Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Date: Sun, 17 Mar 2019 01:35:25 +0100
<pdhg21$bc0$1@node2.news.atman.pl> <pg72vr$8ja$1@node1.news.atman.pl>
<q49lub$kpa$1@node1.news.atman.pl> <q49mik$llh$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<q4mv94$e3v$1@node1.news.atman.pl> <q4u1hv$643$1@node2.news.atman.pl>
<q4vfsb$khq$1@node1.news.atman.pl> <q548h8$8uv$1@node1.news.atman.pl>
<q54c4m$cbt$1@node1.news.atman.pl> <q58aa5$868$1@node1.news.atman.pl>
<q58su0$9ep$1@node2.news.atman.pl> <q6c9ts$l4f$1@node2.news.atman.pl>

On 2019-03-14 02:14, LeoTar Gnostyk wrote:
> [...]
>>> http://leotar.pl/year_2019/filmy-o-psychiatrii-i-jak
-jest....html
>>> http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-wniosku-o-ube
z....html
>>> http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-konfliktu-z-d
yrektork-....html

> [...]
> zagłady, których tak wiele przeżył świat od czasu, kiedy ludzie zdali
> sobie sprawę z tego, że jesteśmy zjawiskiem (gatunkiem, stanem
> Świadomości) odmiennym od Nicości i Pustki Nieświadomości. Wtedy to
> właśnie S(T)wórca zaczął kombinować, w jaki sposób może dokonać
> samopoznania i przerwać ten przerażający strach przed bezpotomnym
> zniknięciem. I tak stworzył Kobietę i Mężczyznę, którzy swoją ciężką
> pracą i poświęceniem chimerycznemu bóstwu, mieli mu przywrócić wolność.
> Wolność od uzależnień wynikających z braków wiedzy, niewiedzy poznawczej.

To nie musi być ktoś z tzw. medycznej elity, wystarczy abyś widywał sie
z nim na codzień i mógł zapytać cię czy dobrze sie czujesz, w sytuacji
gdy zauważy jakieś niepokojące symptomy.