Kończę z tą grupą.

1. Data: 2008-10-26 13:49:27

Temat: Kończę z tą grupą.
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poziom drastycznie spadł, ludzie nie dzielą sie już tutaj pasją
kulinarną, tylko zdawkowo odpowiadają sobie na elementarne zagadnienia.
Przytyki i trolowanie to już porządek dnia. Nie docenia się też mojego
doświadczenia w gotowaniu, które przerasta większość z Was, dlatego
ostatecznie postanowiłem odstąpić z publikowania moich rad i przepisów
na tej grupie.
Mam inne, ciekawsze zajęcia. Czeka spory zapas jerzynowego wina które
skonsumuje wraz z Ikselką, oraz moją córką, a później zagramy w scata.

Żegnam.

2. Data: 2008-10-26 13:54:22

Temat: Re: Kończę z tą grupą.
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę myślisz, że tak trudno sprawdzić nagłówek posta?
Mysleliscie szanowni panstwo, nad zmianą tej grupy na moderowaną?
Przy takim natezeniu tałatajstwa - nie wiem czy to nie bylby najlepszy
pomysł...

Sierp

3. Data: 2008-10-26 14:43:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 14:49:27 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> Mam inne, ciekawsze zajęcia. Czeka spory zapas jerzynowego wina które
> skonsumuje wraz z Ikselką, oraz moją córką, a później zagramy w scata.

Żebyś podszywku nie użył Thunderbirda, tobym sie może dała nabrac. Choć z
tym winem to akurat trafiłeś - mam obiecane od Slaviego, aroniowe, więc w
sumie tak, masz rację, skonsumujemy je poniekąd razem. :-)

4. Data: 2008-10-26 14:58:57

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Choć z
> tym winem to akurat trafiłeś - mam obiecane od Slaviego, aroniowe, więc w
> sumie tak, masz rację, skonsumujemy je poniekąd razem. :-)

a jak z tym scatem będzie? Trzeba sie jakoś przygotowac, co proponujesz
wcześniej zjeść?

5. Data: 2008-10-26 15:16:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 15:58:57 +0100, Panslavista napisał(a):

> a jak z tym scatem będzie? Trzeba sie jakoś przygotowac, co proponujesz
> wcześniej zjeść?

Spadaj, podszywku.

6. Data: 2008-10-26 15:32:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żebyś podszywku nie użył Thunderbirda, tobym sie może dała nabrac. Choć z
> tym winem to akurat trafiłeś - mam obiecane od Slaviego, aroniowe, więc w
> sumie tak, masz rację, skonsumujemy je poniekąd razem. :-)

Dzisiaj degustowane - rozwija się w dobrym kierunku - na drożdżach Burgunda
wyślę Ci na święta.

7. Data: 2008-10-26 15:53:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2008 16:32:04 +0100, Panslavista napisał(a):

> Dzisiaj degustowane - rozwija się w dobrym kierunku - na drożdżach Burgunda
> wyślę Ci na święta.

OKI :-)

8. Data: 2008-10-27 12:59:40

Od: "! DEVILSÓN ! ÓÓÓ !" <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze:
> [...]
> Mysleliscie szanowni panstwo, nad zmianą tej grupy na moderowaną?
> Przy takim natezeniu tałatajstwa - nie wiem czy to nie bylby najlepszy

o, Mariusz, zobacz jaka fajna grupa do zmoderowania, no zobacz, no! Ja
wiem, że widziałbyś cały usenet zmoderowany, najlepiej przez Ciebie, tj
wywalone posty i donos do abjuza (a to szczególnie lubisz!)
Nie będę kazał Ci wyp......lać nazad na b3d, bo Cię (do pewnego stopnia)
szanuję. Natomiast Panslavista, z którym tak miło Ci sie pisze to zwykła
szmata, ubek, antysemita i troll 1-wszej klasy. Sam sobie zmoderuj swoje
poglądy na ten temat. Tschuss!

--
MODERACJĘ USENETU PROWADZI NADMOCOSILNY WYKURWISTAN
APEDECJI

9. Data: 2008-10-27 13:03:43

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <piBsócki/@ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ/|Z`ôŮYp.câƒm> szukaj wiadomości tego autora

! DEVILSÓN ! ÓÓÓ ! pisze:

> Nie będę kazał Ci wyp......lać nazad na b3d, bo Cię (do pewnego stopnia)
> szanuję.

ja mariusza nie szanóje bo hciał sfojej mamie moderować klientele na
pigalakó i fpószczać tylko tyh co majom garnitór

10. Data: 2008-10-27 13:06:50

Od: "! DEVILSÓN ! ÓÓÓ !" <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI ! pisze:

> ja mariusza nie szanóje bo hciał sfojej mamie moderować klientele na
> pigalakó i fpószczać tylko tyh co majom garnitór

óvvorzej, bo mariusz preiss to póstrach trólli, niestety nie ódało mósie
zmoderówać sfojej matóli, jak widzęm :(

--
MODERACJĘ USENETU PROWADZI NADMOCOSILNY WYKURWISTAN
APEDECJI
! ÓÓÓ !

Re: Pigwa
chleb o smaku drozdzy - pomozcie