Re: Wychowanie dziewczynek

From: "Ninik" <n...@d...kei.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Wychowanie dziewczynek
Date: Sun, 19 Mar 2006 03:40:41 +0000 (UTC)

"Marchewka" <M...@b...pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Nie pomogłeś... ;-)
> Znam 2 seriale nt. metod wychowawczych, ale angielskie: 'Niesforne aniołki'
> (tytuł orginalny chyba 'Little Angels') i 'Zaklinaczka dzieci' z Tracy Hogg.
> Obydwa BBC. Obydwa o dzieciach płci obojga.

A czy te seriale są dostępne jakoś? Tj da się to kupić? albo dostać w
internecie. To co zobaczyłem przypadkiem było ciekawe, ale wierzę, że
jeste wiele podobnych i każdy ma swoją wartość. Teraz chodzi mi o coś co
da się zdobyć tj. albo jest transmitowane gdzieś, albo można kupić na
płytach.

> Nie bardzo rozumiem. Programy TV czy może komputerowe śjakieś do ściągnięcia
> o wychowaniu dzieci (czy dziewczynek, bo chyba Ci konkretnie o dziewczynki
> chodzi...)?

Jak już wspominałem o coś dostępnego, możemy mówić o najlepszym programie
na ten temat, ale co z tego jak nie da się go zdobyć w jakikolwiek sposób.

Podam Ci przykład - jest taki film jak "Labirynt", ma swoje lata, kiedyś
przypadkiem oglądałem część. W roli głównej występuje David Bowie. Co z
tego jak jest on praktycznie nie do dostania (nie David, film ;), leciał
sobie na TVP kiedyś, ale nie można go ani kupić ani pożyczyć (albo mam
pecha).
Podobnie z tym programem, poszukuję czegoś o takiej tematyce co da się
kupić albo ściągnąć z internetu.

> Zadaj swoje pytanie także na pl.soc.dzieci i/lub pl.cos.rodzina. Tylko
> dobrze sformułuj pytanie, bo w dalszym ciągu nie wiem, o co chodzi, a
> chciałabym Ci pomóc.

Dziękuję Ci serdecznie za pomoc i starania :) To nie jest temat "na
wczoraj" tylko na odległą przyszłość, zanim dorobię się dzieci minie sporo
czasu jeszcze :) Po prostu chciałem się dowiedzieć czy programy tego typu
są dostępne, bo odcinek który widziałem (tak mi się wydaje, że to była
seria w odcinkach właśnie) bardzo mi się podobał i zawierał sporo cennych
rad, a warto uczyć się na błędach innych bo sami nie mamy czasu popełnić
wszystkich ;)

--

_| _ o o |_ Dominik Chmaj :: gg:919564
(_| (_) (\/) | (\) | |\ http://www.dominik.chmaj.net