Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?

Data: 2018-04-07 07:22:53
Temat: Re: Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 06.04.2018 o 19:08, Kviat pisze:

> Jakie wolnościowe tradycje? Te 20 parę lat prawie wolności? Okupacja
> funkcjonariuszy watykańskich i zwycięstwo pis w ostatnich wyborach
> przeczy temu co piszesz. No i nie bardzo wiem, czy cieszą cię te
> "wolnościowe tradycje" czy smucą, bo twoja fascynacja ONRem i ruchami
> faszystowskimi (sponsorowanymi zresztą przez Rosję) wskazuje, że
> wolności to ty raczej nie lubisz.

Nie mieszaj metod działania z celami do osiągnięcia.

> Tradycje to mamy w dążeniu. Do wolności też. Teraz "prawdziwi"
> Polacy podtrzymują ją w dążeniu do prawdy smoleńskiej... Dążymy i
> dążymy. Tak szybko dążymy, że Polacy nie zauważyli jak minęli
> wolność. I jak minęli prawdę smoleńską. To jest prawdziwa tradycja
> Polaków.

Droga do Prawdy ukrytej może być bardzo zawiła a stado obciążone wieloma
balastami, których trzeba się pozbyć w trakcie podróży. Dlatego
przewodnik musi czasami kluczyć chociaż w końcu i tak nie uniknie
ujawnienia ostatecznego celu i nazwania Prawdy po imieniu.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018