Koniec z zażywaniem lekarstw.

1. Data: 2018-05-10 12:20:20

Temat: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W Domu Pomocy Społecznej, w którym mieszkam, obsługę medyczną sprawuje
czterech lekarzy w tym 2 psychiatrów, internista i stomatolog. Dzisiaj
zdecydowałem się odstawić wszystkie lekarstwa, z wyjątkiem Euthyrox-u,
który muszę jeszcze na razie jakiś czas zażywać ponieważ "bombą jodową"
podana dwukrotnie przedobrzono w usuwaniu nadczynności mojej tarczycy i
teraz wpadam w niedoczynność. Ponieważ lekarstwa ordynuje lekarz i jego
polecenia wykonują posłusznie pielęgniarki więc chcąc uniknąć starć z
pielęgniarkami, że samowolnie zmieniam decyzje lekarzy, udałem się do
lekarza. Dzisiaj akurat była to kobieta psychiatra. Po krótkim zagajeniu
na temat filozofii życia, zdrowia i leczenia metodami tradycyjnej
medycyny chińskiej przeszedłem do meritum i powiedziałem pani doktor, że
za moje zdrowie odpowiada moja świadomość (psychika), a ponieważ ta ma
się wyjątkowo dobrze więc czas najwyższy by zrezygnować z
wspomagaczy-trucicieli czyli z lekarstw. Pani oczywiście obruszyła się,
że takie leczenie nakazuje jej medycyna akademicka, którą ona uznaje, i
nie chciała odpuścić. Użyłem więc argumentu ostatecznego, że przecież
nie jestem ubezwłasnowolniony i mam prawo decydować o swoim życiu. Pani
doktor nie znalazła na to odpowiedzi poza straszeniem mnie, że co będzie
jak stan mojego zdrowia po odstawieniu lekarstw pogorszy się i że wtedy
będą musieli mnie ubezwłasnowolnić. Co za hieny ci lekarze, to już nawet
spokojnie umrzeć nie można gdyż wcześniej musisz zostać
ubezwłasnowolniony przez lobby medyczno a wcześniej przygotowany
podtruwaniem przez lobby farmaceutyczne. Obydwie te grupy dbają o kasę i
władzę nad hołotą.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-05-10 17:57:37

Temat: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2018 o 12:20, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> ubezwłasnowolniony przez lobby medyczno a wcześniej przygotowany
> podtruwaniem przez lobby farmaceutyczne. Obydwie te grupy dbają o kasę i

Osiągnął Pan już taki spokój ducha/nirwanę, że chce Pan umrzeć (,,nawet
spokojnie umrzeć nie można")? Tak sprawnie operuje Pan wieloma
narracjami, łącznie z najnowszą, prawicową, że jeszcze może Pan wiele
wpisów wykonać dla maluczkich.

3. Data: 2018-05-10 19:20:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2018 o 17:57, CookieM pisze:

> [...]
> wieloma narracjami, łącznie z najnowszą, prawicową, że jeszcze może
> Pan wiele wpisów wykonać dla maluczkich.

Dziękuję za słowa zachęty, ale jak widać zdarza mi się używać języka
niezbyt precyzyjnie skoro zrozumiał Pan, że zamierzam opuścić ten padół
łez i rozpusty.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-05-11 14:14:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Dziękuję za słowa zachęty, ale jak widać zdarza mi się używać języka
> niezbyt precyzyjnie skoro zrozumiał Pan, że zamierzam opuścić ten padół
> łez i rozpusty.

Nie zamierzasz?
No uff. Bo też tak zrozumiałam.
Trzymaj fason, Leo.

--
XL

5. Data: 2018-05-16 16:43:11

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2018 o 14:14, XL pisze:

> Nie zamierzasz?
> No uff. Bo też tak zrozumiałam.
> Trzymaj fason, Leo.

A od 11 maja podjąłem głodówkę.
W celach leczniczych jakby co.
Gwoli informacji - umierać nie zamierzam.:)
LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-06-18 03:47:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.05.2018 o 16:43, LeoTar Gnostyk pisze:

> A od 11 maja podjąłem głodówkę. W celach leczniczych jakby co. Gwoli
> informacji - umierać nie zamierzam.:)

W środę, 13.05 pobrano mi krew na badanie TSH. Jak już wcześniej pisałem
miałem problemy z tarczycą ponieważ zaaplikowano mi dwukrotnie "bombę
jodową", która miała zniwelować nadczynność tarczycy./ W efekcie wpadłem
w niedoczynność i musiałem(?) zażywać Euthyrox. 10 maja podjąłem
radykalna decyzję o odstawieniu wszystkich leków a 11 maja przeszedłem
na głodówkę, tylko o wodzie, którą po 8 dniach zastąpiłem dietą warzywną
z warzyw na surowo. Po miesiącu kuracji schudłem 13 kg, ustąpiły obrzęki
nóg, zaczęły działać sprawniej kolana (w ub. roku musiałem się wspierać
na kuli. Takie następstwa przewidywałem a obawiałem się jedynie o
trzustkę. Ale okazało się, że ta również poradziła sobie wspaniale i mój
ostatni wynik TSH pokazuje, że hormon tarczycy utrzymuje sie na poziomie
średnim wartości oczekiwanej. Cud czy też potęga Świadomości?

