Wychowanie dziewczynek

11. Data: 2006-03-19 10:22:46

Temat: Re: Wychowanie dziewczynek
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dvj4a9$b4e$1@inews.gazeta.pl...
> Jeśli tak, to zanabądź książki A. Faber i E. Mazlish "Jak mówić, żeby
> dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły",
> "Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci", " Rodzeństwo bez rywalizacji" -
> dobrze się czyta, w sumie rozwiazania problemów z seriali tam
> znajdziesz. "Wychowanie bez porażek" Gordona jest o tym samym, tylko
> czyta sie jak przez ciernie.

Też polecam te pozycje. Bardzo się przydają.
Plus 'Język niemowląt' i 'Język dwolatka', wspomnianej przeze mnie wcześniej
Tracy Hogg. Właśnie to, co było w serialu 'Zaklinaczka dzieci' jest opisane
w jej książkach.
Ne jej stronie znalazłam DVD:
http://www.babywhisperer.com/babyshop/index.php?cPat
h=26
Uderz może do BBC, bo to ona wyprodukowała 'Little Angels':
http://www.bbc.co.uk/bbcthree/parenting_season/littl
e_angels/index.shtml
Wydawało mi się, że także 'Baby Whisperer' z Tracy Hogg, ale nie jestem
pewna.
O wychowaniu jest także mnóstwo wiedzy tutaj:
http://www.askdrsears.com/
Pozdrawiam!
Iwona

12. Data: 2006-03-19 10:24:00

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dvjbbl$ju6$1@news.onet.pl...
> Uderz może do BBC

Nie Ty, krys, tylko Dominik. :-)
Iwona

13. Data: 2006-03-19 11:36:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> znajdziesz. "Wychowanie bez porażek" Gordona jest o tym samym, tylko
> czyta sie jak przez ciernie.

No coś Ty? Jestem zaskoczona. To chyba była pierwsza książka na temat
wychowywania dzieci, jaką w życiu przeczytałam (wtedy nie miałam jeszcze
pojęcia, że kiedykolwiek będę miała własne dzieci ;-) ) i czytało mi się
ją fantastycznie z tego co pamiętam, jak wciągający kryminał niemalże
;-). Natomiast te książki z serii "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały"
itd. podczytywałam fragmentarycznie i raczej robiły na mnie wrażenie
literatury z serii "...dla żółtodziobów" albo "Nauka gry na gitarze
hawajskiej w weekend" ;-). Może ja jakaś inna jestem.

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2006-03-19 14:16:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> No coś Ty? Jestem zaskoczona.

No, ja czytałam najpierw tamte, potem Gordona. Doszłam do wniosku, ze
wszystko "to samo, tylko, że z masłem", ale jednak Gordona z dobrym
skutkiem do poduszki nie dało się czytać. Ale w końcu chyba mamy prawo
inaczej je postrzegać, nie?
Justyna
GG 6756000

15. Data: 2006-03-19 21:10:26

Od: "Ninik" <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> [...]
> dobrze się czyta, w sumie rozwiazania problemów z seriali tam
> znajdziesz. "Wychowanie bez porażek" Gordona jest o tym samym, tylko

Dziękuję serdecznie za rady,
tytuły sobie zapisałem i będę polował na wspomniane pozycje.
Pozdrawiam serdecznie :D

--

_| _ o o |_ Dominik Chmaj :: gg:919564
(_| (_) (\/) | (\) | |\ http://www.dominik.chmaj.net

Choroba lokomocyjna <=> zaklejanie pępka ???
Mruganie oczkami.
Oddam pieska sunia.jpg (1/1)
III Przegląd Baśni Francuskojęzycznych 2006
szybki zarobek