Diabłom

1. Data: 2018-05-01 06:54:05

Temat: Diabłom
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Uczciwie do nas przemawiasz,
jak nikt dotad"

pewnie, ze uczciwie,
jednak nie prawda, ze jak nikt dotad.

Bog do was przemawial identycznie,
moze i tak samo nawet,
jednak wy Go nie za bardzo chcieliscie sluchac,
bo wedlug was chcial tylko wami rzadzic.

On po prostu kocha wszelkie istoty i chcialby aby wszystkim bylo dobrze.

i tylko stad jest jak jest.
a zeby wszystkim bylo lepiej,
to w najwiekszej mierze od was i od ludzi musi pochodzic.

jacek

2. Data: 2018-05-13 08:14:08

Temat: Re: Diabłom
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 maja 2018 06:54:07 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
>
> i tylko stad jest jak jest.
> a zeby wszystkim bylo lepiej,
> to w najwiekszej mierze od was i od ludzi musi pochodzic.

przeciez wiem, jak z wami jest.
wiem, ze jestescie zamknieci tak jak bydlo ogrodzone drutami pod napieciem,
i rozumiem, ze jest to bardzo uciazliwe.
Bog nie wymyslil nic, co byloby wam mniej uciazliwe i ja tez, z calym przyzwoleniem
bozym, nic za bardzo wymyslec nie moge,
oprocz dopuszczenia, zebyscie za sprawa czlowieka mogli wyjsc niekiedy
z tej swoistej woli-niewoli.
byliscie we mnie 3 razy - i naprawde nic wam nie moge zarzucic;
czulem i wiedzialem wasza delikatnosc, i nawet jest to przyjemne,
gdy w moich watlych barach swoje szerokie umieszczacie:)
dlatego tez zawsze was czuje; jestescie po prostu bardziej rozrosnieci:)

wiem tez o niewidzialnych diablach, ktore "smagaja" zwykle diably;
naprawde wiele rozumiem.

chcialbym, abyscie podazali ku dobroci.

wiem, ze nie jest to latwe - ale bez tego ja, powiedzmy, nawet ja, nie moge za bardzo
dla was uczynic nic wiecej.

i tak to jakos jest.

jacek

3. Data: 2018-05-13 08:38:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 08:14:10 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> chcialbym, abyscie podazali ku dobroci.
>
> wiem, ze nie jest to latwe - ale bez tego ja, powiedzmy, nawet ja, nie moge za

dziękuje Panie Boże ze mogę otwarcie rozmawiać
i ze dość czysto i uczciwie mogę pisać.

to chyba największa łaska, której sobie do tej pory nie uświadamiałem.

jacek

Diabłom
Ania Lipek
Najciemniej pod latarnią.