Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.

1. Data: 2018-04-07 13:27:47

Temat: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Konferencja ,,Pomocniczość czy etatyzm? Państwo wobec rodziny i jej
autonomii" zorganizowana przez OrdoIuris.

mec. Jerzy Kwaśniewski z OrdoIuris.
https://www.youtube.com/watch?v=v1IRnXKufa8&index=10
&list=PLmmEQDqrneGk8txJ3ZP3WI3-yOQWENq91

I nie tylko. Warte wysłuchania.
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

2. Data: 2018-04-07 14:10:36

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Długo się zastanawiałem jak wytłumaczyć Ci, że podejmowanie stosunków
seksualnych ze swoimi dziećmi (nawet za ich przyzwoleniem) to sytuacja ekstremalna a
nie normalna. Cała przyroda broni się przed taką formą rozmnażania płciowego, gdyż
niweczy to korzyści jakie ono daje. Czyli to co tak propagujesz jest po prostu
sprzeczne z zasadami jakie biologia wypracowała przez ostatnie cztery miliardy lat.

3. Data: 2018-04-07 14:34:34

Temat: Re: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 14:10, z...@g...com pisze:

> Leo. Długo się zastanawiałem jak wytłumaczyć Ci, że podejmowanie
> stosunków seksualnych ze swoimi dziećmi (nawet za ich przyzwoleniem)
> to sytuacja ekstremalna a nie normalna.

Też tak kiedyś myślałem. :)
Zauważ, że przemiana dziecka w osobę dorosłą jest również zjawiskiem
ekstremalnym kiedy umrzeć ma swawolne dziecko a narodzić się ma dorosły
i odpowiedzialny człowiek. Poza tym kiedyś musi nastąpić moment
przepoczwarzenia się nieświadomego i bliżej seksualnie nieokreślonego
dziecka w dojrzałego człowieka zdolnego do komunikacji ze światem Ducha
jak i Materii. Dziecko musi utrzymać i trwale ustabilizować otwarcie
trzeciego oka oraz stać się umysłowym androgynem. Ten zabieg zakończy
się pomyślnie tylko wówczas gdy dziecko przejmie od rodzica całą jego
wiedzę o Tworzeniu, Prawdzie, relacjach między dwoma połówkami (S)Twócy.
I ten właśnie akt inicjacji seksualnej wśród rodziców jest takim właśnie
utrwalaczem wszystkiego co dobre.

> Cała przyroda broni się przed taką formą rozmnażania płciowego, gdyż
> niweczy to korzyści jakie ono daje.

Jakie korzyści? Niestabilność, ciągłe mutacje i poszukiwanie stanu
absolutnej stabilności. Tak, zakaz takich praktyk w dowolnej formie
życia nieświadomej tej konieczności umożliwia, a nawet wymusza
poszukiwanie rozwiązania, które zostało zabronione przez pierwotną
formację matriarchalną, albo żeńskiego dominanta. I ten dominant broni
korzyści, z których jego płeć korzysta spychając męskiego partnera do
roli niewolnika.

> Czyli to co tak propagujesz jest po prostu sprzeczne z zasadami
> jakie biologia wypracowała przez ostatnie cztery miliardy lat.

Nie ośmieszaj się powołując na liczbę rzekomo doskonale przeżytych lat.
Spójrz w przyszłość i oszacuj szanse na przetrwanie jakie ma
najdoskonalszy z gatunków jeżeli nie uwolni się od woli dominacji i
przemocy, której początek dała istota żeńska. Bo potrafiła i nadal
potrafi zniewalać samczyka swoimi rozchylonymi wargami... :)

4. Data: 2018-04-07 14:54:48

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dziecko przejdzie w dorosłość i bez twojej pomocy. I wmawiasz sobie że przy tym
przechodzeniu nie poradzi sobie bez rodziców. Pewnym zaskoczeniem dla Ciebie może być
fakt że dziecko przestaje być dzieckiem gdy kończy się wzrost mózgu. Czyli około 25
roku życia.
Ty jako samiec z programem krycia wszystkiego co jest w twoim zasięgu też nie możesz
mieć do siebie pretensji. Jesteśmy dość prosto zbudowani. Coś jak granat. Jak się
wyciągnie zawleczkę to musi wybuchnąć. I ta reklamowana przez Ciebie świadomość
niewiele ma do gadania. A dorabianie do tego religijnych uzasadnień najwyżej nieco
poprawia twój komfort życia.

5. Data: 2018-04-08 11:18:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 14:54, z...@g...com pisze:

> Dziecko przejdzie w dorosłość i bez twojej pomocy.

Mylisz się. Stanie się jedynie biologicznie, ale nie emocjonalnie,
dojrzałe płodzenia dzieci. Następne [okolenie nie będzie wiedziało jak
wychować swoje dzieci.

> I wmawiasz sobie że przy tym przechodzeniu nie poradzi sobie bez
> rodziców.

