Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

Data: 2018-04-07 03:48:00
Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: j...@o...pl

W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 15:22:43 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Popieram.
> Przykład - wolnościowe tradycje Polaków.

no widzisz, nawet niekiedy leo może prawdę powiedzieć:)

jednakże ikselkus, jeśli odpowiadasz na takie pytania, a nawet wszystkie,
to jeśli nie masz tego naturalnie, to postaraj się pisać tak, żeby linia _i_,
tzn. ostatnie wyrazy linii czytane pionowo, nie przeczyły temu, co głosisz.
np. tu, ty mówisz jedno, a ogólna linia _i_ mówi: "zniewolenie popieram
Polaków".

jacek:)