Koniec z zażywaniem lekarstw.

61. Data: 2019-03-14 02:46:35

Temat: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2019 02:43:43 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
-z-przyjmowania-lekarstw.pdf
stw..html

ia_girls_liliths_harem_black_raven_grimoire_tarot_ca
rds_chaos_magic_succubus_art_muse_of_faustus_crow_ma
rdun-12.jpg

ser-succubus-cube/

> Wręcz odwrotnie. Wyjść z tezą o nieodwracalności skrajnego stopnia degeneracji
> i sfeminizowania kultury współczesnej, którą te obrazki ilustrują.
> Jak dla mnie, to raczej należy unikać bezmyślnego produkowania tulp
> i myślokształtów, którego uczą się współcześni chaosujący.
> To jest zresztą typowa strona chaosującego w treści i w estetyce.

PS. Zamiast puszczać w gwizdek na cały harem sukkubów, wolę oddać się kultowi
jednej Devi, która cieszy się uznaniem zarówno braministów jak i muzułmanów.
Namaste, Ali bhai!

62. Data: 2019-03-14 04:51:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
stw..html

ia_girls_liliths_harem_black_raven_grimoire_tarot_ca
rds_chaos_magic_succubus_art_muse_of_faustus_crow_ma

A może nie ma innej drogi od nieświadomości do pełni samoświadomości jak
tylko poprzez skrajną degenerację nieświadomych ludzi. Wiesz przecie,
bracie, że ezoteryka dostępna jest tylko dla wybranych gdy wymaga zbyt
rozległej wiedzy, na której zdobywanie trzeba się poświęcić bez reszty.
A czyż stać jest na to przeciętnego zjadacza chleba, który musi myśleć
nad tym jak przetrwać by dać przetrwać własnym dzieciom?
Nie wystarczy tez samo poświęcenie, mistycyzm czy "magia". Trzeba
posiąść Gnozę, czyli Wiedzę ukrytą, którą można odkryć i wynieść na
światło dzienne poprzez analizowanie... patologii. Im więcej patologii
tym większa i silniejsza masa myślącej opozycji. Najskuteczniej gasi się
ogień kierując na niego inny strumień... ognia. A powstający w tym
procesie chaos staje anarchią konstruktywną, anarchią odpowiedzialną.
Świadomy chaos to najlepsza i najtrwalsza organizacja, zarówno...
terrorystyczna, jak i rodzinna, a w efekcie i społeczna. Masy
nieświadomych nie zmusisz dobrowolnie do działania w imię dobra
wspólnego jak tylko kontrolowaną przemocą. Jesteśmy organizmami stadnymi
i nie wyobrażam sobie samotnego życia w pojedynkę. A gdy staniemy się
wszyscy Świadomi, obojętnie jaką metodą się to osiągnie, to współpraca
dobrowolna zastąpi skrajną rywalizację i zakończy wreszcie "wyścig
szczurów".

> PS. Zamiast puszczać w gwizdek na cały harem sukkubów, wolę oddać się kultowi
> jednej Devi, która cieszy się uznaniem zarówno braministów jak i muzułmanów.
> Namaste, Ali bhai!

Nie namawiaj mnie Bracie do jakichkolwiek "świętych" kultów skrywających
niewolnictwo (uzależnienie) seksualne. Dla mnie świętością jest moja
żywa, Prawdziwa i Świadoma Kobieta, z którą mogę się cieszyć każdą
chwilą, z którą mogę z miłością płodzić dzieci. I która będzie mi
Partnerką na dobre i złe, bez żadnych skłonności do zawładnięcia mną, i
z wzajemnością. Bo Partnerstwo to odpowiedzialna Wolność pieczętująca
Wieczną Miłość z "Pieśni nad pieśniami".

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl/ - nieocenzurowana

63. Data: 2019-03-14 13:04:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.150229

64. Data: 2019-03-17 01:35:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-14 02:14, LeoTar Gnostyk wrote:
> [...]
>>> http://leotar.pl/year_2019/filmy-o-psychiatrii-i-jak
-jest....html
>>> http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-wniosku-o-ube
z....html
>>> http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-konfliktu-z-d
yrektork-....html

> [...]
> zagłady, których tak wiele przeżył świat od czasu, kiedy ludzie zdali
> sobie sprawę z tego, że jesteśmy zjawiskiem (gatunkiem, stanem
> Świadomości) odmiennym od Nicości i Pustki Nieświadomości. Wtedy to
> właśnie S(T)wórca zaczął kombinować, w jaki sposób może dokonać
> samopoznania i przerwać ten przerażający strach przed bezpotomnym
> zniknięciem. I tak stworzył Kobietę i Mężczyznę, którzy swoją ciężką
> pracą i poświęceniem chimerycznemu bóstwu, mieli mu przywrócić wolność.
> Wolność od uzależnień wynikających z braków wiedzy, niewiedzy poznawczej.

To nie musi być ktoś z tzw. medycznej elity, wystarczy abyś widywał sie
z nim na codzień i mógł zapytać cię czy dobrze sie czujesz, w sytuacji
gdy zauważy jakieś niepokojące symptomy.

Czy należy kalać własne gniazdo?
Nobliści o Bogu.
Kosiński - antypolski żydowski kłamca.
piekny dzien