Tanie państwo?

1. Data: 2018-04-06 09:21:10

Temat: Tanie państwo?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcieliście, to macie ?
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1115659,gryglas-
o-obnizeniu-pensji-poselskich-nie-powinno-byc-to-dla
-nas-zaskoczeniem.html

--
XL

2. Data: 2018-04-06 16:42:20

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

E tam. Niech się cieszą że to nie Jacuza. Tam dla udowodnienia lojalności trzeba było
sobie palec obciąć. A tak swoją drogą to wzruszyłem się tą akcją charytatywną
zaproponowaną przez prezesa.

3. Data: 2018-04-06 18:02:30

Temat: Re: Tanie państwo?
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 16:42, z...@g...com pisze:
> E tam. Niech się cieszą że to nie Jacuza. Tam dla udowodnienia lojalności trzeba
było sobie palec obciąć. A tak swoją drogą to wzruszyłem się tą akcją charytatywną
zaproponowaną przez prezesa.

Kaczyński w dupie ma państwo. Chce być władcą marionetek i rządzić
plebsem tak długo jak się da.
http://www.newsweek.pl/opinie/jaroslaw-kaczynski-min
istrowie-oddadza-premie-na-caritas,artykuly,425661,1
.html

4. Data: 2018-04-06 18:07:02

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ta decyzja o caritasie wygląda jak zemsta prezesa na durnym społeczeństwie które nie
daje poparcia. Na zasadzie oddam, ale tak żebyście nie skorzystali.

5. Data: 2018-04-06 22:17:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> Kaczyński w dupie ma państwo. Chce być władcą marionetek i rządzić
> plebsem tak długo jak się da.

No to zupełnie jak Tusek! To o co ten pisk?
:->

--
XL

6. Data: 2018-04-06 22:26:07

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL napisał:

No to zupełnie jak Tusek! To o co ten pisk?

O, to już wiesz kto to Tusk. Miło żeś udało się założyć Ci kaganiec oświaty :)

Kogo wyrolował Zuckerberg.
Więźniowie abonamentu, czyli jak okradają lemingi z własności
Światło prawdy
Umiejętność odróżniania rzeczywistości od fikcji
Wloscy naukowcy odtworzyli ksztalt ciala Chrystusa