Re: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.

Data: 2018-04-08 16:01:22
Temat: Re: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 08.04.2018 o 15:46, z...@g...com pisze:

> Leo. Ja wiem że Ty pisałeś prawdę i nie musisz już nic czytać.

Może się to wydać dziwne i trudne do zrozumienia ale istotnie tak jest.
Którąkolwiek bowiem książkę nie otworzę to trafiam na informacje
potwierdzające moja tezę oraz jej konsekwencje. Zresztą mój ojciec
duchowy, który miał również problemy rodzinne, któremu tuz przed jego
samobójcza śmiercią, próbowałem podsunąć "Toksycznych rodziców" Susan
Forward powiedział mi, że on już wiele przeczytał, nic mu nie jest już
obce i nie musi czytać; wystarczy że przeczyta tytuł. Ja staram się
jeszcze czytać z szacunku dla autorów ale po tytule wiem co książka
zawiera. :)

> To była informacja dla tych którzy jeszcze tej prawdy szukają :)

No chyba że tak... :)

LeoTar Gnostyk