John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami

1. Data: 2018-04-19 16:20:05

Temat: John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jest wewnątrz męskiego a co wewnątrz kobiecego serca?
Polecam , można kupić książki jak i są w pdf nie na żadnym chomikuj ale
wyglądają legalnie.

http://parafia.dziecmorowice.pl/wp-content/uploads/2
015/02/john-eldredge-dzikie-serce-tesknoty-mc499skie
j-duszy1.pdf

Urzekająca - https://docer.pl/doc/n0sse1s

"Nie, mężczyźni potrzebują czegoś innego. Potrzebują głębokiego
zrozumienia, dlaczego tęsknią za przygodami i bitwami, i Piękną --
i dlaczego Bóg ich takich stworzył. Potrzebują też głębszego
zrozumienia, dlaczego kobiety tęsknią za tym, żeby o nie walczono,
żeby porwała je przygoda i żeby być Piękną. Właśnie dlatego, że
Bóg je takie stworzył."

2. Data: 2018-04-19 18:15:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 16:20, pinokio pisze:

> Co jest wewnątrz męskiego a co wewnątrz kobiecego serca?

Męskie jest miękkie jak g.... ,łatwe do złamania i zranienia a kobiece
jest bezwzględne, twarde i zimne jak stal.

> Polecam,

Szkoda czasu.

> [...]
>
> "Nie, mężczyźni potrzebują czegoś innego. Potrzebują głębokiego
> zrozumienia, dlaczego tęsknią za przygodami i bitwami, i Piękną -- i

A mamuśki wychowały na mięczaków łatwych do urobienia przez ich partnerki.

> Potrzebują też głębszego zrozumienia, dlaczego kobiety tęsknią za
> tym, żeby o nie walczono, żeby porwała je przygoda i żeby być
> Piękną. Właśnie dlatego, że Bóg je takie stworzył."

Jak kobieta udaje żeby mężczyźni o nią walczyli to po by mogła sobie
wybrać takiego frajera, który będzie się narażał i za nią zapier..... a
ona w tym czasie będzie się cieszyła wolnością w poczuciu sytości i
bezpieczeństwa. Hue, hue

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-04-19 19:41:53

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 18:15, LeoTar Gnostyk pisze:
> A mamuśki wychowały na mięczaków łatwych do urobienia przez ich partnerki.

Chodzi o to by był wojownikiem, walczył o kobietę, a nie mięczakiem
który chce by mu się za nic wszystko należało od kobiet.

4. Data: 2018-04-19 19:44:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 18:15, LeoTar Gnostyk pisze:
> A mamuśki wychowały na mięczaków łatwych do urobienia przez ich partnerki.

Akurat nie troskliwa matka podająca pod nos talerz z zupą a ojciec jako
wzór rycerskości dla swojej żony.

5. Data: 2018-04-19 19:54:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 19:41, pinokio pisze:

> Chodzi o to by był wojownikiem, walczył o kobietę, a nie mięczakiem
> który chce by mu się za nic wszystko należało od kobiet.

A dlaczego to on ma walczyć o nią a nie ona o niego?

A tak między nami małpoludami w rzeczywistości dzieje się tak, że to ona
wybiera i tak sprytnie, poza jego świadomością, go podpuszcza by był
przekonany, że to jego wybór. By potem, naiwny tłumok, czuł się
odpowiedzialny za to co sam - albo inie sam - uczyni.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-04-19 19:57:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 19:44, pinokio pisze:

> Akurat nie troskliwa matka podająca pod nos talerz z zupą a ojciec
> jako wzór rycerskości dla swojej żony.

Naiwny frajer nie potrafiący zadbać o własne bezpieczeństwo i
bezpieczeństwo własnych dzieci, ulegający każdemu skinieniu palca swej
wybranki. Ot taki bezmyślny patałach zniewolony przez zapach picy.

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-04-19 19:58:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 19:54, LeoTar Gnostyk pisze:
> A dlaczego to on ma walczyć o nią a nie ona o niego?

Czy kto widział aby pułapka na myszy goniła mysz? ;-)

8. Data: 2018-04-19 20:00:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 19:57, LeoTar Gnostyk pisze:
> Naiwny frajer nie potrafiący zadbać o własne bezpieczeństwo i
> bezpieczeństwo własnych dzieci, ulegający każdemu skinieniu palca swej
> wybranki. Ot taki bezmyślny patałach zniewolony przez zapach picy.

Przecież to mąż jest głową rodziny i rządzi, dla kobiety maż jest często
kimś w rodzaju Boga, a dla męża żona nie jest wszystkim , nie przedkłada
jej nad ważne sprawy.
Czytałeś może Pulikowskiego? Ja nie, bo nie mam zamiaru już zakładać
rodziny.

9. Data: 2018-04-19 20:02:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezpieczeństwo własnych dzieci, ulegający każdemu skinieniu palca swej
> wybranki. Ot taki bezmyślny patałach zniewolony przez zapach picy.

Preferujesz model arabski?

10. Data: 2018-04-19 20:10:34

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Łatwo Ci krytykować instynkt seksualny u ludzi w sytuacji gdy już go nie
potrzebujesz. Obawiam się że syty głodnego nie zrozumie.

JP2 o Jaruzelskim
Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe