Badania długofalowe "Dunedin"

1. Data: 2018-04-15 21:56:09

Temat: Badania długofalowe "Dunedin"
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

cyt.
Badanie te wyodrębnia 5 typów osobowości, które dzieci zachowują w późniejszym życiu.

ok:
zrównoważony 40%
pewny siebie 28%
skryty 15%

problematyczny:
niekontrolowany 10%
powściągliwy 7%

Wnioski:
Wróżka nie jest potrzebna, dużo widać już u dzieci.

źródło:
http://www.nieprzykladna.pl/natura-wychowanie-czyni-
nas-tym-jestesmy-czesc/
http://www.nieprzykladna.pl/natura-wychowanie-czyni-
nas-tym-jestesmy-czesc-ii/

lub:
https://www.cda.pl/video/13021088d cz.1 z 4

2. Data: 2018-04-15 22:23:14

Temat: Re: Badania długofalowe "Dunedin"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:
> [...]
> powściągliwy 7%
>

> Wnioski:
> Wróżka nie jest potrzebna, dużo widać już u dzieci.

Nie należy przeceniać wychowania.
Choć z drugiej strony tacy np. janczarzy...
Tak czy inaczej - geny, geny. Siła trudna do pokonania wychowaniem.

--
XL

3. Data: 2018-04-15 23:20:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2018 o 22:23, XL pisze:

nas-tym-jestesmy-czesc/

i-nas-tym-jestesmy-czesc-ii/

> Nie należy przeceniać wychowania. Choć z drugiej strony tacy np.
> janczarzy... Tak czy inaczej - geny, geny. Siła trudna do pokonania
> wychowaniem.

Farmazonisz XL.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-04-15 23:30:10

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2018 o 23:20, LeoTar Gnostyk pisze:

nas-tym-jestesmy-czesc/

nas-tym-jestesmy-czesc-ii/

> Farmazonisz XL.

Ta, nasz grupowy Łysenko powiedział ,,????? ???!" i morda w kubeł. Bo
nauka to takie cwaniaczenie jest, im kto większy naukowiec, tym większy
hochsztapler.

5. Data: 2018-04-15 23:45:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2018 o 23:30, CookieM pisze:

> [...]

> Ta, nasz grupowy Łysenko powiedział ,,????? ???!" i morda w kubeł. Bo
> nauka to takie cwaniaczenie jest, im kto większy naukowiec, tym

Musze się z Tobą zgodzić, niestety.;)

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-04-16 00:03:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2018 o 23:45, LeoTar Gnostyk pisze:

nas-tym-jestesmy-czesc/

nas-tym-jestesmy-czesc-ii/

> Muszę się z Tobą zgodzić, niestety.;)

Fizycy i biolodzy, wraz z pochodnymi, zasługują tutaj na szczególne
wyróżnienie.

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-04-16 08:49:32

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo napisał:
Fizycy i biolodzy, wraz z pochodnymi, zasługują tutaj na szczególne
wyróżnienie.

Leo, przecież Ty też jesteś naukowcem. Stworzyłeś hipotezę opartą na swoich
doświadczeniach i nosi okna w sobie wszelkie pozory hipotezy naukowej. Czy w tej
sytuacji też mam cię traktować jak hohsztaplera?

8. Data: 2018-04-16 10:08:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2018 o 08:49, z...@g...com pisze:
> [...]

Nie wymieniłem chemików ponieważ uważam chemię za odgałęzienie fizyki.:)

> Leo, przecież Ty też jesteś naukowcem. Stworzyłeś hipotezę opartą na
> swoich doświadczeniach i nosi okna w sobie wszelkie pozory hipotezy
> naukowej. Czy w tej sytuacji też mam cię traktować jak hohsztaplera?

Zdecyduj więc, czy "nosi wszelkie pozory hipotezy naukowej" czy też
"jest hipotezą naukową"? Albo, albo...

Jeżeli uznasz, ze jest hipotezą naukową to zastanów się nad jej bazą:
czy została zbudowana na założeniach czy też na faktach wynikających z
doświadczenia? Nieskromnie podpowiem Ci, że hochsztaplerzy zaczynają od
teorii, nie od faktów..:)

Jeżeli uznasz, że została zbudowana na doświadczeniu to zadaj sobie
kolejne pytanie, czy wystarczająco dobrze opisuje Rzeczywistość i
dopiero wtedy spróbuj sobie odpowiedzieć na pytanie kim jestem.

LeoTar Gnostyk

9. Data: 2018-04-16 10:18:55

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Pozory pojawiają się tam gdzie nie próbujesz użyć brzytwy Okhmana.

10. Data: 2018-04-16 10:27:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2018 o 10:18, z...@g...com pisze:

> Leo. Pozory pojawiają się tam gdzie nie próbujesz użyć brzytwy
> Okhmana.

A gdzie nie używam brzytwy Ockhama?
Wskaż miejsce, może czegoś nie dopowiedziałem.
Jeżeli trzeba będzie, wyjaśnię.
Ale błagam, nie bądź gołosłowny...:)

LeoTar Gnostyk

Uzależnienie od cukru jak heroinowe
Świat potępił żydowski rasizm!
Trzeba uruchomić Narodowy Program Ojciec-Polak.
Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz
8 rocznica smoleńskiej katastrofy.