Nobliści o Bogu.

1. Data: 2018-05-08 13:32:54

Temat: Nobliści o Bogu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hannes Olof Gösta Alfven fizyk i astrofizyk: 1970 nagroda Nobla w
dziedzinie fizyki
,,istnieje stale rosnąca liczba zaobserwowanych faktów, które trudno
pogodzić z hipotezą Wielkiego Wybuchu. Establishment Wielkiego Wybuchu
bardzo rzadko o nich wspomina, a kiedy nie-wierzący próbują przyciągnąć do
nich uwagę potężny establishment odmawia przedyskutowania ich w uczciwy
sposób..."

Hannes Alfven, ,,Cosmology: Myth or Science?" w Journal of Astrophysics and
Astronomy 5 (1970), str. 1203

--
XL

2. Data: 2018-05-08 13:35:50

Temat: Re: Nobliści o Bogu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Hannes Olof Gösta Alfven fizyk i astrofizyk: 1970 nagroda Nobla w
> dziedzinie fizyki
> ,,(...)"

Christian Boehmer Anfinsen biochemik: 1972 nagroda Nobla w dziedzinie
chemii
,,Myślę, że tylko idiota może być ateistą. Musimy przyznać, iż
istnieje pewna niepojęta moc czy siła posiadająca nieograniczoną zdolność
przewidywania i wiedzę, która, po pierwsze, sprawiła, iż cały wszechświat
zaistniał."

Henry Margenau & Ray Abraham Varghese, eds., ,,Cosmos, Bios, Theos:
Scientists Reflect on Science, God and the Origin of the Universe, Life and
Homo Sapiens" (LaSalle, IL, USA: Open Court, 1992), str. 139

--
XL

3. Data: 2018-05-08 13:43:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Christian Boehmer Anfinsen biochemik: 1972 nagroda Nobla w dziedzinie
> chemii
> ,,(...)"

Werner Arber genetyk i mikrobiolog: 1978 nagroda Nobla w dziedzinie
medycyny
,,Chociaż jestem biologiem, muszę przyznać, iż nie rozumiem w jaki
sposób powstało życie... Uważam, iż życie zaczyna się dopiero na poziomie
funkcjonalnej komórki. Najbardziej prymitywna komórka może wymagać
przynajmniej kilkuset różnych specyficznych makromolekuł biologicznych. W
jaki sposób takie już dosyć złożone struktury mogły się połączyć pozostaje
dla mnie tajemnicą. Możliwość istnienia Stwórcy, Boga, stanowi dla mnie
satysfakcjonujące rozwiązanie tego problemu."

Henry Margenau & Ray Abraham Varghese, eds., ,,Cosmos, Bios, Theos:
Scientists Reflect on Science, God and the Origin of the Universe, Life and
Homo Sapiens" (LaSalle, IL, USA: Open Court, 1992), str. 142
--
XL

4. Data: 2018-05-08 14:10:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 13:32, XL pisze:
> [...]
> pogodzić z hipotezą Wielkiego Wybuchu. Establishment Wielkiego Wybuchu
> bardzo rzadko o nich wspomina, a kiedy nie-wierzący

w wielki wybuch

> [...]
> sposób..."
>
> Hannes Alfven, ,,Cosmology: Myth or Science?" w Journal of Astrophysics and

Gdzie tu jest o bogu?
Wielki wybuch albo bóg? Serio?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-05-08 14:19:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 13:35, XL pisze:

> Christian Boehmer Anfinsen biochemik: 1972 nagroda Nobla w dziedzinie
> chemii

A w międzyczasie w nauce upłynęło 50 lat i nadal boga nie znaleziono :)

> ,,Myślę, że tylko idiota może być ateistą.

Tak właśnie myślą religianci. Że wszyscy poza nimi są idiotami.

> Musimy przyznać,

Nie musimy. Tak myślą tylko religianci.

> iż
> istnieje pewna niepojęta moc czy siła posiadająca nieograniczoną zdolność
> przewidywania i wiedzę,

Nieograniczona zdolność przewidywania przewidziałaby faszystów i płonące
stosy religiantów.

