Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz

Subject: Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 12 Apr 2018 15:13:09 +0200

W dniu 2018-04-12 o 12:19, XL pisze:

> No właśnie tak.

"te słowa błogosławionej przytaczał"
"Zachwyt nad (...) to specyficzna duchowość - przyznał prof. Bartoś"

_SPECYFICZNA_
To taki eufemizm używany przez kulturalnych ludzi, żeby nie pisać w
prost, że to zwykła głupota. A w tym przypadku jeszcze perwersyjna.(*)

Napisz jeszcze raz jaka to jesteś wszechstronna i że kiedyś byłaś
nauczycielką. Znowu się pośmiejemy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) Jestem przeciwnikiem stosowania w takich przypadkach eufemizmów, bo
przez nienazywanie głupoty wprost do sejmu dostają się tacy ludzie jak
Pawłowicz i jej podobne indywidua z sekty pisowskiej.
Pawłowicz nie jest specyficzna. Oni nie są specyficzni, to zwykła
głupota połączona z chamstwem.