Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

1. Data: 2018-04-06 10:01:17

Temat: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

"Zatroszczmy się o wolność, wtedy prawda zatroszczy się o siebie" - to
teza Richarda Rorty'ego.

Według mnie kolejność musi być odwrotna: najpierw Prawda a dopiero potem
Wolność. Nie znając Prawdy nie można się stać człowiekiem wolnym
natomiast Prawda przetrwa każde zniewolenie.
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

2. Data: 2018-04-06 11:13:14

Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 11:02, u2 pisze:

> czyli jak wariat z nożem goni twoją kobietę, to mu powiesz prawdę
> gdzie pobiegła :))))))))

Skoro ja goni to widocznie dostarczyła mu jakiegoś powodu dla którego ją
goni. Na przykład manipulowała nim chcąc go sobie podporządkować, a
więc... zniewolić. :)

3. Data: 2018-04-06 11:14:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 10:01, LeoTar Gnostyk pisze:
> Według mnie kolejność musi być odwrotna: najpierw Prawda a dopiero potem
> Wolność. Nie znając Prawdy nie można się stać człowiekiem wolnym
> natomiast Prawda przetrwa każde zniewolenie.

Racja , więc czemu chcesz wyzwalać ludzkość opierając się na kłamstwie
że należy inicjować seksualnie dzieci przez rodziców?

4. Data: 2018-04-06 11:23:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 11:13, LeoTar Gnostyk pisze:

> Skoro ja goni to widocznie dostarczyła mu jakiegoś powodu dla
> którego ją goni. Na przykład manipulowała nim chcąc go sobie
> podporządkować, a więc... zniewolić. :)

...I nie zabraniał bym mu spotkania z nią, by ją śmiertelnie nastraszył.
Tylko pod takim przymusem może ona zrezygnować z oszustwa i dążenia do
zniewalania ludzi.

5. Data: 2018-04-06 11:24:05

Temat: Re: Co ważniejsze
Od: "Veotan" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Skoro ja goni to widocznie dostarczyła mu jakiegoś powodu dla którego ją
> goni. Na przykład manipulowała nim chcąc go sobie podporządkować, a
> [...]

I wariat onanista LeoTar Gnostyk gonił ją.

6. Data: 2018-04-06 11:30:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 11:23, LeoTar Gnostyk pisze:

> ...I nie zabraniał bym mu spotkania z nią, by ją śmiertelnie nastraszył.
> Tylko pod takim przymusem może ona zrezygnować z oszustwa i dążenia do
> zniewalania ludzi.

by ją śmiertelnie zamordował..
widać tu całe draństwo anarchizmu. Anarchizm to nic innego jak bycie po
stronie bandytów.

7. Data: 2018-04-06 11:39:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 11:14, pinokio pisze:

> Racja , więc czemu chcesz wyzwalać ludzkość opierając się na
> kłamstwie że należy inicjować seksualnie dzieci przez rodziców?

Ani Ty, ani nikt inny nie udowodnił do tej pory, że błędne jest moje
twierdzenie o konieczności inicjacji seksualnej dzieci w trójkącie
rodzice+dziecko. Wszyscy oponencie odwołują się jedynie do nakazów
tradycji. Ja udowodniłem, że zakaz wychowania z zakazem jest praźródłem
wszelkiej przemocy natomiast Ty, natomiast, próbujesz przemycić tezę, że
tak nie jest i chcesz utrzymać w mocy twierdzenie o słuszności zakazu i
o tym że słuszna jest dotychczasowa, zakazowa metoda wychowawcza.

Jak pokazuje historia życia na Ziemi dotychczasowa, zakazowa metoda
wychowawca, prowadziła zawsze do zagłady jakiegoś gatunku co znakomicie
sprawdzi się również na przykładzie homo sapiens. Oby tylko ten ginący
gatunek zdążył wykreować swego następcę, który będzie się brzydził
zakazem i przemocą, która od zakazu bierze swój początek.

8. Data: 2018-04-06 11:47:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 11:24, Veotan pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> I wariat onanista LeoTar Gnostyk gonił ją.

Mylisz się. Gdy kobieta, która próbowała mnie zniewolić i chciała mnie
wykończyć za pomocą zdegenerowanych instytucji komunistycznego, a więc
matriarchalnego społeczeństwa byłem już świadomym osobnikiem i
odpuściłem sobie godząc się na to, że ona swoimi rękami zniszczy nasze
dzieci. Zresztą innego wyboru nie miałem bo wszystkie moje starania do
instytucji społecznych spotykały się z obojętnością lub wręcz z agresją
z ich strony. Jedyne co mogłem to pogodzić się z tragiczna przyszłością
moich dzieci i rodzin, które założą, by na przykładzie mojej rodziny
pokazać skutki przemocy psychicznej dokonywanej przez kobietę oraz
zakazu, który tę przemoc wywołał.

9. Data: 2018-04-06 11:49:29

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2018 o 11:30, pinokio pisze:

> by ją śmiertelnie zamordował.. widać tu całe draństwo anarchizmu.
> Anarchizm to nic innego jak bycie po stronie bandytów.

By się skutecznie obronić przed bandytą czasem samemu trzeba się stać
bandytą.

10. Data: 2018-04-06 14:30:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 11:39:20 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> W dniu 06.04.2018 o 11:14, pinokio pisze:

> Ani Ty, ani nikt inny nie udowodnił do tej pory, że błędne jest moje
> twierdzenie o konieczności inicjacji seksualnej dzieci w trójkącie
> rodzice+dziecko.

O konieczności? A to dziecko nie ma ochoty inicjacji z kimś bardziej atrakcyjnym
fizycznie od jareckich?

Tanie państwo?
Kogo wyrolował Zuckerberg.
Więźniowie abonamentu, czyli jak okradają lemingi z własności
Światło prawdy
Umiejętność odróżniania rzeczywistości od fikcji