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2019-02-16 19:31:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wynik TSH pokazuje, że hormon tarczycy utrzymuje się na poziomie
> średnim wartości oczekiwanej. Cud czy też potęga Świadomości?

Pozytywne rezultaty mojego "leczenia bez używania lekarstw" połączonego
z głodówką a potem z dietą z surowych warzyw i owoców zostały
zaprzepaszczone w chwili gdy 28 lipca 2018 trafiłem do szpitala
psychiatrycznego w Miliczu na miesięczną obserwację. Z tą chwilą moją
dietę cud musiałem zamienić na dietę normalną opartą na mięsie,
ziemniakach i pieczywie. Po zakończeniu obserwacji szpitalnej PDPS w
Ostrowinie nie zgodził się mnie przyjąć z powrotem i i tylko dziwnym
zbiegiem okoliczności nie trafiłem do DPS-u w Mościszkach lecz zostałem
przechowany w Miliczu. Gdy 19 listopada ub.r. PDPS w Ostrowinie
ostatecznie uwolnił mnie ze szpitala trafiłem natychmiast tego samego
dnia na przesłuchanie do prokuratury, gdzie usłyszałem zarzuty. Tylko
przytakiwałem bo nie miałem najmniejszej ochoty spierania się z
prokuratorką na temat przeinaczeń i jawnych kłamstw zawartych w
zeznaniach świadków oraz donosicielki.

Ale nie o tym ma być ten dzisiejszy wpis. Jak już wcześniej pisałem
podczas stosowania diety z surowych warzyw i owoców wróciła do pracy
moja tarczyca, którą dwukrotnie zbombardowano jodem radioaktywnym i
która po tym zabiegu wpadła z nadczynności w niedoczynność i
endokrynolog zaaplikował mi Euthyrox by ratować TSH, które zaczęło
rosnąć po bombie jodowej. Gdy zastosowałem wspomnianą dietę tarczyca, o
dziwo, podjęła normalną aktywność a TSH znalazło się pośrodku przedziału
oczekiwanych wartości. Podobnie ustąpiły problemy z kolanami, dla
których ratowania w 2017 r. ortopeda wstrzyknął mi blokady do obydwu
stawów kolanowych. No ale najważniejszą sprawą rozwiązaną dzięki
zastosowaniu tej diety, był ubytek wagi, który w okresie 5 tygodni od
chwili rozpoczęcia dietki, wyniósł 13 kg.

Te pozytywne rezultaty zastosowania diety z surowych warzyw i owoców
zostały utracone z chwilą ponownego włączenia leków w moją terapię a
także z powodu przywrócenia tradycyjnej diety, którą wszyscy Polacy
znają. Wprawdzie w szpitalu schudłem jeszcze 10 kg (razem od 10 maja do
19 listopada schudłem ok. 23 kg) ale był to najprawdopodobniej efekt
zapoczątkowany moją majową decyzja i póżniejszą konsekwencją w
pilnowaniu ilości spożywanego jedzenia. Tak więc 19 listopada ub.r., po
przyjeżdzie do Ostrowiny ważyłem 111kg a teraz na diecie normalnej i
przyjmując znaczną ilość lekarstw ważę 122kg. Odnowiły się problemy z
kolanami - są bardzo wrażliwe; pewnie woje robi przyrost masy ciała ale
lekarstwa też nie działają korzystnie. No i wreszcie tarczyca, której
zaczęło rosnąć TSH co oznacza ponowne wpadnięcie w niedoczynność i
konieczność(?) stosowania Euthyrox-u. Przerwawszy na siłę, pod byle
pretekstem, mój eksperyment, lobby lekarsko-farmaceutyczne może nadal
wmawiać ludziom, że chory nie jest w stanie pomóc sobie sam i musi słono
zapłacić zarówno za diagnostykę jak i leczenie ciała medykamentami.
Jednakże nawet ten mój niedokończony eksperyment na temat relacji
Umysł-Ciało pokazał, że bliższym prawdy jest twierdzenie o kontrolowaniu
Ciała przez Umysł (Świadomość) aniżeli miałoby być na odwrót.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu

8. Data: 2019-02-16 19:48:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wynik TSH pokazuje, że hormon tarczycy utrzymuje sie na poziomie
> średnim wartości oczekiwanej. Cud czy też potęga Świadomości?

A dla ciekawskich:
http://leotar.eu/2018/przeniesienie-do-mo-ciszek---.
...html

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu

9. Data: 2019-02-16 19:48:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 19:31, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> Umysł-Ciało pokazał, że bliższym prawdy jest twierdzenie o kontrolowaniu
> Ciała przez Umysł (Świadomość) aniżeli miałoby być na odwrót.

I pieknie!
Pilnuj diety* i pozytywnego nastroju a reszte, olewaj!

*) - być może, już wkrótce, zostanie prawnie zakazane samodzielne
przygotowywanie posiłków, w trosce o dobro ogólne.

10. Data: 2019-02-16 19:58:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 19:48, LeoTar Gnostyk wrote:
> [...]

To nie cud. To Superświadoma energia.

https://youtu.be/Beom5bZO7lQ?t=277

Czy należy kalać własne gniazdo?
Nobliści o Bogu.