John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami

11. Data: 2018-04-19 20:11:51

Temat: Re: John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:10, z...@g...com pisze:
> Leo. Łatwo Ci krytykować instynkt seksualny u ludzi w sytuacji gdy już go nie
potrzebujesz. Obawiam się że syty głodnego nie zrozumie.

Syty to ten bez instynktu? ;-)
chyba odwrotnie.

12. Data: 2018-04-19 20:13:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:10, z...@g...com pisze:
> Leo. Łatwo Ci krytykować instynkt seksualny u ludzi w sytuacji gdy już go nie
potrzebujesz. Obawiam się że syty głodnego nie zrozumie.

Ja na przykład nie potrzebuję instynktu seksualnego, prawie go nie mam,
ale mimo to te resztki mną rządzą.

13. Data: 2018-04-19 20:14:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 19:58, pinokio pisze:

> Czy kto widział aby pułapka na myszy goniła mysz? ;-)

Dobre. :)

LeoTar Gnostyk

14. Data: 2018-04-19 20:23:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:00, pinokio pisze:

> Przecież to mąż jest głową rodziny i rządzi, dla kobiety maż jest
> często kimś w rodzaju Boga, a dla męża żona nie jest wszystkim, nie
> przedkłada jej nad ważne sprawy. Czytałeś może Pulikowskiego? Ja
> nie, bo nie mam zamiaru już zakładać rodziny.

Nie czytałem Pulikowskiego ale od założenia kolejnej rodziny wcale się
nie odżegnuję, wręcz zmierzam ku temu wytrwale.

A co do tej niby "głowy rodziny" to chyba znasz porzekadło, że "mąż jest
głową rodziny, ale tą głowa kręci żona". Nie byłoby to możliwe, gdyby
mężczyzna był absolutnie niezależny od kobiety, ale jest to możliwe
tylko wówczas gdy przy pomocy ojca uwolni się od emocjonalnie od matki i
przestanie być jej chłopczykiem. Gdy przy pomocy świadomych rodziców
stanie się autorytetem dla samego siebie. A do tego by stać sie
autorytetem dla samego siebie trzeba stać się równym swemu (S)Twórcy i
posiąść Jego wiedzę o życiu i tworzeniu.

LeoTar Gnostyk

15. Data: 2018-04-19 20:35:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:10, z...@g...com pisze:

> Leo. Łatwo Ci krytykować instynkt seksualny u ludzi w sytuacji gdy
> już go nie potrzebujesz.

Owszem, potrzebuję go do spełnienia doskonałego związku z Kobietą. Mam
nadzieję, że przeżyję jeszcze akt seksualny gdy ciałem moim i mojej
przyszłej partnerki nie będzie rządziła chuć lecz zjednoczony Duch.

> Obawiam się że syty głodnego nie zrozumie.

Mylisz się, kiedyś też byłem głodny kobiecego ciała zamiast jej Ducha.
Gdy to kobieta narzucała sposób przeżywania aktu sprzedając własne ciało
by nie musiała przede mną obnażyć swoje Duszy. Teraz tylko ta jest w
stanie mnie do siebie przyciągnąć, która jest całkowicie i bezwarunkowo
otworzyć się przede mną tak ja robiłem to od zawsze i przez co byłem
przez kobiety wykorzystywany. Ale ta nauka nie poszła na marne gdyż
jestem wolny od zniewolenia seksualnego. A gdybym był dostał od mojego
Ojca to co tutaj propaguję nie musiałbym przeżyć, a ze mną moje dzieci,
tylu klęsk. To są koszty zaniechania - przez nieświadomość moich
rodziców - inicjacji seksualnej w rodzinnym trójkącie. Cenę musiałem
zapłacić ja. Ale dzięki im za to, że dobrze mnie przygotowali do
pokonania Drogi, która mnie doprowadziła do Rozwiązania.

