Wpadłem na chwilę

1. Data: 2018-05-12 15:35:54

Temat: Wpadłem na chwilę
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie było mnie przez parę tygodni, i nie będzie chyba jeszcze dłużej.
Teraz wpadłem na chwilę by się zapytać:
- Ikselka, jak książka Chestertona?

2. Data: 2018-05-12 17:11:51

Temat: Re: Wpadłem na chwilę
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Nie było mnie przez parę tygodni, i nie będzie chyba jeszcze dłużej.
> Teraz wpadłem na chwilę by się zapytać:
> - Ikselka, jak książka Chestertona?

Prawdę mówiąc - jeszcze nie zaczęłam czytać. Trwa u mnie nawał prac
ogrodniczych - wieczorem padam na nos i usypiam, zanim w ogóle zdołam
namacać książkę leżącą na szafce przy łóżku.
A co u Ciebie? Jeśli coś nie tak, to serdecznie trzymam kciuki!

--
XL

3. Data: 2018-05-12 17:30:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2018 o 17:11, XL pisze:
> [...]
> namacać książkę leżącą na szafce przy łóżku.
> A co u Ciebie? Jeśli coś nie tak, to serdecznie trzymam kciuki!

U mnie ostatnio super nastrój, obawiam się nawet czy to nie jakaś
mini-mania. Wczoraj np. trochę zwiększyłem ilość lekarstw na noc, aby
się jeszcze bardziej nie rozwinęła.

4. Data: 2018-05-12 19:10:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> U mnie ostatnio super nastrój, obawiam się nawet czy to nie jakaś
> mini-mania. Wczoraj np. trochę zwiększyłem ilość lekarstw na noc, aby
> się jeszcze bardziej nie rozwinęła.

Sam sobie zwiększyłeś???

--
XL

5. Data: 2018-05-12 20:21:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2018 o 19:10, XL pisze:

> Sam sobie zwiększyłeś???

Tylko trochę, awaryjnie, niedługo spotkanie z lekarzem

6. Data: 2018-05-12 21:11:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Tylko trochę, awaryjnie, niedługo spotkanie z lekarzem

No to uważaj na siebie i oby wszystko było dobrze.
?

--
XL

7. Data: 2018-05-26 12:26:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Nie było mnie przez parę tygodni, i nie będzie chyba jeszcze dłużej.
> Teraz wpadłem na chwilę by się zapytać:
> - Ikselka, jak książka Chestertona?

Czytam. Trzeci rozdział. No no, ciekawe!
Chyba rzeczywiście zgadłam przed przeczytaniem, kto będzie Czwartkiem ?
Zobaczymy.

--
XL

8. Data: 2018-05-26 12:31:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Czytam. Trzeci rozdział. No no, ciekawe!
> Chyba rzeczywiście zgadłam przed przeczytaniem, kto będzie Czwartkiem ?

Policjant, prawda?//ret.

> Zobaczymy.

J.w.

--
XL

9. Data: 2018-05-26 12:33:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2018 o 12:26, XL pisze:
> Czytam. Trzeci rozdział. No no, ciekawe!
> Chyba rzeczywiście zgadłam przed przeczytaniem, kto będzie Czwartkiem ?
> Zobaczymy.

Książka powstała przed rewolucją Październikową. Mamy tu anarchistów,
którzy symbolizują tu "naprawiaczy" świata począwszy od bolszewików a
skończywszy na współczesnych sfeminizowanych marksistach z USA (polecam
Karoń - sprawa Sokala o bełkocie postmodernistycznym)

10. Data: 2018-05-27 20:25:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2018 o 12:31, XL pisze:

> Policjant, prawda?//ret.