Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz

1. Data: 2018-04-11 14:34:05

Temat: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

"Jest coś pięknego w widoku wielu ubogich, których przyjmuję. Muszą
cierpieć, jak Chrystus na krzyżu. Świat zyskuje wiele dzięki cierpieniu"
- te słowa błogosławionej przytaczał dziennikarz Christopher Hitchens.

- Zachwyt nad cierpieniem, bólem, wpatrywanie się w brud, nędzę,
umieranie i dostrzeganie w tym Jezusa to specyficzna duchowość -
przyznał prof. Bartoś."

"- Dlaczego modlitwa przy cierpiącym miałaby być lepsza? - dopytywał
prowadzący program Jakub Janiszewski. - Chcą się napawać swoją dobrocią
- stwierdził prof. Bartoś. - Są momenty duchowości, które są
perwersyjne, narcystyczne. Ja tego nie wymyśliłem, wystarczy poczytać
wielkich mistrzów mistyki chrześcijańskiej."

8988,Prof__Bartos_o_zakonie_Matki_Teresy__Nie_pomaga
ly.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-04-11 14:37:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2018 o 14:34, Kviat pisze:
8988,Prof__Bartos_o_zakonie_Matki_Teresy__Nie_pomaga
ly.html

Wielkie "ałtorytety": Bartoś i michnikowskie guano

3. Data: 2018-04-11 14:44:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2018 o 14:34, Kviat pisze:
> prowadzący program Jakub Janiszewski. - Chcą się napawać swoją dobrocią

To GazWyb chce się napawać swoją dobrocią. Piszą "nam nie jest wszystko
jedno" i przez kilkadziesiąt lat zohydzają Polskość.

https://wpolityce.pl/polityka/134861-dla-michnika-ja
kub-wojewodzki-to-przemawiajacy-duch-swiety-zas-dla-
zdrojewskiego-to-osoba-szanujaca-wrazliwosc-innych

4. Data: 2018-04-12 01:38:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
8988,Prof__Bartos_o_zakonie_Matki_Teresy__Nie_pomaga
ly.html

> Wielkie "ałtorytety": Bartoś i michnikowskie guano

Hołk ?

--
XL

5. Data: 2018-04-12 02:06:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]

> - Zachwyt nad cierpieniem, bólem, wpatrywanie się w brud, nędzę,
> umieranie i dostrzeganie w tym Jezusa to specyficzna duchowość -

Ciekawe, co więc obu panów tak ciągnie do tej ,,specyfiki"?
Ja na ich miejscu, zamiast marnować czas na jej rozpamiętywanie, poszłabym
na imprezkę, a wracając oblałabym moczem jakiś Chrystusowy Krzyż spotkany
po drodze, obrzuciła go puszkami po piwie - i na koniec ,,artystycznie"
obwiesiła męskimi genitaliami. To dopiero byłaby satysfakcja! I nagrody za
artyzm! A jaka niespecyficzna duchowość!

Aż dziw, że się jej tak łatwo wyrzekacie! No takiej satysfakcji! I zamiast
ją w łatwy sposób uzyskać - CIERPICIE od przyglądania się tym, którzy widzą
Chrystusa w ludziach... cierpiących.

Czyzby rodzaj zawiści, panowie - że wasze (jedyne wam jak widać dostępne)
,,cierpienie" świat ma dokładnie w... i nikt się nim nie jara?
Cóż, panowie, ktoś was kiedyś nieźle zrobił w bolo, że wszyscy jesteśmy
Chrystusami. Wy nie. Choć przecież takie wielkie jest to wasze
,,cierpienie".
?

--
XL

6. Data: 2018-04-12 08:10:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-12 o 02:06, XL pisze:

> Ciekawe, co więc obu panów tak ciągnie do tej ,,specyfiki"?

A jak to sobie uroiłaś, że ich ciągnie do tej specyfiki?
Napisali coś wręcz przeciwnego, a ty jak zwykle nie czytasz ze zrozumieniem.

> [...]
> na imprezkę, a wracając oblałabym moczem jakiś Chrystusowy Krzyż spotkany
> po drodze, obrzuciła go puszkami po piwie - i na koniec ,,artystycznie"

Jakoś mnie to nie dziwi, że ty byś tak zrobiła.

> To dopiero byłaby satysfakcja! I nagrody za
> artyzm! A jaka niespecyficzna duchowość!

I jak bardzo cię to podnieca!

> Aż dziw, że się jej tak łatwo wyrzekacie! No takiej satysfakcji! I zamiast
> ją w łatwy sposób uzyskać -

Dla normalnego człowieka wcale to nie jest dziwne.

> CIERPICIE od przyglądania się tym, którzy widzą

Zdziwienie to nie to samo co cierpienie.

> Chrystusa w ludziach... cierpiących.

To jakiś sadysta? Wchodzi w nich i powoduje cierpienie?

> Czyzby rodzaj zawiści, panowie - że wasze (jedyne wam jak widać dostępne)
> ,,cierpienie" świat ma dokładnie w... i nikt się nim nie jara?

Ty się tym jarasz. Te twoje plastyczne wizje z oblewaniem moczem...

> Cóż, panowie, ktoś was kiedyś nieźle zrobił w bolo, że wszyscy jesteśmy
> Chrystusami. Wy nie.

Cóż, ktoś cię kiedyś nieźle zrobił w bolo, że jesteś Chrystusem, a my nie.

> Choć przecież takie wielkie jest to wasze
> ,,cierpienie".
> ?

Masz wielką wyobraźnię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-04-12 09:38:11

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 11 Apr 2018 14:37:26 +0200
doszła do mnie wiadomość <pakvi6$mgm$1@node1.news.atman.pl>
od pinokio <p...@n...adres.pl> :
8988,Prof__Bartos_o_zakonie_Matki_Teresy__Nie_pomaga
ly.html

>Wielkie "ałtorytety": Bartoś i michnikowskie guano

A ty to za kogo się uważasz? Może to ty jesteś zwykłe guano, a nie ludzie z których
opiniami się nie zgadzasz?

8. Data: 2018-04-12 11:04:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
ly.html

> A ty to za kogo się uważasz? Może to ty jesteś zwykłe guano, a nie ludzie z których

Poskarż się swemu Michnikowi. Buuu.

--
XL

9. Data: 2018-04-12 12:19:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A jak to sobie uroiłaś, że ich ciągnie do tej specyfiki?
> Napisali

No właśnie tak.

--
XL

10. Data: 2018-04-12 15:13:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-12 o 12:19, XL pisze:

> No właśnie tak.

"te słowa błogosławionej przytaczał"
"Zachwyt nad (...) to specyficzna duchowość - przyznał prof. Bartoś"

_SPECYFICZNA_
To taki eufemizm używany przez kulturalnych ludzi, żeby nie pisać w
prost, że to zwykła głupota. A w tym przypadku jeszcze perwersyjna.(*)

Napisz jeszcze raz jaka to jesteś wszechstronna i że kiedyś byłaś
nauczycielką. Znowu się pośmiejemy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) Jestem przeciwnikiem stosowania w takich przypadkach eufemizmów, bo
przez nienazywanie głupoty wprost do sejmu dostają się tacy ludzie jak
Pawłowicz i jej podobne indywidua z sekty pisowskiej.
Pawłowicz nie jest specyficzna. Oni nie są specyficzni, to zwykła
głupota połączona z chamstwem.

8 rocznica smoleńskiej katastrofy.
Vivat Orban!
Gorszy sort może już spać spokojnie ?
Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?