które traktują właśnie o takiej tematyce? Bardzo bym był wdzięczny za
pomoc! :)

--

_| _ o o |_ Dominik Chmaj :: gg:919564
(_| (_) (\/) | (\) | |\ http://www.dominik.chmaj.net

2. Data: 2006-03-14 17:17:51

Temat: Re: Wychowanie dziewczynek
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ninik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podobnej tematyce, ale już nie pamiętam gdzie. Czy znacie jakieś pozycje,
> które traktują właśnie o takiej tematyce?

Bardzo wiele. Może jakieś szczegóły podasz (przynajmniej odnośnie tego
programu)?
Iwona

3. Data: 2006-03-16 09:39:32

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ninik wrote:

> [...]

> podobnej tematyce, ale już nie pamiętam gdzie. Czy znacie jakieś pozycje,
> które traktują właśnie o takiej tematyce? Bardzo bym był wdzięczny za

Dorota Pankowska "Wychowanie a role płciowe. Program edukacyjny",
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005;
Gisela Preuschoff "Wychowywanie dziewcząt", Dom Wydawniczy Rebis,
Poznań 2005.

Pozdrowienia, Jacek J.
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

4. Data: 2006-03-18 08:51:53

Od: "Ninik" <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek J." <n...@p...com> nakombinował(a) coś takiego:
> Dorota Pankowska "Wychowanie a role płciowe. Program edukacyjny",
> Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005;
> Gisela Preuschoff "Wychowywanie dziewcząt", Dom Wydawniczy Rebis,
> Poznań 2005.

Udało mi się zdobyć drugą pozycję, spodziewałem się czegoś obszerniejszego
ale może być :) Dzięki za pomoc :))

--

_| _ o o |_ Dominik Chmaj :: gg:919564
(_| (_) (\/) | (\) | |\ http://www.dominik.chmaj.net

5. Data: 2006-03-18 08:52:29

Od: "Ninik" <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Bardzo wiele. Może jakieś szczegóły podasz (przynajmniej odnośnie tego
> programu)?

Szczerze to to co dostępne jest? Tj do dostania gdzieś w sklepie lub
ściągnięcia z sieci.. :)

--

_| _ o o |_ Dominik Chmaj :: gg:919564
(_| (_) (\/) | (\) | |\ http://www.dominik.chmaj.net

6. Data: 2006-03-18 13:05:56

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze to to co dostępne jest? Tj do dostania gdzieś w sklepie lub
> ściągnięcia z sieci.. :)

Chodzi Ci o program TV dostępny w sieci?
Mnie chodziło o to, byś podał, na którym kanale był ten program i w jakich
godzinach. Daj szansę... ;-)
Iwona

7. Data: 2006-03-18 18:57:41

Od: "Ninik" <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <M...@b...pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Chodzi Ci o program TV dostępny w sieci?
> Mnie chodziło o to, byś podał, na którym kanale był ten program i w jakich
> godzinach. Daj szansę... ;-)

Chodzi mi o program który jest do zdobycia, a o takiej tematyce.
To było na jedynce, to była produkcja amerykańska, widziałem to tylko raz,
jeśli to coś pomoże to dziewczynka miała na imię Angelika :)

Jednak w moim liście przede wszystkich pytam o programy tego typu do
ściągnięcia z sieci, lub do kupienia gdzieś w internecie lub sklepach.
Udało mi się zdobyć książkę jedną, ale nie wyczerpuje ona tematu z tego co
widzę, w programie chyba lepiej było pokazane to co chciałbym przede
wszystkich żeby zobaczyć. :)

--

_| _ o o |_ Dominik Chmaj :: gg:919564
(_| (_) (\/) | (\) | |\ http://www.dominik.chmaj.net

8. Data: 2006-03-18 23:38:29

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o program który jest do zdobycia, a o takiej tematyce.
> To było na jedynce, to była produkcja amerykańska, widziałem to tylko raz,
> jeśli to coś pomoże to dziewczynka miała na imię Angelika :)

Nie pomogłeś... ;-)
Znam 2 seriale nt. metod wychowawczych, ale angielskie: 'Niesforne aniołki'
(tytuł orginalny chyba 'Little Angels') i 'Zaklinaczka dzieci' z Tracy Hogg.
Obydwa BBC. Obydwa o dzieciach płci obojga.