Nie, nie poradzi sobie. Teraz po wielu latach zdaję sobie sprawę z tego
jak bardzo mnie tego brakowało. I ile czasu oraz doświadczeń to wymagało
aby ten brak wiedzy uzupełnić. Kosztowało to wiele również moje
otoczenie - przede wszystkim śmierć dwóch mężczyzn, z których jeden był
moim ojcem biologicznym a drugi duchowym. Kosztowało to również rozbicie
dwóch rodzin i w konsekwencji tragedię czwórki dzieci. Dlatego moim
obowiązkiem nie było bezmyślnie przejść do porządku dziennego nad tymi
wszystkimi faktami; musiałem wyciągnąć wnioski z tych wszystkich
doswiadczeń.

> Pewnym zaskoczeniem dla Ciebie może być fakt że dziecko przestaje być
> dzieckiem gdy kończy się wzrost mózgu. Czyli około 25 roku życia.

Bredzisz odwołując się do rzeczy niesprawdzalnych bo Ci brakuje argumentów.

> Ty jako samiec z programem krycia wszystkiego co jest w twoim
> zasięgu też nie możesz mieć do siebie pretensji.

Mów o sobie, o tym co czujesz. Ale uczciwie. Będę Ci wierzył dopóki nie
będziesz próbował ingerować i po swojemu "odczytywać" moje doświadczenia
i przemyślenia samemu trwając głęboko w świecie pojebanej tradycji.

> Jesteśmy dość prosto zbudowani. Coś jak granat. Jak się wyciągnie
> zawleczkę to musi wybuchnąć.

A kto Cię tak napakował materiałami wybuchowymi, że jesteś niczym
seksualny granat? Pomyśl...

> I ta reklamowana przez Ciebie świadomość niewiele ma do gadania. A
> dorabianie do tego religijnych uzasadnień najwyżej nieco poprawia
> twój komfort życia.

Nie interesuje mnie religia. Interesuje mnie Życie i Człowiek.

6. Data: 2018-04-08 15:24:44

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo napisał:
> Pewnym zaskoczeniem dla Ciebie może być fakt że dziecko przestaje być
> dzieckiem gdy kończy się wzrost mózgu. Czyli około 25 roku życia.

Bredzisz odwołując się do rzeczy niesprawdzalnych bo Ci brakuje argumentów.

Leo. To jest grupa dyskusyjna na tematy psychologii. Zakładam, że piszący tu mają
jakieś zainteresowania dotyczące psychologii i nie brzydzą się czytaniem na ten
temat. Szkoda że jesteś zaprzeczeniem tej tezy, choć może przełamie wstręt do badań
naukowych które nie potwierdzają twoich przekonań. Przeczytaj przystępnie napisaną i
obecnie dostępną książkę Mózg opowieść o nas Davida Eaglemana. Dowiesz się wtedy że
jest coś więcej niż głębokie przekonania na temat naszego zachowania i rozwoju.

7. Data: 2018-04-08 15:34:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 15:24, z...@g...com pisze:

> [...]
> brzydzą się czytaniem na ten temat. Szkoda że jesteś zaprzeczeniem
> tej tezy, choć może przełamie wstręt do badań naukowych które nie

Aby zrozumieć o czym piszę musisz zmienić swój paradygmat naukowy. Poza
tym to o czym piszę to wiedza interdyscyplinarna, a właściwie continuum
wiedzy o człowieku.

Przestań nudzić, zmień paradygmat.

LeoTar Gnostyk

8. Data: 2018-04-08 15:46:57

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leo. Ja wiem że Ty pisałeś prawdę i nie musisz już nic czytać. To była informacja dla
tych którzy jeszcze tej prawdy szukają :)

9. Data: 2018-04-08 16:01:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2018 o 15:46, z...@g...com pisze:

> Leo. Ja wiem że Ty pisałeś prawdę i nie musisz już nic czytać.

Może się to wydać dziwne i trudne do zrozumienia ale istotnie tak jest.
Którąkolwiek bowiem książkę nie otworzę to trafiam na informacje
potwierdzające moja tezę oraz jej konsekwencje. Zresztą mój ojciec
duchowy, który miał również problemy rodzinne, któremu tuz przed jego
samobójcza śmiercią, próbowałem podsunąć "Toksycznych rodziców" Susan
Forward powiedział mi, że on już wiele przeczytał, nic mu nie jest już
obce i nie musi czytać; wystarczy że przeczyta tytuł. Ja staram się
jeszcze czytać z szacunku dla autorów ale po tytule wiem co książka
zawiera. :)

> To była informacja dla tych którzy jeszcze tej prawdy szukają :)

No chyba że tak... :)

LeoTar Gnostyk

Co ważniejsze: Wolność czy Prawda?
Tanie państwo?
Kogo wyrolował Zuckerberg.
Więźniowie abonamentu, czyli jak okradają lemingi z własności
Światło prawdy