Re: Kondolencje i pytanie

1. Data: 2000-10-28 06:31:39

Temat: Re: Kondolencje i pytanie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Oct 2000, Jacek wrote:

> Moze jest to resort obciazony najwiekszymi stresami i obciazenie,
> wyczerpanie szefa nie pozostaje bez zwiazku ze zmniejszona odpornoscia
> zdrowotna.

waptliwa sprawa - poza o zmarlych zle sie nie mowi ale ja osobiscie
wolalbym - gdybym byl ministrem - miec wieksze dla rozwoju medycyny
zaslugi niz tylko takie, ze zmarlbym podczas pelnienia urzedu.

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

2. Data: 2000-10-28 17:16:45

Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article
<P...@d...am.
torun.pl>,
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> wrote:
> [...]

To co maja powiedziec lekarze zapieprzajacy po kilkadziesiat godzin z
rzedu za 1500 PLN/m? Frania obwlowila sie dobrze. Juz nie mowie o 20k
PLN+/m + 3 miesieczna odprawa + prywatni szoferzy, itd. Ciekaw jestem
gdyby jej przyszlo polezec tydzien jak smiertelnik ktorego uraczala
swoim kierownictwem. Przekrecila by sie duzo szybciej. Moze nawet nie
zabraliby jej karetka, bo takowej nie byloby po reka.

> [...]
> wolalbym - gdybym byl ministrem - miec wieksze dla rozwoju medycyny
> zaslugi niz tylko takie, ze zmarlbym podczas pelnienia urzedu.

Wiec tutaj zastanawia mnie, ze tego samego dnia w Polandii zmarlo na
raka pluc spowodowanego paleniem 350 osob i pies z kulawa noga,
wlaczajac jej kolege Bucka, nic nie powiedzial. Tak samo nastepnego
dnia, dnia jej pogrzebu, i codziennie. O gangrenach, raku paleniem
biernym, poronieniach itd. nie wspominamy, bo wedlug standardow Frani
Pralki takowe w wyniku palenia nie istnieja w PL. Kropka. Przypomnijmy,
od 00.01.01 jest akcyza 0,05% od paczki fajek na programy ochronne. Przy
polskim rynku 4,5 miliarda (nie milionow) USD rocznie, to pare groszy.
Ile mamy teraz programow? Zero. Kiedy dalem propozycje pani Pralce
skopiowania w Polsce programu z Florydy (http://www.wholetruth.com), to
sraczki dostala z kolega Buckiem, i Pieknym Maniem. Przypadkiem jest
oczywiscie, ze kierownictwo Solidarnosci jest finansowym wspolnikiem
British American Tobacco (Zurich Solidarni), i wszelkie programy
ochronne, zwlaszcza dla dzieciarni uderzaja BAT prosto po kieszeni.

W ubieglym miesiacu zlikwidowano nawet witryne
http://www.rzucpalenie.com Nie dosc ze byla to kopia programu WHO bez
zadnego wysilku i zamowiona u podwykonawcy za grube pieniadze, to
jeszcze pan Zatonski "zapomnial" oplacic kontunuacje serwisu za 100 USD
/rok (sic!). Za to sa pieniadze na "sympozja". Pan Zatonski jezdzi
srednio cos 2x / miesiac. Wlasnie do podrozy do Indii na "narade"
antytytoniowa szykuje sie Bardzo Wazna Osoba z Gdanska, kolezanka pani
Pralki. Na to zawsze sa pieniadze. Dodajmy kobieta ta nawet nie zna
angielskiego, wiec do samolotu/hotelu (5000 USD) trzeba dorzucic jej
tlumacza. Tak sie przedstawia scheda po pani Pralce.
Wiecej o korupcji pani Pralki i jej sponsorow z BAT:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy

Miro

PS. Opublikuje w sieci w wolnej chwili 3 stronna korespondencje
Pralka-Zatonski-ja. Usmiejecie sie do cna jak unikaja kwestii
powiazan narkotykowych Krzaklewskiego z BAT.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

O tlustej diecie w Protonie (02.11.2000)
Medycyna niekonwencjonalna i linijka :-)))
NT u dwulatka- pytanie do pediatrow
Co oznaczają?
Laseroterapia w kardiologii