> Jednak w moim liście przede wszystkich pytam o programy tego typu do
> ściągnięcia z sieci, lub do kupienia gdzieś w internecie lub sklepach.

Nie bardzo rozumiem. Programy TV czy może komputerowe śjakieś do ściągnięcia
o wychowaniu dzieci (czy dziewczynek, bo chyba Ci konkretnie o dziewczynki
chodzi...)?
Zadaj swoje pytanie także na pl.soc.dzieci i/lub pl.cos.rodzina. Tylko
dobrze sformułuj pytanie, bo w dalszym ciągu nie wiem, o co chodzi, a
chciałabym Ci pomóc.
I.

9. Data: 2006-03-19 03:40:41

Od: "Ninik" <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (tytuł orginalny chyba 'Little Angels') i 'Zaklinaczka dzieci' z Tracy Hogg.
> Obydwa BBC. Obydwa o dzieciach płci obojga.

A czy te seriale są dostępne jakoś? Tj da się to kupić? albo dostać w
internecie. To co zobaczyłem przypadkiem było ciekawe, ale wierzę, że
jeste wiele podobnych i każdy ma swoją wartość. Teraz chodzi mi o coś co
da się zdobyć tj. albo jest transmitowane gdzieś, albo można kupić na
płytach.

> Nie bardzo rozumiem. Programy TV czy może komputerowe śjakieś do ściągnięcia
> o wychowaniu dzieci (czy dziewczynek, bo chyba Ci konkretnie o dziewczynki
> chodzi...)?

Jak już wspominałem o coś dostępnego, możemy mówić o najlepszym programie
na ten temat, ale co z tego jak nie da się go zdobyć w jakikolwiek sposób.

Podam Ci przykład - jest taki film jak "Labirynt", ma swoje lata, kiedyś
przypadkiem oglądałem część. W roli głównej występuje David Bowie. Co z
tego jak jest on praktycznie nie do dostania (nie David, film ;), leciał
sobie na TVP kiedyś, ale nie można go ani kupić ani pożyczyć (albo mam
pecha).
Podobnie z tym programem, poszukuję czegoś o takiej tematyce co da się
kupić albo ściągnąć z internetu.

> Zadaj swoje pytanie także na pl.soc.dzieci i/lub pl.cos.rodzina. Tylko
> dobrze sformułuj pytanie, bo w dalszym ciągu nie wiem, o co chodzi, a
> chciałabym Ci pomóc.

Dziękuję Ci serdecznie za pomoc i starania :) To nie jest temat "na
wczoraj" tylko na odległą przyszłość, zanim dorobię się dzieci minie sporo
czasu jeszcze :) Po prostu chciałem się dowiedzieć czy programy tego typu
są dostępne, bo odcinek który widziałem (tak mi się wydaje, że to była
seria w odcinkach właśnie) bardzo mi się podobał i zawierał sporo cennych
rad, a warto uczyć się na błędach innych bo sami nie mamy czasu popełnić
wszystkich ;)

--

_| _ o o |_ Dominik Chmaj :: gg:919564
(_| (_) (\/) | (\) | |\ http://www.dominik.chmaj.net

10. Data: 2006-03-19 08:17:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ninik napisał(a):

> Dziękuję Ci serdecznie za pomoc i starania :) To nie jest temat "na
> wczoraj" tylko na odległą przyszłość, zanim dorobię się dzieci minie
> sporo czasu jeszcze :)

Jeśli tak, to zanabądź książki A. Faber i E. Mazlish "Jak mówić, żeby
dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły",
"Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci", " Rodzeństwo bez rywalizacji" -
dobrze się czyta, w sumie rozwiazania problemów z seriali tam
znajdziesz. "Wychowanie bez porażek" Gordona jest o tym samym, tylko
czyta sie jak przez ciernie.
Justyna
GG 6756000

Choroba lokomocyjna <=> zaklejanie pępka ???
Mruganie oczkami.
Oddam pieska sunia.jpg (1/1)
III Przegląd Baśni Francuskojęzycznych 2006
szybki zarobek