> która, po pierwsze, sprawiła, iż cały wszechświat
> zaistniał."

Może jakaś moc sprawiła, a może nie. Nijak z tego nie wynika, że to
jakiś bóg.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-05-08 14:23:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-08 o 13:43, XL pisze:
> [...]

> medycyny
> ,,Chociaż jestem biologiem, muszę przyznać, iż nie rozumiem w jaki

O to to :):)

> [...]
> jaki sposób takie już dosyć złożone struktury mogły się połączyć pozostaje

O to to :):)

> Możliwość istnienia Stwórcy, Boga, stanowi dla mnie
> satysfakcjonujące rozwiązanie tego problemu."

No popatrz... i gość rozwiązał problem.
Nie rozumie w jaki sposób powstało życie, ale problem rozwiązał.
Specjalnie się nie wysilił. Żałosne :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-05-08 16:00:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Werner Arber genetyk i mikrobiolog: 1978 nagroda Nobla w dziedzinie
> medycyny
> ,,(...)"

Stephen William Hawking astrofizyk teoretyczny i kosmolog, jeden z
najznakomitszych współcześnie żyjących uczonych zwany Einsteinem naszych
czasów:
,,Przeciwności, które musiałyby zostać pokonane, aby wszechświat taki jak
nasz mógł wyłonić się z czegoś takiego jak Wielki Wybuch są niesamowicie
olbrzymie. Uważam, że kiedykolwiek zaczynamy omawiać początki wszechświata
dochodzimy do czysto religijnych wniosków."

Kitty Ferguson, ,,Stephen Hawking: Quest for a Theory of Everything" (1991),
str. 93

--
XL

8. Data: 2018-05-08 16:02:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Stephen William Hawking astrofizyk teoretyczny i kosmolog, jeden z
> najznakomitszych współcześnie żyjących uczonych zwany Einsteinem naszych
> czasów:
> ,,(...)"

Arno Penzias fizyk: 1978 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
,,Astronomia prowadzi nas do unikatowego wydarzenia, do wszechświata
stworzonego z niczego zachowującego bardzo delikatną równowagę niezbędną do
spełnienia dokładnie takich warunków, które są wymagane dla istnienia życia
oraz mającego przewodni - można powiedzieć - ponadnaturalny plan."
,,Stworzenie wszechświata jest poparte przez wszystkie dające się
zaobserwować dane, których astronomia dostarczyła do chwili obecnej."

Henry Margenau & Ray Abraham Varghese, eds., ,,Cosmos, Bios, Theos:
Scientists Reflect on Science, God and the Origin of the Universe, Life and
Homo Sapiens" (LaSalle, IL, USA: Open Court, 1992), str. 83, 79

--
XL

9. Data: 2018-05-08 16:05:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Arno Penzias fizyk: 1978 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
> ,,(...)"

William Phillips fizyk: 1997 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
,,Bóg dał nam niesamowicie fascynujący świat, który możemy zamieszkiwać i
badać."

wypowiedź z konferencji w 1997 roku, która miała miejsce po ogłoszeniu
Phillipsa laureatem nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

--
XL

10. Data: 2018-05-08 16:07:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> William Phillips fizyk: 1997 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
> ,,(...)"

Arthur Leonard Schawlow fizyk: 1981 nagroda Nobla w dziedzinie fizyki
,,Wydaje mi się, że będąc skonfrontowani z cudami życia i wszechświata,
należy zadać sobie pytanie dlaczego, a nie po prostu jak. Jedyne możliwe
odpowiedzi są religijne... Znajduję potrzebę Boga we wszechświecie i swoim
własnym życiu... Mamy szczęście, że mamy Biblię a szczególnie Nowy Testament,
który mówi nam tak wiele o Bogu w szeroko dostępnych ludzkich kategoriach."

Henry Margenau & Ray Abraham Varghese, eds., ,,Cosmos, Bios, Theos:
Scientists Reflect on Science, God and the Origin of the Universe, Life and
Homo Sapiens" (LaSalle, IL, USA: Open Court, 1992), str. 105, 107

--
XL

Kosiński - antypolski żydowski kłamca.
piekny dzien