Re: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rodzina, dziecko, przemoc w opiniach naukowców.
Date: Sat, 7 Apr 2018 14:34:34 +0200

W dniu 07.04.2018 o 14:10, z...@g...com pisze:

> Leo. Długo się zastanawiałem jak wytłumaczyć Ci, że podejmowanie
> stosunków seksualnych ze swoimi dziećmi (nawet za ich przyzwoleniem)
> to sytuacja ekstremalna a nie normalna.

Też tak kiedyś myślałem. :)
Zauważ, że przemiana dziecka w osobę dorosłą jest również zjawiskiem
ekstremalnym kiedy umrzeć ma swawolne dziecko a narodzić się ma dorosły
i odpowiedzialny człowiek. Poza tym kiedyś musi nastąpić moment
przepoczwarzenia się nieświadomego i bliżej seksualnie nieokreślonego
dziecka w dojrzałego człowieka zdolnego do komunikacji ze światem Ducha
jak i Materii. Dziecko musi utrzymać i trwale ustabilizować otwarcie
trzeciego oka oraz stać się umysłowym androgynem. Ten zabieg zakończy
się pomyślnie tylko wówczas gdy dziecko przejmie od rodzica całą jego
wiedzę o Tworzeniu, Prawdzie, relacjach między dwoma połówkami (S)Twócy.
I ten właśnie akt inicjacji seksualnej wśród rodziców jest takim właśnie
utrwalaczem wszystkiego co dobre.

> Cała przyroda broni się przed taką formą rozmnażania płciowego, gdyż
> niweczy to korzyści jakie ono daje.

Jakie korzyści? Niestabilność, ciągłe mutacje i poszukiwanie stanu
absolutnej stabilności. Tak, zakaz takich praktyk w dowolnej formie
życia nieświadomej tej konieczności umożliwia, a nawet wymusza
poszukiwanie rozwiązania, które zostało zabronione przez pierwotną
formację matriarchalną, albo żeńskiego dominanta. I ten dominant broni
korzyści, z których jego płeć korzysta spychając męskiego partnera do
roli niewolnika.

> Czyli to co tak propagujesz jest po prostu sprzeczne z zasadami
> jakie biologia wypracowała przez ostatnie cztery miliardy lat.

Nie ośmieszaj się powołując na liczbę rzekomo doskonale przeżytych lat.
Spójrz w przyszłość i oszacuj szanse na przetrwanie jakie ma
najdoskonalszy z gatunków jeżeli nie uwolni się od woli dominacji i
przemocy, której początek dała istota żeńska. Bo potrafiła i nadal
potrafi zniewalać samczyka swoimi rozchylonymi wargami... :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018