Cosby?

1. Data: 2018-05-04 21:53:00

Temat: Cosby?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero TERAZ oprzytomniały jego ,,ofiary"? Tak nagle olśniło wszystkie
rownocześnie??
He he.

Ewidentnie same lazły mu do łóżka, póki mogł coś załatwić - a teraz, kiedy
już niczego załatwić nie może, warto go chociaż obrać z pieniędzy.
Suki.

--
XL

2. Data: 2018-05-04 21:56:44

Temat: Re: Cosby?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-04 o 21:53, XL pisze:
> [...]
>
> Ewidentnie same lazły mu do łóżka, póki mogł coś załatwić - a teraz, kiedy
> już niczego załatwić nie może, warto go chociaż obrać z pieniędzy.

W przeciwieństwie do Polańskiego?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-05-04 22:49:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> W przeciwieństwie do Polańskiego?

Polański RZECZYWIŚCIE zgwałcił - 13-letnie DZIECKO.
Bo to zwykły pedofil jest.

A Cosby cóż, to erotoman jakich wielu, owszem, wykorzystujacy - CHĘTNE
DOROSŁE KOBIETY.
Czaisz różnicę, lewaku, między nieświadomą 13-letnią dziewczynką a dorosłą
dupodajką zorientowaną na karierę w szołbiznesie?

--
XL

4. Data: 2018-05-04 23:48:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-04 o 22:49, XL pisze:

> A Cosby cóż, to erotoman jakich wielu, owszem, wykorzystujacy - CHĘTNE
> DOROSŁE KOBIETY.

Bo tylko to mu udowodniono?

> Czaisz różnicę, lewaku, między nieświadomą 13-letnią dziewczynką a dorosłą
> dupodajką zorientowaną na karierę w szołbiznesie?

Nie czaję faszystko. Dla normalnego człowieka nie ma różnicy, czy
wykorzystano dziecko, czy dorosłą kobietę. Człowiek to człowiek.
Tylko religianci dzielą ludzi na dzieci nienapoczęte i poczęte. Dla
religiantów to zasadnicza różnica, czy 13latka, czy odurzona pełnoletnia
kobieta. Odurzona dorosła to na pewno cichodajka.
Jak kobieta może tak nienawidzić inne kobiety? Takie suki zdarzały się
tylko w obozach koncentracyjnych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-05-05 06:46:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2018 o 22:49, XL pisze:

> [...]
> CHĘTNE DOROSŁE KOBIETY. Czaisz różnicę, lewaku, między nieświadomą
> 13-letnią dziewczynką a dorosłą dupodajką zorientowaną na karierę w

Ktoś te kobietę na dupodajkę wyedukował. Pytanie za 100 pkt: Kto?

Polecam książeczkę prof.Grzegorza Łęcickiego "Antymatki".

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-05-05 06:57:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2018 o 23:48, Kviat pisze:

> Bo tylko to mu udowodniono?

Niczego mu na razie nie udowodniono a tylko rozpętano nagonkę pod
wpływem rozhisteryzowanych nimfomanek i lewaków tobie podobnych

> Nie czaję faszystko. Dla normalnego człowieka nie ma różnicy, czy
> wykorzystano dziecko, czy dorosłą kobietę. Człowiek to człowiek.

Głupiś. Dorosła dupa, która wie, że dając facetowi dupy może go sobie
owinąć dookoła palca by potem mieć z tego korzyści ponieważ już to
spraktykowała jest zdecydowanie inna on nieświadomej nastolatki, która
jeszcze niczego nie doświadczyła. No chyba, że i ta 13-latka miała już
wcześniej jakieś kontakty seksualne i wyciągnęła wnioski podobne do
starej rupery.

> [...]
> pełnoletnia kobieta. Odurzona dorosła to na pewno cichodajka. Jak
> kobieta może tak nienawidzić inne kobiety? Takie suki zdarzały się

Poczytaj sobie "Antymatki" prof. Grzegorza Łęcickiego to może zmienisz
zdanie. Chociaż to wątpliwe bo jesteś tak zapatrzony (czyt. uzależniony)
w babską dupę, że trzeba by użyć atomu by zerwać bielmo z twoich ślepych
oczu.

Powrotu do zdrowia psychicznego życzę Piotrze

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-05-05 09:06:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> zdanie. Chociaż to wątpliwe bo jesteś tak zapatrzony (czyt. uzależniony)
> w babską dupę, że trzeba by użyć atomu by zerwać bielmo z twoich ślepych

Gołk. Niczego już nie muszę dodawać w tym temacie :-)

> Powrotu do zdrowia psychicznego życzę Piotrze

I moralnego - jeszcze dodam :-)

--
XL

8. Data: 2018-05-05 09:19:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Tylko religianci dzielą ludzi na dzieci nienapoczęte i poczęte. Dla
> religiantów to zasadnicza różnica, czy 13latka,

Tak, róznica

> czy odurzona pełnoletnia
> kobieta. Odurzona dorosła to na pewno cichodajka.

Dorosła kobieta, która świadomie wlazła Cosbiemu do łóżka i po latach nagle
,,zdała sobie sprawę", że może jeszcze trochę na tym zyskać - tak, jak
najbardziej. I suka. Godna samego Cosbiego.

> Jak kobieta może tak nienawidzić inne kobiety?

Inne.
Bezwzględne sprzedajne suki.
Inne.
Tak!

> Takie suki zdarzały się
> tylko w obozach koncentracyjnych.

Dodaj - ,,niemieckich". Koniecznie!
Tylko że tam szły z ssmanami do łóżka, bo był panem ich życia i śmierci.
Nie miały wyboru.
A te od Cosbiego - i owszem :->

--
XL

9. Data: 2018-05-05 09:19:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/05/2018 o 08:06, XL pisze:

> Gołk. Niczego już nie muszę dodawać w tym temacie :-)

> I moralnego - jeszcze dodam :-)

po co wy czytacie cokolwiek skoro to sluzy tylko umacnianiu wlasnej
pozycji, czy wy sie czegoko0lwiek uczycie, przepraszam, chuj mnie to
obchodzi, tak mnie naszlo

--
gazebo

10. Data: 2018-05-05 12:07:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> po co wy czytacie cokolwiek skoro to sluzy tylko umacnianiu wlasnej
> pozycji, czy wy sie czegoko0lwiek uczycie, przepraszam, chuj mnie to
> obchodzi, tak mnie naszlo

Kogo to obchodzi, że ciebie ,,ch... obchodzi"? Czy ty się czegokolwiek
uczysz?

--
XL

Polański wyrzucony - nareszcie!
Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom