Re: Alfie przeżył -co z nim zrobią dalej?

1. Data: 2018-04-27 07:50:52

Temat: Re: Alfie przeżył -co z nim zrobią dalej?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiesz czy trafilem w dzisiatke bo ja tego nie wiem.
> Przedstawilem jakas hipoteze. Corka polskiej aktorki zle polknela
> pigulke i jej mozg wskutek niedotlenienia sie uszkdzil. Czy to znaczy
> ze tabletki sa zle? Szczepienia sa potrzebne, dzialaja i uratowaly
> bardzo duzo zyc.

Tego, że uratowały wiele żyć, nie wiesz ponieważ nie znasz sytuacji co
by sie stało gdyby tych szczepionek nie podawano. To, że lekarze
twierdzą, że szczepionki zapobiegają nie jest w żaden sposób
dowiedzione. A jak mówi przysłowie "każda sroka swój ogon chwali".:)
A poza tym szczepionki to jest miliardowy biznes i chwalą go wszyscy,
którzy czerpią z tego krocie. A że dzielą się torcikiem ze zwykłymi
lekarzami to i wspierających ich klakierów mają wielu.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-04-27 09:31:48

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo napisał:
"To, że lekarze
twierdzą, że szczepionki zapobiegają nie jest w żaden sposób
dowiedzione."

Chłopie, zlituj się. Dla ciebie ziemia może być płaska, ale nie pisz że nie zostali
dowiedziona jej kulistość

3. Data: 2018-04-27 17:28:30

Temat: Re: Alfie . Leoś głupi jak but.
Od: "Realek" <u...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> [...]
> by sie stało gdyby tych szczepionek nie podawano. To, że lekarze
> twierdzą, że szczepionki zapobiegają nie jest w żaden sposób

Tylko udowadniasz, że ty nic nie wiesz na ten temat.
Zapoznaj się z historią leczenia chorób
i jak to się stało że groźne choroby dziesiątkujące ludzi kiedyś,
dzisiaj praktycznie nie są groźne.

> [...]
> którzy czerpią z tego krocie. A że dzielą się torcikiem ze zwykłymi
> lekarzami to i wspierających ich klakierów mają wielu.

To po co korzystasz z współczesnej służby zdrowia.
Korzystaj z usług znachora z pobliskiej wsi. On ma sprawdzoną
wiedzę ludową, korzysta z naturalnych lekarstw rosnących na polu,
czyli korzystaj z medycyny naturalnej, której źródłem jest bóg.

Przecież według ciebie, lekarze to mafia żerująca na ludziach
do spólki z farmaceutami.

Nie dość że pedofil to jeszcze głupi jak but.

4. Data: 2018-04-27 18:04:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba bylo tak od razu ze glos w glowe, berecie czy kapeluszu
> slyszysz.

A czy ty nie werbalizujesz swoich myśli w głowie zanim je wypowiesz?

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-04-28 10:50:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2018 o 09:31, z...@g...com pisze:

> Chłopie, zlituj się. Dla ciebie ziemia może być płaska, ale nie pisz
> że nie zostali dowiedziona jej kulistość

Skuteczność bądź nieskuteczność tego co nazywamy szczepionką, czyli
profilaktykę, moglibyśmy potwierdzić lub odrzucić tylko wówczas gdybyśmy
mieli dwie identyczne próbki (osoby) z których jedną zaszczepilibyśmy a
drugiej nie szczepilibyśmy. Ich historie przed i po zaszczepieniu
(jednej z nich) musiałyby być identyczne. Ponieważ jest to niemożliwe do
zrealizowania więc ludzie zainteresowani robieniem ludziom wody z mózgu
twierdzą, że szczepionki działają. Nie pokazują przy tym jak bardzo
zmieniły warunki sanitarne, żywieniowe również psychologiczne, które
maja decydujący wpływ na eliminowanie chorób, i przypisują eliminowanie
chorób masowych wyłącznie stworzonej przez nich iluzji szczepienia jako
działania profilaktycznego. Nie ujawniają też ile nowych nieznanych
dotychczas chorób pojawia się w miejsce tych, które rzekomo
wyeliminowano dzięki szczepionkom.

Zrozumienie i wyjaśnienie hochsztaplerskiej działalności tych złodziei
staje się jasne jeżeli podejdziemy do choroby jako "paczki"
informacyjnej wywołującej zaburzenie w obrazie informacyjnym człowieka.
Choroba-'wirus informacyjny' interferuje z informacją kreującą
(opisującą) człowieka i wywołuje jakieś reakcje psychiczne a w
konsekwencji i somatyczne. Można oczywiście próbować pozbyć się zaburzeń
w działaniu somy ale jest to bardzo trudne, rzec by można niewykonalne
ponieważ oddziałując jedynie na somę nie usuwamy przyczyny zaburzeń
(choroby) a może spowodować jedynie stłumienie jej gwałtownych objawów
(przebiegu). Jedynym skutecznym sposobem zapobiegnięcia chorobie, czyli
zaburzeniu psychiki (Świadomości) jest usunięcie wirusa z Umysłu, w tym
z Umysłu zbiorowego (Świadomość globalna). By jednak udało się
skutecznie usunąć wirusa z Umysłu trzeba by dotrzeć do pierwotnej
przyczyny, która wywołała i uaktywniła wirusa. Tym bardziej, że ten
pierwotny wirus (źródło zaburzeń) mutuje, w miarę jak organizm z Umysłem
są poddawane coraz to nowym destrukcyjnym oddziaływaniom, i przejawia
się jako coraz to nowe choroby.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-04-28 10:57:46

