Istota feminizmu.

1. Data: 2018-04-29 22:37:30

Temat: Istota feminizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/288372-nienawisc-d
o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

"[...] Wezwanie do zabicia własnego dziecka przez feministki, to
wezwanie do okaleczenia siebie jako kobiety. Jest to okaleczenie i
degradacja własnej kobiecości. Można powiedzieć, że przestaje ona wtedy
być kobietą. I sądzę, że jest to zasadniczy rys feminizmu. Pozbawia on
kobiety kobiecości, ale tym samym degraduje je w ich ludzkiej godności.
Nie można bowiem zrobić kobiecie większej krzywdy, niż skłonić ją do
zabicia własnego dziecka. Ta degradacja ludzkiej godności w takich
przypadkach przejawia się w różnorakich skutkach zdrowotnych (liczne
schorzenia nowotworowe), ale przede wszystkim psychicznych, takich jak
stany lękowe, psychozy, nerwice, a wreszcie nienawiść do tych, którzy
nie doznali takiej tragedii. Dlatego też w celu samousprawiedliwienia
się wiele kobiet, które uśmierciło własne dziecko, angażuje się w
kampanie propagujące zabijanie dzieci poczętych i w ruch feministyczny.
Poprzez upowszechnianie dzieciobójstwa dzieci poczętych, próbują
przekonać same siebie, że są normalne, że dzieciobójstwo to powszechna
norma i one zachowują się tak jak wszystkie inne kobiety. Agresja
przeciwko dzieciom poczętym i kobietom w stanie błogosławionym pod
pretekstem ,,życzliwej rady" zabicia dziecka jako rozwiązania problemu
obrazuje zakres psychopatii tych kobiet. Kobietom, które zabiły własne
dziecko, można współczuć, ale te, które chcą, aby inne postępowały tak
samo, zasługują tylko na uczucie żałosnej litości. [...]"

--
XL

2. Data: 2018-04-29 22:40:55

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Autora pojebało.

3. Data: 2018-04-29 23:12:38

Temat: Re: Istota feminizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Autora pojebało.

I sprawa załatwiona.
Lewak potrafi!

--
XL

4. Data: 2018-04-30 08:37:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-29 o 22:37, XL pisze:

> "[...] Wezwanie do zabicia własnego dziecka

Dobrze się czujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-04-30 08:39:50

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Taki ze mnie lewak jak z ciebie faszysta. Jestem liberałem.

6. Data: 2018-04-30 09:04:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Taki ze mnie lewak jak z ciebie faszysta. Jestem liberałem.

Z lewacką odchyłką.

--
XL

7. Data: 2018-04-30 09:19:30

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy jestem lewakiem skoro wkurwia mnie europejski socjalizm czy ruchy
narodowo-socjalistyczne. A zarzut odchyleń politycznych to dość często używali
komunistyczni prokuratorzy.

8. Data: 2018-04-30 09:21:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Dobrze się czujesz?

Ja tak. A one?
http://prawy.pl/38345-kleska-srodowisk-pro-life-ogro
mna-demonstracja-aborcjonistow-w-warszawie/

--
XL

9. Data: 2018-04-30 09:30:29

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To co Ty nazywasz nawoływaniem do zabijania jest według mnie obroną wolności wyboru i
protestem przeciwko zawłaszczaniu przez instytucje państwa obszarów które zawsze
powinny pozostawać w gestii rodziny.

10. Data: 2018-04-30 09:49:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> To co Ty nazywasz nawoływaniem do zabijania jest według mnie obroną
> wolności wyboru i protestem przeciwko zawłaszczaniu przez instytucje
> państwa obszarów które zawsze powinny pozostawać w gestii rodziny.

,,Wolność wyboru" między ZABICIEM a NIEZABICIEM człowieka??? Daj ją zatem
prawnie także kazdemu mordercy, dreczycielowi rodziny, zboczonej
przedszkolance czy terroryście!

Zabijanie (dzieci) to NIE jest kwestia czyjegoś wyboru ani gestia rodziny.
Rodzina RODZI, a nie zabija. Gdyby miała zabijać, nazywałaby się zabiną:->

,,Wybór" jest przed nieodpowiedzialnym seksem prowadzącym do poczęcia -
potem jest za późno na wybieranie. Problem lezy w tym, że ta zabaweczka
jest dana kazdemu, a niestety statystyczny ,,każdy" to także ten odmóżdżony
ludzki osobnik miotany tylko seksem, nie uczuciami. Czyli - kobieta-pustak
i męzczyzna-siewca.

--
XL

dupa blada
Re: Alfie przeżył -co z nim zrobią dalej?
Czy w niebezpieczeństwie czas płynie wolniej?
Pany my so cy dziady?
Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?