Re: Co ważniejsze

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Co ważniejsze
Date: Fri, 6 Apr 2018 11:47:38 +0200

W dniu 06.04.2018 o 11:24, Veotan pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> I wariat onanista LeoTar Gnostyk gonił ją.

Mylisz się. Gdy kobieta, która próbowała mnie zniewolić i chciała mnie
wykończyć za pomocą zdegenerowanych instytucji komunistycznego, a więc
matriarchalnego społeczeństwa byłem już świadomym osobnikiem i
odpuściłem sobie godząc się na to, że ona swoimi rękami zniszczy nasze
dzieci. Zresztą innego wyboru nie miałem bo wszystkie moje starania do
instytucji społecznych spotykały się z obojętnością lub wręcz z agresją
z ich strony. Jedyne co mogłem to pogodzić się z tragiczna przyszłością
moich dzieci i rodzin, które założą, by na przykładzie mojej rodziny
pokazać skutki przemocy psychicznej dokonywanej przez kobietę oraz
zakazu, który tę przemoc wywołał.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018