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. A coś o czarnej ospie czytałeś? A o wściekliźnie? A o Pastuerze? Mogę wybaczyć
brak wiedzy bo to zawsze można naprawić. Głupoty nie daruję.

7. Data: 2018-04-28 11:07:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2018 o 17:28, Realek pisze:
> [...]

> historią leczenia chorób i jak to się stało że groźne choroby
> dziesiątkujące ludzi kiedyś, dzisiaj praktycznie nie są groźne.

Ale przyznasz, że nie zostały wyeliminowane całkowicie lecz jedynie
przytłumione. Jak już wspomniałem w innym wątku na miejsce tych
schorzeń, które złudnie udało się jedynie stłumić, pojawiła się cała
chmara nowych schorzeń, które nie udaje się leczyć objawowo nie mówiąc
już o eliminacji. Droga do poprawienia zdrowotności ludzkości prowadzi
przez profilaktykę oparta na Wiedzy o PRZYCZYNIE pojawienia się wirusa
Umysłu i metodzie jego wyeliminowania anie na szarlatanerii babek i tych
współczesnych szarlatanów w białych kitlach. Oni tylko zaleczają
widoczne skutki dolegliwości mających swe źródło w psychice człowieka.

> [...]
> naturalnej, której źródłem jest bóg.
>
> Przecież według ciebie, lekarze to mafia żerująca na ludziach do

Tak, masz rację. Chociaż można częściowo usprawiedliwić to ich
działanie. Otóż lekarstwa, ale nie szczepionki, mogą wspierać proces
terapeutyczny, który jednak powinien być oparty na psychologii głębi,
psychoanalizie opartej na wiedzy o przyczynie, która dokonuje destrukcji
psychiki. Bo to ta przyczyna jest pierwotnym wirusem Umysłu, który
ewoluując ujawnia się pod postacią różnorodnych schorzeń psychicznych i
somatycznych. A ponieważ ten wirus jest wynikiem błędnej metody
wychowawczej więc tak długo jak powielamy błędne działania wychowawcze
tak długo mamy powielanie (epidemie) chorób. Epidemie są ściśle związane
z zakazowa metoda wychowawczą a ich leczenie to leczenie objawowe. Żeby
wyeliminować choroby stosując profilaktykę trzeba zmienić zakazowa
metodę wychowawczą na metodę partnerską, otwarta i wolna od zakazu.
Zarówno psychoterapia jak i farmakoterapia, która może wspierać
psychoterapię, są sposobem na leczenie objawowe ale nie są profilaktyką.
W żadnym tez wypadku szczepienie nie jest profilaktyką ponieważ wirus
Umysłu zaczyna swoją destrukcyjną aktywność od samego poczęcia płodu
poczynając.

8. Data: 2018-05-03 08:25:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Realek <u...@d...pl> wrote:

> Tylko udowadniasz, że ty nic nie wiesz na ten temat.
> Zapoznaj się z historią leczenia chorób
> i jak to się stało że groźne choroby dziesiątkujące ludzi kiedyś,
> dzisiaj praktycznie nie są groźne.

Seriously? Zaktualizuj sobie przestarzałe dane - masz straszne luki:

http://www.medonet.pl/zdrowie,who--coraz-wiecej-bakt
erii-lekoopornych,artykul,1724502.html

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,44425,20058809,pr
atki-wciaz-grozne-wiecej-chorych-na-gruzlice-lekoopo
rna.html

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,lekoopo
rna-bakteria-w-szpitalach-bedzie-narada-epidemiologo
w,201187.html

> (..)Nie dość że pedofil to jeszcze głupi jak but.

Jesteś hetero? No popatrz - a głupi jak but.

--
XL

9. Data: 2018-05-03 11:20:26

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisała:"Seriously"

Szukam w słowniku języka polskiego i nie mogę znaleźć takiego słowa. Może pomyliłaś
grupy dyskusyjne?

10. Data: 2018-05-03 12:31:42

Temat: Re: Alfie .
Od: "Realek" <u...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Seriously? Zaktualizuj sobie przestarzałe dane
>
> XL

Twoje dane nadają się do nowego wątku.

Ja pisałem odnośnie celowości stosowania szczepień.

Czy w niebezpieczeństwie czas płynie wolniej?
Pany my so cy dziady?
Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?
Śmieci w głowie
Re: Dobry ...