Śmieci w głowie

1. Data: 2018-04-25 14:26:11

Temat: Śmieci w głowie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

"Oto więc kilka przykładów głupich pseudopogladów, które jak chwasty
plenią się w społeczeństwie i w mediach, uchodząc wręcz za coś godnego
poszanowania jako ,,ludzka mowa". A guzik prawda! Nie mamy obowiązku ani
nawet prawa szanować bzdur, nawet tych powtarzanych od stuleci. Jeśli
mielibyśmy taki obowiązek, to czym byłby szacunek? Byłby prostytucją,
niczym więcej. To właśnie szacunek dla człowieka wymaga, by powiedzieć
mu, że wygaduje głupstwa, gdy je wygaduje."

"Uff, aż wstyd pisać te wszystkie rzeczy. Ale jeśli choć jednej osobie
pomogłem wyrzucić śmieć z głowy, to warto było."

https://hartman.blog.polityka.pl/2018/04/23/sprawdz-
czy-jestes-durniem/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-04-25 23:23:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Hartman.
Czy tam inny Goldman.
I wszystko jasne.

Parę dobrych komentarzy pod tymi pierdami jest - i to się profesorkowi należy jak psu
buda:
,,ad 5. Skoro nie jest możliwym, by pan Hartman nie pamiętał o koniecznym dla
kontynuowania naszego gatunku udziale osobników dwóch płci biologicznych w stworzeniu
i następnie wychowaniu potomstwa, chciałbym usłyszeć, czemu uważa on że wystarczy
grupa dwóch ( a właściwie czemu akurat dwóch?! - a nie trzech, pięciu, etc.)
osobników jednej płci, by stworzyć związek (małżeński?) i nadać mu prawa analogiczne
jak małżeństwu heteroseksualnemu? Nie widzę sprzeczności między biologią rodzaju
ludzkiego, a zniesieniem kar cielesnych czy zastosowaniem transfuzji krwi, chyba że
pomyli się grupy krwi. Widzę sprzeczność pomiędzy biologią, a związkami
jednopłciowymi z prawem wychowywania potomstwa i przekazywania mu wzorców zachowań
społecznych charakterystycznych dla jednej płci. Do momentu realizacji idei z
,,Seksmisji" oczywiście.... Natomiast jeśli uznamy dane społeczeństwo za schyłkowe i
przeznaczone do naturalnej eliminacji drogą braku potomstwa, takie podejście staje
się zrozumiałe. Akurat w tej kwestii moja religijność lub jej brak nie ma żadnego
znaczenia.@

3. Data: 2018-04-26 09:06:39

Temat: Re: Śmieci w głowie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-25 o 23:23, i...@g...pl pisze:
> Hartman.
> Czy tam inny Goldman.
> I wszystko jasne.

Zapomniałaś powtórzyć, że nie jesteś antysemitką.

> Parę dobrych komentarzy pod tymi pierdami jest

Odkryłaś, że nie jesteś jedyna? Nie tylko ty masz śmieci w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-04-26 10:35:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Używasz słów, krórych nie rozumiesz. Nie jestem antysemitką. Antysemita to ktoś
nienawidzący SEMITÓW.
A ja nienawidzę tylko Żydów - i to tylko tych głupich i złych oraz lewackich (jak
Hartman).

Wielu jest MĄDRYCH i WSPANIAŁYCH Żydów - jak np. Wildstein, który specjalnie pojechał
do Izraela z polską delegacją rządową, żeby przemówić takim różnym ,,hartmanom" na
miejscu do tych ich głupich antypolskich, dymiących nienawiścią łbów.

5. Data: 2018-04-26 10:43:54

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A z głupimi Słowianami nie masz problemu?

6. Data: 2018-04-26 10:51:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Co nazywasz ,,problemem"?

7. Data: 2018-04-26 10:57:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2018 o 10:35, i...@g...pl pisze:
> [...]
nienawidzący SEMITÓW.
> A ja nienawidzę tylko Żydów - i to tylko tych głupich i złych oraz lewackich (jak

Miałem nie pisać tu, ale jeszcze napiszę:
Czy warto się skupiać na NIENAWIDZENIU?
Wydaje mi się że Twoja decyzja wstąpienia do ONR-u była zła i ma na
Ciebie destrukcyjny wpływ.
Gdzie ta dawna Ikselka, która podejmowała tylko dobre decyzje? Teraz
mamy Ikselkę walczącą, Ikselkę, której "nie jest wszystko jedno".
Obecnie trochę zagubioną.
Nie wydaje Ci się że ONR ściąga Cię w dół?
Pozdrawiam!

8. Data: 2018-04-26 10:58:21

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sama zdefiniowałaś:

9. Data: 2018-04-26 11:05:40

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2018 o 10:57, pinokio pisze:
> mamy Ikselkę walczącą, Ikselkę, której "nie jest wszystko jedno".

nie chodzi o to, by było koniecznie wszystko jedno, nawiązałem tylko do
motta GazWyb, które powinno brzmieć raczej : "co by tu jeszcze spieprzyć
panowie" ;-)

10. Data: 2018-04-26 11:31:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 kwietnia 2018 10:57:43 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> mamy Ikselkę walczącą, Ikselkę, której "nie jest wszystko jedno".
> Obecnie trochę zagubioną.
> Nie wydaje Ci się że ONR ściąga Cię w dół?

"Jest ONR-u spadkobiercą Partia"

Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)
Wydajemy e-zina?
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda...?
John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami