Polański wyrzucony - nareszcie!

1. Data: 2018-05-04 21:49:11

Temat: Polański wyrzucony - nareszcie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I nic mu już nie pomoże poparcie ,,środowiska"!

--
XL

2. Data: 2018-05-05 09:21:48

Temat: Re: Polański wyrzucony - nareszcie!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> I nic mu już nie pomoże poparcie ,,środowiska"!

Generalnie żydowskiego zresztą. Oni nie teaktują pedofilii w kategoriach
zła. Ot - biznes jak inne :->

--
XL

3. Data: 2018-05-05 16:54:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Generalnie żydowskiego zresztą. Oni nie teaktują pedofilii w kategoriach
> zła. Ot - biznes jak inne :->

Uppssss - geszeft.
Ba, córka-feministka też nie uważa tatusia za pedofila.
:-/

--
XL

4. Data: 2018-05-07 04:54:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 4 maja 2018 21:49:12 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> I nic mu już nie pomoże poparcie ,,środowiska"!
>

> --
> XL

o czym piszesz ikselkus w tych 3 postach, bo za bardzo nie rozumiem.
chyba nie o tym sprzed kilkudziesieciu lat, powiedzmy domniemanym, gwalcie?

5. Data: 2018-05-07 09:49:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> o czym piszesz ikselkus w tych 3 postach, bo za bardzo nie rozumiem.
> chyba nie o tym sprzed kilkudziesieciu lat, powiedzmy domniemanym, gwalcie?

Nie o ,,domniemanym" - o gwałcie!
I o wyrzuceniu Polańskiego z Akademii Filmowej za ten ewidentny gwałt.

Wreszcie się opamiętały Żydki.
Ale to wersja dla tłumu i pod publikę. Naprawdę to nie jest tak pięknie, że
go szczerze nagle zaczęli potępiać, o nie. Dopiero musiał ich Trump nieźle
połechtać po pieniądzach (za ich wycie przeciw niemu), żeby wreszcie głośno
potępili tego pedofila.

--
XL

6. Data: 2018-05-07 10:37:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2018 o 09:49, XL pisze:

> [...]
> zaczęli potępiać, o nie. Dopiero musiał ich Trump nieźle połechtać
> po pieniądzach (za ich wycie przeciw niemu), żeby wreszcie głośno

Jego pedofilstwo nie wzięło się znikąd...
Pedofilię poprzedzić musiał homoseksualizm a za ten, jak wiadomo,
odpowiedzialna jest przede wszystkim matka Polańskiego.

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-05-08 20:45:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 maja 2018 09:49:24 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> połechtać po pieniądzach (za ich wycie przeciw niemu), żeby wreszcie głośno

co ty , !, wiesz o Trumpie?
to ty siedzialas w noc wyborow, czy ja?

kto z nas, ja czy ty "ryczal" i bal sie batdziej niz cholernie o swiat?

ikselkus, zauwaz jak swiat zadrzal, kiedy Trump powiedzial,
z nikim nie ustalajac, ze maja inteligentne na ruskiich bomby.

ojejku, co tam siew stało!!???

otóż nic - dokładnie nic; po prostu Trump sie napił i powiedział,
jak powinny Stany, jego zdaniem, postąpić.

naprawdę, z całym szacunkiem, to nie j mało rozumie,
ale wasse glowy tak sie bardzo rozrosly, ze umykaja im rzeczy oczywiste

jacek

iii

8. Data: 2018-05-08 21:20:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>

> naprawdę, z całym szacunkiem, to nie j mało rozumie,
> ale wasse glowy tak sie bardzo rozrosly, ze umykaja im rzeczy oczywiste

Niczego nie wiesz p Trumpie.

--
XL

9. Data: 2018-05-09 20:11:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/05/2018 o 20:49, XL pisze:
> I nic mu już nie pomoże poparcie ,,środowiska"!

no ile mozna zrec Polanskiego?

--
gazebo

10. Data: 2018-05-12 10:38:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> no ile mozna zrec Polanskiego?

Jak każdego pedofila, który po osądzeniu nie poddał się karze.
Okazuje się, że taki jest tylko jeden - i jest to jakiś tam Polański.
Trzeba, żeby WSZYSCY, łącznie z nim, mieli jasność, że bycie menelem,
górnikiem, chłopem, kosmonautą, ksiedzem, nauczycielem, sędzią, uznanym
twórcą czy choćby cesarzem Japonii czy królową angielską - nie zdejmuje z
nikogo obowiązku życia zgodnie z prawem moralnym i karnym.
To ma być (no oczywiście! - bo dlaczego nie?) pokazowa lekcja
sprawiedliwości.

Tymczasem odbywa się zupełnie inna pokazówka - jeśli jesteś znanym twórcą i
masz ŻYDOWSKIE korzenie, to twoi ŻYDOWSCY poplecznicy poprą cię i uchronią
od odpowiedzialności za każdy najpodlejszy czyn, którego się dopuścisz.
--
XL

Czy widmo zagłady gatunku?
Polskie flagi -od 2 maja do 11 listopada albo i na stałe!
Diabłom
Diabłom
Ania Lipek