Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz

Data: 2018-04-13 07:12:54
Temat: Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz
Od: Kviat

W dniu 2018-04-12 o 21:21, XL pisze:

> No zaraz, zaraz - to profesorek ma brudne buciory i się z nimi wp...a do
> cudzego życia,

Znowu bredzisz.
Jak ktoś napisze o pedofilach w sukienkach, to nie znaczy, że wpierdala
się z brudnymi buciorami w życie pedofilów. To pedofile noszą brudne
buciory.
Jeśli to ogarniesz, to może przestaniesz być śmieszna.

> ,,przyznając" na jego temat, co mu tam w ubogiej duszyczce
> ,,perwersyjnie" gra.

Ale zdajesz sobie sprawę, że wizje na temat jego "duszyczki" to sama
wymyśliłaś? Twoje wyobrażenia co byś zrobiła na jego miejscu, bo wydaje
ci się, że wiesz co gra w jego "duszyczce" to tylko twoja fantazja.

> Tylko kretyn nie rozumie paraboli.

Po prostu ci się nie udała.
Jak zwykle piszesz kupę tekstu z kupą bzdur (z naciskiem na kupę...
tfu... na mocz), o jakichś gaciach i plaży, kompletnie oderwanych od
poruszanego problemu, tylko dlatego, że problem cię przerasta i twój
umysł tak nieudolnie się broni.

Przypomnij mi chociaż jeden przypadek, w którym w odpowiedzi odniosłaś
się merytorycznie, zamiast bredzić próbując nieudolnie zmieniać temat.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr