Vivat Orban!

1. Data: 2018-04-09 12:13:57

Temat: Vivat Orban!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vivat wszystkie stany!

A w Polsce tak samo zwycięży PiS.
--
XL

2. Data: 2018-04-09 12:36:12

Temat: Re: Vivat Orban!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-09 o 12:13, XL pisze:
> Vivat wszystkie stany!
>

> A w Polsce tak samo zwycięży PiS.

Ostatnio, jak zwyciężyły siły narodowo-socjalistyczno-dyktatorskie, to
się niezły bałagan zrobił. Możesz o tym poczytać w podręcznikach historii.
"Następujące elementy są najczęściej wymieniane jako integralne części
faszyzmu: nacjonalizm, etatyzm, militaryzm, imperializm, totalitaryzm,
antykapitalizm, antykomunizm, korporacjonizm, populizm, kolektywizm oraz
opozycja do politycznego i ekonomicznego liberalizmu"
https://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm

Dołóż do tego klerykalizm i masz komplet. Vivat!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-04-09 14:33:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2018 o 12:36, Kviat pisze:

> [...]
> imperializm, totalitaryzm, antykapitalizm, antykomunizm,
> korporacjonizm, populizm, kolektywizm oraz opozycja do politycznego

Jak zazwyczaj potrafisz tylko bezkrytycznie i bezmyślnie cytować.

> Dołóż do tego klerykalizm i masz komplet. Vivat!

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze.:)

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-04-09 14:35:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/04/2018 o 11:13, XL pisze:

> A w Polsce tak samo zwycięży PiS.

i slusznie, temu krajowi juz nic sie nie nalezy, nie zapracowal na to

--
gazebo

5. Data: 2018-04-09 18:06:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Putin pewnie się ucieszył że jego sojusznik dalej jest przy władzy.
Vivat użyteczni idioci.

6. Data: 2018-04-09 21:23:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Vivat wszystkie stany!
>

> A w Polsce tak samo zwycięży PiS.

Timmermans spuścił z tonu. Milusi dla Polski aż mdli. Juncker gratuluje
Orbanowi.
Myślą!
W państwach Europy wygrywają wybory prawicowe partie. Jak tak dalej
pójdzie, to niby kto inny będzie przez nie wybierany i wysyłany do KE i PE?

Grunt się panom lewakom zaczyna palić pod kopytkami - czas zacząć się
poważnie bać o te wasze ciepłe synekurki, panowie!

--
XL

7. Data: 2018-04-09 22:00:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-09 o 21:23, XL pisze:

> Timmermans spuścił z tonu. Milusi dla Polski aż mdli.

Tak jak jest się milusi dla przygłupawego dziecka.

> Juncker gratuluje
> Orbanowi.

Też mnie to dziwi. Ale rozumiem, że polityk nie zawsze może nazywać
rzeczy po imieniu.

> Myślą!

Oczywiście. Tęsknota za dyktatorami i zamordyzmem zmusza do zastanowienia.

> W państwach Europy wygrywają wybory prawicowe partie.

Są tak samo prawicowe, jak ty nazywasz opozycję lewakami.
Jedno i drugie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

> Jak tak dalej
> pójdzie, to niby kto inny będzie przez nie wybierany i wysyłany do KE i PE?

Jak tak dalej pójdzie, to za parę lat znowu ludzie zatęsknią za
zachodem. I znowu będą doganiać Europę.
W cywilizowanych krajach wprowadzają autonomiczne samochody, a u nas
budują pomniki, modlą się do skarpetek papieża i robią pielgrzymki z
racami do "świętych miejsc". Za parę lat będą się tak samo dziwić, jak
za komuny na widok pralki automatycznej i kolorowego telewizora, że jak
to się stało, że oni już mają, a my jeszcze nie.

> Grunt się panom lewakom zaczyna palić pod kopytkami - czas zacząć się
> poważnie bać o te wasze ciepłe synekurki, panowie!

Nie wiem co się pali tym twoim wymyślonym lewakom, ale normalni ludzie
boją się nie o posady, lecz o powtórkę z historii. Nie wszystkie posady
da się obsadzić misiewiczami. Polityczne koryto jest za krótkie dla
wszystkich chętnych pislamistów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-04-09 22:18:17

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisała
W państwach Europy wygrywają wybory prawicowe partie.

Narodowy socjalizm triumfuje

9. Data: 2018-04-10 21:28:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/04/2018 o 17:06, z...@g...com pisze:
> Putin pewnie się ucieszył że jego sojusznik dalej jest przy władzy.
> Vivat użyteczni idioci.

baw sie dobrze

--
gazebo

10. Data: 2018-04-10 21:30:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/04/2018 o 20:28, gazebo pisze:

> baw sie dobrze

ja juz przestalem

--
gazebo

Gorszy sort może już spać spokojnie ?
Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.
Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Tanie państwo?
Kogo wyrolował Zuckerberg.