Re: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.
Date: Sun, 8 Apr 2018 11:18:43 +0200

W dniu 07.04.2018 o 14:54, z...@g...com pisze:

> Dziecko przejdzie w dorosłość i bez twojej pomocy.

Mylisz się. Stanie się jedynie biologicznie, ale nie emocjonalnie,
dojrzałe płodzenia dzieci. Następne [okolenie nie będzie wiedziało jak
wychować swoje dzieci.

> I wmawiasz sobie że przy tym przechodzeniu nie poradzi sobie bez
> rodziców.

Nie, nie poradzi sobie. Teraz po wielu latach zdaję sobie sprawę z tego
jak bardzo mnie tego brakowało. I ile czasu oraz doświadczeń to wymagało
aby ten brak wiedzy uzupełnić. Kosztowało to wiele również moje
otoczenie - przede wszystkim śmierć dwóch mężczyzn, z których jeden był
moim ojcem biologicznym a drugi duchowym. Kosztowało to również rozbicie
dwóch rodzin i w konsekwencji tragedię czwórki dzieci. Dlatego moim
obowiązkiem nie było bezmyślnie przejść do porządku dziennego nad tymi
wszystkimi faktami; musiałem wyciągnąć wnioski z tych wszystkich
doswiadczeń.

> Pewnym zaskoczeniem dla Ciebie może być fakt że dziecko przestaje być
> dzieckiem gdy kończy się wzrost mózgu. Czyli około 25 roku życia.

Bredzisz odwołując się do rzeczy niesprawdzalnych bo Ci brakuje argumentów.

> Ty jako samiec z programem krycia wszystkiego co jest w twoim
> zasięgu też nie możesz mieć do siebie pretensji.

Mów o sobie, o tym co czujesz. Ale uczciwie. Będę Ci wierzył dopóki nie
będziesz próbował ingerować i po swojemu "odczytywać" moje doświadczenia
i przemyślenia samemu trwając głęboko w świecie pojebanej tradycji.

> Jesteśmy dość prosto zbudowani. Coś jak granat. Jak się wyciągnie
> zawleczkę to musi wybuchnąć.

A kto Cię tak napakował materiałami wybuchowymi, że jesteś niczym
seksualny granat? Pomyśl...

> I ta reklamowana przez Ciebie świadomość niewiele ma do gadania. A
> dorabianie do tego religijnych uzasadnień najwyżej nieco poprawia
> twój komfort życia.

Nie interesuje mnie religia. Interesuje mnie Życie i Człowiek.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018