LeoTar Gnostyk

16. Data: 2018-04-19 20:37:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:02, pinokio pisze:

> Preferujesz model arabski?

Jeżeli zapomniałeś to Ci przypomnę raz jeszcze: akceptuję wyłącznie!
model partnerski.

LeoTar Gnostyk

17. Data: 2018-04-19 20:37:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 16:20:03 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Co jest wewnątrz męskiego a co wewnątrz kobiecego serca?
> Polecam , można kupić książki jak i są w pdf nie na żadnym chomikuj ale
> wyglądają legalnie.
>
> http://parafia.dziecmorowice.pl/wp-content/uploads/2
015/02/john-eldredge-dzikie-serce-tesknoty-mc499skie
j-duszy1.pdf

> Urzekająca - https://docer.pl/doc/n0sse1s
>
> "Nie, mężczyźni potrzebują czegoś innego. Potrzebują głębokiego
> zrozumienia, dlaczego tęsknią za przygodami i bitwami, i Piękną --
> i dlaczego Bóg ich takich stworzył. Potrzebują też głębszego
> zrozumienia, dlaczego kobiety tęsknią za tym, żeby o nie walczono,
> żeby porwała je przygoda i żeby być Piękną. Właśnie dlatego, że
> Bóg je takie stworzył."

Ja pierdziuuu... "Różnice między mężczyzną a aniołem" przeczytałem w nagłówku.

18. Data: 2018-04-19 20:43:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:35, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> otworzyć się przede mną tak ja robiłem to od zawsze i przez co byłem
> przez kobiety wykorzystywany. Ale ta nauka nie poszła na marne gdyż

całkiem dobrze mówisz

> [...]
> zapłacić ja. Ale dzięki im za to, że dobrze mnie przygotowali do
> pokonania Drogi, która mnie doprowadziła do Rozwiązania.

ale jaki z tym związek ma trójkąt z rodzicami?

19. Data: 2018-04-19 20:57:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:43, pinokio pisze:

> całkiem dobrze mówisz

Bardzo dziękuję za pochwałę.:)

> ale jaki z tym związek ma trójkąt z rodzicami?

Dzięki tak przeprowadzonej inicjacji, która kończy okres dzieciństwa i
awansuje młodego człowieka do grona dojrzałych emocjonalnie do
dorosłości tajesz się emocjonalnie nie tylko równy rodzicowi tej samej
płci ale i od rodziców niezależnym. Ten drobny myk sprawia, że sam
przestajesz czynić zło (nie potrzebujesz uczestniczyć w "wyścigu
szczurów", w którym zło się szerzy) ale zdolny jesteś je dostrzec gdyby
ktoś chciał zło uczynić Tobie. Chociaż jeżeli powszechnie wdrożymy ten
system wychowawczy, u wszystkich, to nie będzie ludzi zdolnych do zła
czynienia. Jedynym co będzie funkcjonować będzie tylko dobro. I wtedy
właśnie zrealizuje się prawdziwa Utopia.

LeoTar Gnostyk

20. Data: 2018-04-19 21:05:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 20:57, LeoTar Gnostyk pisze:
> Dzięki tak przeprowadzonej inicjacji, która kończy okres dzieciństwa i
> awansuje młodego człowieka do grona dojrzałych emocjonalnie do

W kulturach niezaawansowanych technologicznie taką inicjacją było na
przykład zabicie lwa czy pozostawienie w lesie na kilka dni, po czym
dzieci przechodziły z opieki matki do ojca.

> dorosłości tajesz się emocjonalnie nie tylko równy rodzicowi tej samej
> płci ale i od rodziców niezależnym. Ten drobny myk sprawia, że sam

dlaczego niezależnym?

> przestajesz czynić zło (nie potrzebujesz uczestniczyć w "wyścigu
> szczurów", w którym zło się szerzy) ale zdolny jesteś je dostrzec gdyby

Były jakieś badania że przestają czynić zło?

JP2 o Jaruzelskim
Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe